Πολυ καλά βίντεο και τα κάτωθι..Είναι ούτως ή άλλως οδηγάρα ο τύπος τον έχει εξυμνήσει και ο σνομπαρίας Clarkson
Προσέξτε και το αμάξι που οδηγεί στο παρτ 2.χαχαχα.Βίβα Bmw!!
Πολυ καλά βίντεο και τα κάτωθι..Είναι ούτως ή άλλως οδηγάρα ο τύπος τον έχει εξυμνήσει και ο σνομπαρίας Clarkson
Προσέξτε και το αμάξι που οδηγεί στο παρτ 2.χαχαχα.Βίβα Bmw!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dr. Yamastura : 10-04-11 στις 20:34
UP YOURS!
manos (11-04-11), Panos 316T (11-04-11), Vasilis (10-04-11)
Για να μην μπλέκεστε με τους χρόνους στο Drift Bible,εδώ θα δείτε αποκομένο το απαραιτητο βίντεο για αρχάριους.
UP YOURS!
Dioskouroi (11-04-11), manos (11-04-11), Panos 316T (11-04-11), zaharias (10-04-11)
παρα πολυ προσοχη..στην αρχη......επιγραμματικα αυτα που χρειαζεται ενα αμαξι για να μπορει να μπει στην πιστα με ασφαλεια ειναι τα παρακατω...
οπωσδηποτε μπλοκε (απο την αρχη)
οπωσδηποτε καλες ζωνες και καλο καθισμα
οπωσδηποτε καλα λαστιχα μπροστα (απο την αρχη)
οπωσδηποτε καλη κρεμαγιερα και γενικα σε καλη κατασταση μοτερ σασμαν διαφορικο (απο την αρχη)
οπωσδηποτε σε καλη κατασταση αναρτηση (απο την αρχη) και ει δυνατον ρυθμισμενη για drift αργοτερα
οπωσδηποτε καλο χειροφρενο
και φυσικα ελεγχος τακτικος στο αμαξι πριν μπουμε πιστα και παντα εργαλειοθηκη μαζι "ω μη γενοιτω" κατι..και φυσικα οδικη βοηθεια.
τα παλια αμαξια (ε30-ε36 πχ..) θελουν συνεχη επιβλεψη και φροντιδα για να ειναι σωστα...
καλο και ασφαλες drift..
Dioskouroi (11-04-11), Dr. Yamastura (10-04-11), Jimmakos (11-04-11), manos (11-04-11), Panos 316T (11-04-11), zaharias (10-04-11)
Το μπλοκέ είναι το πιο βασικό.
Χωρίς αυτό ανεβαίνει κατακόρυφα ο δείκτης δυσκολίας πραγματοποίησης
και των πιο βασικών ασκήσεων.
UP YOURS!
μ ολα αυτα που ειδα...
ετοιμος ειναι να χτυπησω κανα καντετακι κ να αρχισω τα σβουριγματα...
![]()
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
Τι περιμένεις??!!![]()
UP YOURS!
Δοκτορα ωραιο θεμα ανοιξες παλι, μας φουντοσες βραδιατικα
![]()
Dr. Yamastura (11-04-11)
επισης να επισημανω και το εξης καθως το παρελειψα πριν..
το αμαξι μας πρεπει οπωσδηποτε να εχει καλα και δυνατα φρενα..οχι για να σε σταματησουν μην βγεις απο την πιστα αλλα για να σε βοηθουσουν να τοποθετησεις το αμαξι στο drift αφου εχει ξεκινησει..τα βαρια αμαξια του drift (πχ..bmw) δουλευουν πολυ σωστα με φρενα κατα την διαρκεια του drift και το φρενο ουσιαστικα λειτουργει εν μερει σαν χειροφρενο..για να απλωσει το αμαξι την παντα, να ανοιξει την γωνια του!!!εγω προσωπικα χρησιμοποιω ελαχιστα φρενα στο αμαξι μου αλλα χρησιμοποιω πολυ χειροφρενο..μην νομιζετε μια η αλλη ειναι..ο χρηστος αναποδα χρησιμοποιει φρενα και λιγο χειροφρενο..κανενα απο τα δυο δεν ειναι λαθος οτι θελει ο καθενας....παντως η υπερβολη και στα δυο ειναι αχρειαστη!
Dr. Yamastura (11-04-11)