Σταθη μη τα μπερδευεις, δεν ξερει καλυτερα. Προσπαθει να καλυψει ενα κενο της αγορας. Εχεις το αδυναμο βαρυ αργο D-B-W αυτοκινητο, και λες lag lag lag.. ερχεται ο Μπουλεκος και ο καθε Μπουλεκος και καλυπτει αυτο το κενο.
Δεν νομιζω να το ψαχνει κανεις για να βελτιωσει το πως θα ανοιξει η πεταλουδα υπο ποιες συνθηκες και ποτε, καλυτερα απο το κατασκευαστη, το ψαχνει επειδη απλα δεν μπορει την σαπια αισθηση του lag. Και μη το συγκρινεις με το Μ6 και γενικα αμαξι με μια σκαφη αλογα!!!
Του Μπουλεκου υπαρχει απο το 2005 και αν δεν κανω λαθος ηταν και αυτος που το ξεκινησε, υστερα ηρθαν οι αλλοι.
Το ανταγωνιστικο προιον που ποσταρες κανει οτι και του μπουλεκου, ειναι λιγο bling bling παραπανω και εχει περισσοτερες σκαλες.
Οχι δεν τα παιρνω απο το Μπουλεκο, ουτε τη φατσα του εχω δει ποτε, ουτε γλυτωσα εστω και 0.01¤ απο το booster, απλα βλεπω μια επιθεση σε ενα προιον που ως ιδεα αξιζει και δεν ειναι μια παπαρια σαν τα μαγνητακια οικονομιας και τους στροβιλοσυμπιεστες στο σωληνα της εισαγωγης!
Και επειδη σου αρεσει το "..τυχαιο?", οσοι εχουν αλογα (αλογα ομως οχι μπουρδες 100-200hp σε αυτοκινητα 1.5 τονου) το εχουν βγαλει αχρηστο ή περιττο, οσοι δεν εχουν μονο καλα λογια λενε, τυχαιο??
Θα ηθελα να σας πληροφορισω πως ο Μπουλεκος στη διεθνη εκθεση παρουσιασης βελτιωτικων προιοντων αυτοκινητου στο εξωτερικο πηρε απο τα πρωτα βραβεια για τη πατεντα του και το προιον αυτο.
Το βραβειο το παρελαβε ο ιδιος ο κυριος Μπουλεκος και το προιον του ειναι καθαρα δικη του πατεντα και εφευρεση.
https://www.sprintbooster.gr/menu.asp?lang=gr&menu=2
Η νέα γενιά του SPRINT BOOSTER έκανε το ντεμπούτο της στη SEMA SHOW 2009, κερδίζοντας ένα από τα πιο σημαντικά βραβεία στην παγκόσμια βιομηχανία aftermarket προϊόντων αυτοκινήτου, το βραβείο “SEMA Best New Performance-Street Product 2010” ανάμεσα σε 1.400 νέα προϊόντα απΆ όλο τον κόσμο!
Τα ΅Best New Products AwardsΆ αναγνωρίζουν τα πιο καινοτόμα προϊόντα αυτοκινήτου που βρίσκονται ήδη ή πρόκειται να λανσαριστούν στην παγκόσμια αγορά. Αυτή τη χρονιά, περισσότερα από 1.400 νέα προϊόντα απΆ όλο τον κόσμο συναγωνίστηκαν για το βραβείο αυτό. Τα σημαντικότερα κριτήρια που λήφθηκαν υπόψη για την επιλογή του καλύτερου νέου προϊόντος, ήταν η καινοτομία , η τεχνολογική υπόσταση, η ποιότητα, η ανταπόκριση από το καταναλωτικό κοινό και η εφαρμογή του στην αγορά.
Η νέα γενιά του SPRINT BOOSTER τιμήθηκε επίσης με δύο “SEMA Global Media Awards” μετά από ψηφοφορία μεταξύ δημοσιογράφων αυτοκινήτου από όλο τον κόσμο (28 κριτές από τις 16 πιο σημαντικές αγορές αυτοκινήτου στον κόσμο).
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
alexm (10-04-11), oldcarskickass (10-04-11), Vasilis (10-04-11)
Τα μοντελα των αυτοκινητων ειναι προιον μελετης και δοκιμων ατελειωτων ωρων και απο διαφορα τεχνολογικα τμηματα.
Το δε ολο στησιμο του αυτοκινητου ειναι αυτο που "καθοριζει" και την τελικη τιμη και οχι μονο ενας κινητηρας με μεγαλυτερη ιπποδυναμη,ροπη ή κυλινδρους..
Καθε αυτοκινητο απευθυνεται και "καπου" και αναλογα αυτον το προσανατολισμο και τους νομους της φυσικης,εχει καποια χαρακτηριστικα και επιδοσεις,ενω παραλληλα θα πρεπει να τηρει ορισμενες προυποθεσεις οσον αφορα παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια,καταναλωση,εκπομπ ες ρυπων κλπ
Για το αν προσφερει ή οχι κατι το string B.... τα ειπαν ολα οι προλλαλησαντες,το θεμα ομως δεν ειναι εκει.
Ωραια μου δινει καλυτερη αποκριση και καλυτερη (ψευδ)αισθηση,αλλα απο εκει και μετα τι γινεται? αλλαζει την καταναλωση,αν η εταιρεια το εφτιαχνε απο το εργοστασιο(λες να μη μπορουσε?) και αλλαζαν ετσι τα χαρακτηριστικα,χαρακτηρισ ικα για τα οποια εγινε αντικειμενο αγορας τοτε ποσοι θα το επελεγαν?
Τεσπα σιγουρα η αυτοκινηση εξελιχθηκε και απο τους βελτιωτες (μικρους -μεγαλους) και πολλες φορες χαρη σε αυτους αλλαξε και ο τροπος σκεψης των αυτοκινητοβιομηχανιων.
Αυτο που πρεπει να καταλαβουμε ομως ολοι ειναι αγοραζοντας ενα φθηνο μοντελο δεν θα γινει ποτε η "ναυαρχιδα" της εταιρειας και αν ακομα γινει.. τοτε το κοστος ειναι τοσο υψηλο που ξεπερνα πολλες φορες την τιμη της "ναυαρχιδας"
Εν κατακλειδι αν με αυτο (string b.....) κανει ενα χ3 "σουζες" (χαχαχα) ποση αξια εχει οταν ουτε για αυτο εχει φτιαχτει αυτο το αμαξι ,αλλα και το κοστος ανεβαινει στο θεο...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nino : 10-04-11 στις 09:52
Stathis (10-04-11)
Γιαννη δεν ειναι ακριβως ετσι.
Ουτε το κοστος ανεβαινει στο θεο και μια και δε ξερω αν εχεις γνωση αυτου του συγκεκριμενου προιοντος πραγματικα και ειδικα σε αμαξι τυπου Χ θα δεις μεγαλη διαφορα.
Η Γνωμη μου ειναι πως αξιζει τον κοπο και ειδικα τωρα που εχεις την επιλογη διαβαθμισεων.
Εχουμε βεβαιως ξαναπει πως αλογα δε δινει το συγκεκριμενο προιον απλα βελτιωνει την αποκριση του γκαζιου.
Αυτο που θα προτεινα ειναι πως οποιος θελει να καταλαβει τι πραγματικα κανει το προιον ειναι να παει στη μεταμορφωση στο Μπουλεκο και να το κανει μια δοκιμη επανω στο αμαξι του,τοτε θα καταλαβει και θα αποφασισει καποιος αν το θελει η οχι,απλα θελει να αφιερωσει ο ενδιαφερομενος 10 λεπτα απο το χρονο του.
Και γω ετσι το αγορασα.
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
γιατι αραγε ο κατασκευαστης ενος σπορ αυτοκινητου κατασκευαστικα ,
δεν βαζει μια supersrpint πανω ή μια akrapovic (που ειναι κ η αγαπημενη του φιλου μου του Γιαννη...χεχε)
παρα σου πεταει μια μαμισια εξατμιση που οταν κ εαν ζητας κατι τις παραπανω πας κ την αλλαζεις?
το θεμα φιλε νινο σηκωνει φραπεδια κ συζητηση!
σαφως εδω μπορουμε να πουμε ο καθενας την αποψη μας αλλα εμπεριστατωμενα γινεται με καφεδακι για να μπορουμε να τεκμηριωσουμε ο καθενας την δικη του πλευρα!
οντως , πολλες εταιριες ειναι καταξιωμενες στο χωρο του tuning,χωρις να τις χρησιμοποιει ο εκαστοτε κατασκευαστης αυτοκινητου δινοντας ενα αυτοκινητο στην αγορα, αλλα δεν παυει να στον συστηνει μετα...βλεπε schnitzer!
σαφως κ ο Μπουλεκος δεν ειναι αυτου του βεληνεκους...
αυτο που θελω να πω ειναι...
ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα !
μια παγκοσμια αναγνωρισμενη πατεντα βλεπε sprintbooster απο εναν ''ελληναρα'' βλεπε Μπουλεκο,
σαφως κ δεν μπορουμε να την αμφισβητησουμε λεγοντας οτι δεν προσφερει τιποτα παραπανω κ κακως την βαζουμε αφου δεν την βαζει ο εκαστοτε κατασκευαστης!
οπως προειπες ο κατασκευαστης απευθυνεται σε ενα ευρυ κοινο!
το ευρυ κοινο εχει τις προτιμησεις του , ετσι αποφασιζει τι του λειπει κ που θα στραφει!...![]()
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
φανουλη ειπες τη σωστη κουβεντα.
κατ΄εμε το στρινγκ πουστερ ειναι μια π@παρια και μιση.
δεν ειναι θεμα αλογων.
κανε μια ευρεση στο google θα δεις οτι οι περισσοτεροι το βγαλανε στην πορεια.
οσο για τα αλογα, στην ηλικια σου ειχα αυτοκινητο 55 ιππων και δεν επαθα τιποτα.
οποιος ειχε 70 αλογα ηταν βασιλιας...
τωρα βεβαια, αλλαξαν οι εποχες. 200 αλογα σου λεει και σερνεται!
θελει στρινγκ πουστερ να ξυπνησει...
τι να πω δεν ειναι δικα μου τα λ7 που πετατε, βαλτε το.
καλα τα λεει το γραφειο τυπου του μπουλεκου!
ελπιζω να βαλει και καμια διαφημιση στο φορουμ, να μην του γινεται δωρεαν προωθηση...
η δοκιμη ειναι και αυτη μια μεγαλη "απατη".
δεν υπαρχει ανθρωπος που θα παει θα το δοκιμασει στο τετραγωνο και δεν θα το κρατησει.
βελτιωνει την αποκριση στην αρχικη διαδρομη του γκαζιου διδοντας την ψευδαισθηση του πιο ζωντανου αυτοκινητου.
πραγμα που εντυπωσιαζει αρχικα στα στενακια της μεταμορφωσης.
οταν ομως ο χρηστης ζησει αρκετα με το αυτοκινητο καταλαβαινει οτι απο τη μεση του γκαζιου και μετα η διαφορα ειναι αμελητεα.
ετσι εκει που το χρειαζεται (στις προσπερασεις ας πουμε) δεν θα κανει τη δουλεια για την οποια αποκτηθηκε.
εκτος αν δεχθουμε οτι καποιος ταξιδευει πατωντας ελαχιστο γκαζι με χαμηλη ταχυτητα και θελει να προσπερασει χωρις κατεβασματα.
απο τη στιγμη που οτι μετρησεις εχουν γινει με αυτο το μαραφετι δεν δειχνουν βελτιωση της επιταγχυσνης (αν καποιος εχει αλλη γνωμη ας ποσταρει να τα δουμε) το μονο που δημιουργει ειναι ψευδαισθηση.
αντιθετα ομως δεν δημιουργει ψευδαισθηση στην καταναλωση η οποια απ΄οτι λενε πολλοι που το βαλανε αυξανεται 5-10%.
επισης το αυτοκινητο γινεται πιο αποτομο ατην πολη (κινηση, παρκαρισμα) πραγμα που στο τελος γινεται κουραστικο.
τελος σε στροφιλικι η παρμβολη του μαραφετιου κανει το αυτοκινητο να συμπεριφερεται χειροτερα.
γιατι αραγε οι περισσοτεροι που το βαζουν καταληγουν μετα απο καιρο να το εχουν μονιμα κλειστο και με καποια ευκαιρια να το βγαζουν εντελως?
οσο για την εππαγελματικη επαρκεια και τη φοβερη πατεντα του μπουλεκου δεν θα ηθελα να πω κατι, εκτος της συμπεριφορας που αντιμετωπισα εγω οταν ετυχε να τοποθετησω στο αυτοκινητο μου επειτα απο συσταση φιλου.
επειδη δεν υπηρχε ετοιμοπαραδοτο το μοντελο με το κουμπι τοποθετηθηκε το απλο (με δυνατοτητα να μπει το κουμπι αργοτερα).
σε πολυ λιγο τους πηρα τηλ. και ζητησα να μπει το κουμπι. κλεισαμε ραντεβου και το κουμπι τοποθετηθηκε.
κοστος?
ναι ισως εγραφε "θυμα" στο κουτελο του ανθρωπου που εστειλα, και το κουμπι των 50 σεντς (το οποιο μαλιστα χαλασε καποια στιγμη μενοντας στο μονιμα στο κλειστο, ευτυχως), κοστολογηθηκε 60 ευρω!!!
(χωρις αποδειξη βεβαια...)
αν το ειχα παει εγω θα του ελεγα να το βγαλει, αλλα δυστυχως ειχα στειλει το αυτοκινητο με δικο μου ανθρωπο, κι ετσι το αφησα να παει στο καλο...
εν κατακλειδι το προϊον αυτο ειναι κατα την αποψη μου μη χρειαζουμενο σε ενα αυτοκινητο bmw.
ο κατασκευαστης εχει κανει τοσο κοπο να δωσει τις ιδανικες καμπυλες στους χαρτες του γκαζιου, κι εμεις σωνει και καλα θελουμε να τις χαλασουμε.
ας το κανει οποιος θελει ειναι ελευθερος φυσικα, αλλα μην επιμενει να επενδυσει την επιλογη του με αποκλειστικα θετικα σχολια
τελος για καποιους ελληναρες φιλους μας καλυτερα να τρωνε (και να ρουφανε τον φραπε τους) παρα να μιλανε και να επιμενουν για θεματα τα οποια δεν γνωριζουν.![]()
Το βραβειο που κερδισε δεν ειναι απο το γραφειο τυπου του Μπουλεκου αλλα ειναι ενα γεγονος που δε χωρα αμφισβητιση ειναι απλα γεγονος.
Οσο για το Μπουλεκο ουτε τον ξερω ουτε με νοιαζει να τον μαθω εγω απλα αναφερω πραγματα τα οποια συνεβησαν και καταθετω την αποψη μου.
Η Χρησιμοτητα αν μπορουμε να την πουμε ετσι του προιοντος ειναι πιο πολυ στην εκκινηση και ειδικα στα αμαξια τυπου Χ(λογω βαρους αλλα και σε αμαξια χαμηλου κυβισμου)ειναι ακομα πιο αισθητη η διαφορα.
Στο ταξιδι η γενικα στο δρομο αυτο που κανει ειναι πως μεταξυ των αλλαγων ταχυτητων δε δημιουργει κενα και ειναι αμμεσο.
Αυτα τουλαχιστον καταλαβα εγω ειτε στα στενα της μεταμορφωσης ειτε στην εθνικη οδο και αυτο καταθετω.
Φιλτατε Σταθη εγω ρουφαω το φραπεδακι μου αλλα και το αυγο μου οταν μου το προσφερουν αλλα οπως και αν εχει ,αποψη επι του θεματος εχω μια και εχω στη κατοχη μου το μαραφετι αυτο.
Δε ξερω λοιπον ποσο ασχετος μπορει να ειναι καποιος που το εχει στην κατοχη του και το δοκιμαζει οπως εκανες και συ βεβαια και το βρηκες αχρηστο και σεβαστη η αποψη σου.
Στο xi που το εχω εγω χωρις τις σκαλες διαβαθμισης πραγματι ειναι κουραστικο και το εχω off αυτο βεβαια δε σημαινει πως δεν κανει αυτο για το οποιο το αγοραζεις.
Οσο για το Ζ3 το χρησοιμοποιησα για αρκετο καιρο και με βοηθησε πολλες φορες σε γρηγορες εκκινησεις που ηθελα αλλα το εβγαλα γιατι με τον κομπρεσσορα δε λειτουργει και ετσι το πουλησα στον ///M3L ο οποιος και αυτος ισως αν δει το συγκεκριμενο thread μας πει την αποψη του αν και νομιζω πως καπου πρεπει να την εχει αναφερει.
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
Vasilis (10-04-11)
Vasilis (10-04-11)
Να ξαναγραψω βεβαια κατι που εχουν πει και αλλοι φιλοι εδω πως αν βαλεις καποιο προγραμμα στο αμαξι αυτο που κανει το sb θα το κανει το προγραμμα και ισως και με 3-5 αλογα παραπανω αλλα και με 400-600 ευρω παραπανω σε σχεση με την τιμη του sb !!!
Αν ειχα και χρηματα και επρεπε να επιλεξω τοτε η επιλογη θα ηταν αυτη του προγραμματισμου !!!
Στο Ζ3 που ειχε και προγραμμα και sb προ κομπρεσσορα ετυχε πολλες φορες να χρησιμοποιησω και το sb.
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
Vasilis (10-04-11)