Γεια σας παιδια, ειμαι καινουριο μελος και θα ηθελα την βοηθεια σας. Εγω εχω ενα 316 Ε90 και οσο να'ναι αργει να ανεβασει στροφες, αξιζει να βαλω Sprintbooster με τοσα λιγα κυβικα???
Γεια σας παιδια, ειμαι καινουριο μελος και θα ηθελα την βοηθεια σας. Εγω εχω ενα 316 Ε90 και οσο να'ναι αργει να ανεβασει στροφες, αξιζει να βαλω Sprintbooster με τοσα λιγα κυβικα???
Οπως ανεφεραν και τα παιδια ποιο πανω...το κανεις καθαρα για θεμα αισθησης και αποκρισης γκαζιου για σενα (για να μην εχεις αυτο που πατας το γκαζι και πιανει υστερα απο 1-2 sec) Ουτε διαφορα στους ιππους ουτε ροπη....
Εαν εχεις ενα 200αρακι και δεν ξερεις τη να το κανεις .....Αξηζει να το παρεις πιστευω!!!!![]()
Vasilis (09-04-11)
φιλε γιωργο...
θα καταλαβεις αισθητη διαφορα στην αποκριση του γκαζιου κ μονο!
θα ξυπνησει το αυτοκινητο σου ,χωρις αυτο να σημαινει οτι θα κερδισεις σε ιπποδυναμη!
το συνιστω ανεπιφυλακτα , θα νοιωσεις πολυ πιο νευρικο αυτοκινητο κ θα το εφχαριστηθεις!![]()
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
πεταμενα χρηματα φιλε μου...
εντελως πεταμενα.
πατα μονος σου το γκαζι πιο πολυ και πιο γρηγορα.
stratos (09-04-11)
Πεταμενα δεν ειναι Σταθη, αρκει να ξερεις οτι τα δινεις για αυτο που λεει οτι κανει η συσκευη και οχι για τα υποτιθεμενα αλογα που κακως νομιζουν καποιοι οτι θα παρουν.
Το μαραφετι δουλευει, διαπιστωμενα. Στον ιδιο χρονο ανοιγει πιο γρηγορα η πεταλουδα, δεν εχει τοση καθυστερηση αφου αλλαζει το ηλεκτρικο σημα.
Οσο γρηγορα και να (νομιζεις) οτι θα το πατησεις, εσυ χωρις και καποιος "με", θα φυγεις πιο αργα στο φαναρι.
Ενα πολυ γρηγορο πειραμα ειναι 2 ιδια αυτοκινητα σε ανηφορικο δρομο. Μολις αφησουν το φρενο, αυτο με το booster θα ξεκινησει πιο γρηγορα ενω αυτο χωρις booster θα ρολλαρει λιγο παραπανω προς τα πισω μεχρι να παρει φορα εμπρος απο το lag.
Ως κυκλωμα-κατασκευη δεν αξιζει τα 200+ ¤, την ιδεα πληρωνεις. Οποιος τα εχει και θελει να τα δωσει, αξιζει η διαφορα που κανει με και χωρις αυτο![]()
oldcarskickass (10-04-11)
Προσωπικά δεν ξέρω για το sprint booster αλλά με το kickdown είμαι πολύ ικανοποιημένος, ένα κλατσ κάνει και απογειώνετε!!
αποψη σου φανη μου.
κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει.
το ειχα για λιγο και το χαρισα.
απο τα πιο πεταμενα λ7 που εχω δωσει.
Συμφωνώ με το Φάνη !!
Ναι, αν το ζητούμενο είναι να κανει πιο άμεσο το γκάζι. Αλλα μέχρι εκεί !
Κατα τα λοιπά είναι πράγματι πεταμένα λεφτά, οπως λέει ο Στάθης !!
Κι εγω το είχα και το έβγαλα !!![]()
Και το kickdown τι ακριβως ειναι?οποις ξερει ας μου γραψει μερικα χαρακτηριστικα.....
Που το εβαλες Σταθη? Στο Μ6? Μαλλον εκει δεν χρειαζεται! Το δοκιμασες σε κανενα αδυναμο+βαρυ BMW?
Στο κομπακτακι ομως ειναι η μερα με τη νυχτα η αλλαγη, ακομη δεν το εχω βγαλει. Στο Ζ4 εχω το sport button που κανει το ιδιο (δεν ξερω αν με το booster θα μειωθει και αλλο το lag), με τη πρωτη ευκαιρια θα κανω τραμπα και θα πω εντυπωσεις.
Ως υλικο και κατασκευη σιγουρα δεν αξιζει το ποσο αυτο!..αλλα τη πατεντα δεν πληρωνουμε?
Κατεβασμα, σε αυτοματο/smg κιβωτιο θα το καταλαβεις απο τη "σκαλα" που κανει το γκαζι, μολις τη περασεις θα αλλαξει ταχυτητα.
Samaro (09-04-11)