Με το Νavara κυκλοφορώ στην Κομοτηνή και βρίζω συνέχεια απο τα κοπανήματα που ειναι και 4Χ4!Τόσο αχα'ί'ρευτο αυτό το κράτος πια?Τόσο?![]()
Με το Νavara κυκλοφορώ στην Κομοτηνή και βρίζω συνέχεια απο τα κοπανήματα που ειναι και 4Χ4!Τόσο αχα'ί'ρευτο αυτό το κράτος πια?Τόσο?![]()
Άσε ρε φίλε όταν πήρα τον άσσο είχε 130.000 χλμ στη Γερμανία.
Λέω το πρώτο που θα αλλάξω θα είναι αμορτισέρ, γιατί δεν έδειχνε να είναι αλλαγμένα (στο σέρβερ) και από μια σχετική έρευνα είχα καταλήξει ότι είναι τα πρώτης τοποθέτησης.
Ε τα μέτρησα και το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ήταν το πίσω δεξιά και ήταν στο 78% (εβδομήντα οχτώ τοις εκατό).
Χώρια που δεν έτριζε ΚΑΘΟΛΟΥ, ε στο μήνα πάνω άρχισαν τα όργανα.
Κατά τα άλλα θεωρούμε και προτέρημα το Ι.Χ. να είναι ελληνικό.
Σε λίγο και με την παρούσα κρίση μόνο με downhillάδικα ποδήλατα θα κυκλοφορούμε.
Και δεν είναι μόνο οι δρόμοι, είναι και τα ΚΩΛΟΦΡΕΑΤΙΑ μέσα στη μέση του δρόμου.
Εκεί που πας σε ένα νορμάλ δρόμο ΞΑΦΝΙΚΑ έχεις το φρεάτιο (ΔΕΗ, ΟΤΕ γεώτρηση τι στον π@#@# είναι) από το πουθενά.
giannis_compact (07-04-11), Nick bmwlover (08-04-11), Panos 316T (07-04-11)
Στη Λαρισα ειναι το ιδιο και χειροτερα!!!
Τωρα τελευταια ειχε φτασει στο απροχωρητο η κατασταση και την τελευταια εβδομαδα ως δια μαγειας κλεισανε τουλαχιστον τις σοβαρες λακουβες!!!!!απο 10-20 εκατοστα βαθος...... κατι κανανε....αλλα κατα βαθος πιστευω οτι επειδη δεν γινονται εργα,αποχετευση/αεριο/τηλεφωνια κλπ.φθειρονται οι δρομοι απο τη χρηση και εφοσον δεν σκαβονται δεν ανανεωνεται η κατασταση τους.....ετσι γινεται ασφαλτοστρωση μονο σε πολυ σοβαρες βλαβες.
giannis_compact (07-04-11), Panos 316T (07-04-11)