Σελίδα 7 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 85

Θέμα: Στόχος: 500 whp

  1. #61
    Εγγραφή
    26-02-11
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    38
    Thanked
    15
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αφου σου ευχηθω καλη επιτυχια πρωτα απο ολα για το ωραιο σου προτζεκτ γενικα θα ελεγα οτι οπως ολοι οι τουρμποκινητηρες ετσι και αυτος εδω αν του φερεσαι με ευγενεια και τηρεις τα βασικα(οχι ανοιγματα για πλακα με κρυα λαδια,οχι κοντρες συνεχεια κλπ κλπ) μια χαρα θα βγαλει απο πλευρας αξιοπιστιας τα αλογα που θες....Το θεμα ειναι πως θα τα βγαλει....?τα τροποποιημενα τουρμπο μου θυμιζουν κατι πουντο που μεταβιας πιανανε τα 200 λαχανιασμενα αλογακια με πιεσεις τρελλες και θερμοκρασιες ακομα πιο τρελλες...μην πεις καν στην διαδικασια να ασχοληθεις με ρυθμισμα του κινητηρα με αυτα τα τουρμπο επανω τσαμπα κοπος θα ειναι...σκεψου το αλλοιως ,,,αν ειχες 1500 κυβικα και ηθελες να βγαλεις 250 αλογα whp τι τουρμπο θα εβαζες?απλα πραγματα ..αλλοιως ξεκινας για θεσσαλονικη και θα φτασεις μεχρι τον..λεβεντη.

  2. #62
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Στρατο γιατι δεν παιρνεις Μ3 Ε92 να αραξεις μια και εξω? Ισως να πηγαινετε τα ιδια οπως εισαι τωρα αλλα με το Μ3 θα οδηγας ενα αυτοκινητο 100% φτιαγμενο για αυτο που θες ειτε σε ευθειες ειτε σε στρφες.Να θυμασαι οτι η δυναμη δεν ειναι τιποτα αν δεν εχεις ελεγχο.. Τελος παντων καλη επιτυχια και κρατα μας ενημερους..

  3. #63
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E60_Arkadia Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στρατο γιατι δεν παιρνεις Μ3 Ε92 να αραξεις μια και εξω? Ισως να πηγαινετε τα ιδια οπως εισαι τωρα αλλα με το Μ3 θα οδηγας ενα αυτοκινητο 100% φτιαγμενο για αυτο που θες ειτε σε ευθειες ειτε σε στρφες.Να θυμασαι οτι η δυναμη δεν ειναι τιποτα αν δεν εχεις ελεγχο.. Τελος παντων καλη επιτυχια και κρατα μας ενημερους..
    και Μ3 να παρει παλι θα μπαξει ....

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  4. #64
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Θα ψαχνει για τουρμπινες μετα

  5. The Following User Says Thank You to E60_Arkadia For This Useful Post:

    katsaraios (06-04-11)

  6. #65
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jonmedic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφου σου ευχηθω καλη επιτυχια πρωτα απο ολα για το ωραιο σου προτζεκτ γενικα θα ελεγα οτι οπως ολοι οι τουρμποκινητηρες ετσι και αυτος εδω αν του φερεσαι με ευγενεια και τηρεις τα βασικα(οχι ανοιγματα για πλακα με κρυα λαδια,οχι κοντρες συνεχεια κλπ κλπ) μια χαρα θα βγαλει απο πλευρας αξιοπιστιας τα αλογα που θες....Το θεμα ειναι πως θα τα βγαλει....?τα τροποποιημενα τουρμπο μου θυμιζουν κατι πουντο που μεταβιας πιανανε τα 200 λαχανιασμενα αλογακια με πιεσεις τρελλες και θερμοκρασιες ακομα πιο τρελλες...μην πεις καν στην διαδικασια να ασχοληθεις με ρυθμισμα του κινητηρα με αυτα τα τουρμπο επανω τσαμπα κοπος θα ειναι...σκεψου το αλλοιως ,,,αν ειχες 1500 κυβικα και ηθελες να βγαλεις 250 αλογα whp τι τουρμπο θα εβαζες?απλα πραγματα ..αλλοιως ξεκινας για θεσσαλονικη και θα φτασεις μεχρι τον..λεβεντη.
    απο τις εποχες ομως των ουνο και επειτα το πουντο, και ειδικα των ουνο που το εποιανε ο μαστρο μητσος και τροποποιουσε την στοκ τουρμπινα, ή ανεβαζε πιεση με τον ρυθμιστη (χειροποιητο) και σου ρυθμιζε τις βενζινες με το ματι αναλογα τον καπνο που βγαζει πισω και γω δεν ξερω τι αλλο....κρυσταλλακια,5ο μπεκ, κλπ εχουν περασει 20 χρονια ομως....ενταξει αυτοι φαγανε τα λεφτα τους χαλασαν το ονομα των αυτοκινητων αυτων δεν χρειαζεται να συνεχιζουμε και μεις το εργο τους! τα αυτοκινητα αυτα σε δομη κινητηρα τα ζηλευουν πολλα tsi... και δεν ειμαι καθολου κολλημενος!
    τα πραγματα αλλαξαν μην ειμαστε κολλημενοι με το θεμα βελτιωσης, ουτε καθολου αλλα ουτε και υπερβολικη βελτιωση! Ολα με μετρο...
    Εμενα αλλο με χαλαει, και δεν το λεω για τον Στρατο το λεω γενικα, οταν παιρνεις κατι καινουριο και μπλεκονται χερια μεσα ακομα και του καλυτερου μηχανικου χανεται η σιγουρια... γιαυτο ειμαι της αποψης λιωστε το καινουριο σας αυτοκινητο και οταν αρχισετε να το βαριεσται βελτιωστε! απλα νοιωστε την ευχαριστηση να ανοιγεται τον κινητηρα σας και να βλεπετε τις βιδες τις φυσσες και τα πλαστικα να ειναι "παρθενα"....
    Καλη τυχη, Καλο κουραγιο, Καλη διασκεδαση Καλη δυναμη... (με την σειρα που τα ειπα)

  7. The Following 3 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    asteris777 (06-04-11), Ptboul (06-04-11), stratos (06-04-11)

  8. #66
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    απο τις εποχες ομως των ουνο και επειτα το πουντο, και ειδικα των ουνο που το εποιανε ο μαστρο μητσος και τροποποιουσε την στοκ τουρμπινα, ή ανεβαζε πιεση με τον ρυθμιστη (χειροποιητο) και σου ρυθμιζε τις βενζινες με το ματι αναλογα τον καπνο που βγαζει πισω και γω δεν ξερω τι αλλο....κρυσταλλακια,5ο μπεκ, κλπ εχουν περασει 20 χρονια ομως....ενταξει αυτοι φαγανε τα λεφτα τους χαλασαν το ονομα των αυτοκινητων αυτων δεν χρειαζεται να συνεχιζουμε και μεις το εργο τους! τα αυτοκινητα αυτα σε δομη κινητηρα τα ζηλευουν πολλα tsi... και δεν ειμαι καθολου κολλημενος!
    τα πραγματα αλλαξαν μην ειμαστε κολλημενοι με το θεμα βελτιωσης, ουτε καθολου αλλα ουτε και υπερβολικη βελτιωση! Ολα με μετρο...
    Εμενα αλλο με χαλαει, και δεν το λεω για τον Στρατο το λεω γενικα, οταν παιρνεις κατι καινουριο και μπλεκονται χερια μεσα ακομα και του καλυτερου μηχανικου χανεται η σιγουρια... γιαυτο ειμαι της αποψης λιωστε το καινουριο σας αυτοκινητο και οταν αρχισετε να το βαριεσται βελτιωστε! απλα νοιωστε την ευχαριστηση να ανοιγεται τον κινητηρα σας και να βλεπετε τις βιδες τις φυσσες και τα πλαστικα να ειναι "παρθενα"....
    Καλη τυχη, Καλο κουραγιο, Καλη διασκεδαση Καλη δυναμη... (με την σειρα που τα ειπα)
    Και όμως στις ίδιες εποχές ζούμε μόνο που τώρα αντί να τα κάνουν με το μάτι τα κάνουν με το πρόγραμμα.....
    Τίποτα δεν άλλαξε φίλε και ούτε θα αλλάξει πίστεψέ με!
    Για αυτό και πάμε απο το κακό στο χειρότερο σε ότι τομέα αφορά αυτοκίνητο!
    Έχω δει δουλειές παιδιών στα γκαράζ των σπιτιών και τρίβω τα μάτια μου και έχω δεί δουλειές επαγγελματιών και ψάχνω γωνιά να γελάσω!

    Το θέμα είναι να το αγαπάς αυτό που κάνεις και να το θέλεις και όχι να κοιτάς την τσέπη του πελάτη, γιατί όλοι την τσέπη κοιτάνε και την αυτοκίνηση την βλέπουν σαν ένα μέρος να βγάλουνε χρήμα, δεν λέω φυσικά θα πληρωθεί ο μάστορας αλλά όχι και έτσι! Ο καθένας ότι γουστάρει και σε 100 μαγαζιά να πας 100 διαφορετικές γνώμες θα ακούσεις!

  9. #67
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ανοιγεις μεγαλο θεμα, απλα δεν ειναι ολοι ετσι, δεν φταινε οι μαστορες την μεγαλυτερη ευθυνη την εχουν και οι πελατες, που ή δεν ξερουν τι θελουν ή δεν εχουν καμια επαφη με το θεμα και το παιζουν ξερολες μεσα στα φορουμ ή ψαχνουν την καλυτερη αποδωση αλογου/ευρο χωρις να κοιταξουν τις παραμετρους που χρειαζονται ωστε να εχουν ιπποδυναμη αξιοπιστη και αξιοποιησιμη απο το αυτοκινητο τους, αυτους βρισκουν οι μαστορες ο γιος του μαστρομητσου απο πανω του μαστορα που εφτιαχνε τα ουνο και καταστρεφουν ολη την δουλεια... Σιγουρα Δημητρη υπαρχουν και εξαιρεσεις απο παιδια που την πατησαν, ας μην καταστρεψουμε αλλο το τοπικ! Οσο για το αλλο που ειπες για τα ιδιωτικα γκαραζακια απλα κανεις δεν ποναει το αμαξι σου περισσοτερο απο σενα!!!!

  10. #68
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    OK ξεφευγουμε αρκετα απο την συζήτηση μας. Παρακαλώ μην συνεχίζετε την συζήτηση εκτός θέματος.

  11. #69
    Εγγραφή
    23-05-10
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    162
    Thanked
    125
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στρατο εγω θα σου ευχηθω καλη επιτυχια σε οτι κι αν κανεις.στην ιδια ηλικια ειμαστε και καταλαβαινω την κ@υλ@ σου
    αλλα ρε φιλε κανε μου μια χαρη,μην περασεις στο ντουκου το στησιμο του αυτοκινητου.μπορει να λες δεν θα κανω μαλακιες σε στροφιλικια,δεν θα το χωνω κτλ αλλα σε μια δυσκολη στιγμη το αμαξι θα σε προδωσει.και μην μου πεις οτι αν ερθει και σου κολλησει πισω σου σε τιποτα στροφες ενα evo ενα s3 η οτιδηποτε αλλο θα κανεις στην ακρη για να περασει

    την εχω πατησει ετσι με το ε30 οπου η αναστηση του δεν ηταν ουτε για τα μισα αλογα που ειχε,και 2 φορες παραλιγο να με κλαψει η μανουλα μου.

    οποτε συνεχισε δυνατα,βελτιωσε την μπεμπα σου σε ολους τους τομεις και περιμενουμε νεα σου

  12. The Following 2 Users Say Thank You to manos For This Useful Post:

    Panos 316T (11-04-11), stratos (06-04-11)

  13. #70
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    λοιπόν...όσον αφορά τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου με περίπου 100% αύξηση απο τους
    300 ίππους. το αν το αμάξι φρενάρει στα 250 με τον ίδιο ρυθμο, είναι δεκτό και κατανοητό,
    ακόμα και για ένα παιδάκι του δημοτικού...ομως. όταν τα 100-160 σε μια διαδρομή το αμάξι
    τα πιάνει στον μισό χρόνο και χρειαστεί να φρενάρεις, τότε το φρένο είναι πάααααααααααρα
    μα πάααααααααααρα πολύ λίγο. με λίγα λόγια. είναι δυνατόν το ίδιο φρένο να είναι το ίδιο
    αποτελεσματικό σε αρκετά κιλά παραπάνω ροπής???δεν νομίζω. είναι δυνατόν ένα τέτοιο
    αμάξι με έναν τέτοιο ανύσηχο οδηγό να μην στρίψει αν βρεθεί σε καμμιά γ@μ@τη διαδρομή?
    πάλι δεν νομίζω...υπάρχει περίπτωση να ανταπεξέλθει η μαμά ανάρτηση του 335???ε μην
    αρχίσουμε να γελάμε κιόλα!!! 335 είναι. και επειδή έχω οδηγήσει 335, η ανάρτηση του,
    είναι μια ωραία άνετη ανάρτηση, πουδεν προδίδει το αμάξι, και τπτ παραπάνω. κοινώς, χλιαρά
    πράγματα...για διαφορικό δεν αναφέρομαι, λίγο πολύ όλοι ξέρουμε πως συμπεριφέρεται ένα
    μπλοκέ και ένα ελεύθερο. αν τώρα νομίζετε πως είναι περιττό, πάω πάσο. εγώ θα πιστεύω
    πως αυτά τα άλογα είναι περιττά για ένα τελείως άστητο αμάξι σε σχέση με τα άλογα του.
    για αξιοπιστία δεν θα πώ επίσεις, μιάς και είμαι σίγουρος πως ο στράτος γνωρίζει πως παίζει
    με την φωτιά.
    απο την άλλη όμως δεν μπορούμε να λέμε πως θα κάνουμε ένα αμάξι με 500 άλογα στους
    τροχούς και να υποστηρίζουμε πως το στήσιμο και φρένο είναι περιττά, απο την στιγμή που
    αυτά είναι που θα δώσουν αξία στα επιπλέον άλογα, τα οποία δεν είναι και λίγα...
    πλάκα κάνουμε ρε παιδιά???με ελεύθερο διαφορικό, αν αυτό φουσκώσει καμμιά τετάρτη στα
    στα 140 χιλιόμετρα και ξεκολλήσει ποιός θα το κρατήσει???μια που άφησες το γκάζι για να
    ισιώσει, και μια που έφυγες με την μία απο την άλλη. για καθήστε καλά...τα πράγματα δεν
    είναι αστεία.με την ασφάλεια δεν παίζουμε. τα λέω, γιατί πρίν 11-12 χρόνια και εγώ τις ίδιες
    μ@λ@κίες έκανα...
    130
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 7 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP