Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 31

Θέμα: Ελατηρια-αντιστρεπτικες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18828
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    Συμφωνώ απολύτως με ό,τι είπε ο homo pantilikious πιο πάνω. Εντούτοις, επειδή ούτε ο ίδιος ο Dr House δε μπορεί να αφαιρέσει το μπάξιμο από το μυαλό του Γιάννη, η σειρά με την οποία θα έκανα τις επεμβάσεις θα ήταν η εξής:

    1. Αντικατάσταση εργοστασιακών αμορτισέρ με Bilstein. Αναφέρω τα Bilstein γιατί, όπως λέμε χαριτολογώντας και με τον Πάνο E60, BMW χωρίς Bilstein = γυναίκα χωρίς μακιγιάζ (και γυναίκα χωρίς μακιγιάζ = ψάρι χωρίς ποδήλατο).

    2. Σε περίπτωση που η ως άνω μετατροπή δεν αποφέρει τα αναμενόμενα, προχωράς σε αντικατάσταση αντιστρεπτικών.

    3. Αν και πάλι δεν είσαι ικανοποιημένος, αλλάζεις ελατήρια.

    4. Θεωρείς ότι ακόμη πλέει? Βάλε κάποια καλή coilover, αν και αυτές κοπανάνε περισσότερο λόγω διαμέτρου ελατηρίων και ύπαρξης προφόρτισης.

    5. Αν έχεις φτάσει στο StgV της ανάρτησης και πιστεύεις πως το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται, άλλαξε σινεμπλόκ, χώσε μια Ohlins και βάλε τεχνητή οδοντοστοιχία.

    6. Στο StgVI πρέπει να καταλάβεις ότι δεν είναι το αυτοκίνητο που έχει πρόβλημα αλλά εσύ. Μάλλον πάσχεις από στομαχικό ίλιγγο. Άσε τη βόρεια Έυβοια και πιάσε την ευθεία της Τρίπολης.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 06-04-11 στις 12:39

  2. The Following 5 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    diosak (25-04-15), joseph (18-09-11), Vasilis (06-04-11), z3 2.2 (06-04-11), Z4 DCT (07-04-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP