με μια-δυο φορες δε βγαζεις πορισμα ρε Γιαννο
παιξε λιγο με το αυτοκινητο,γινετε φιλοι και μετα βλεπεις.
μη βιαζεσαι και δε θα χασεις.
μαθε πρωτα καλα το αυτοκινητο.
το καθε αυτοκινητο εχει εναν χαρακτηρα οδικης συμπεριφορας που καλεισαι να ανακαλυψεις,μαθε το χαρακτηρα του καλα και μετα δες τι μπορεις να αλλαξεις για να το φερεις στα μετρα και τις αναγκες σου.
σιγουρα αμα βαλεις μπρος-πισω ζαμφορ θα το μεταμορφωσεις αλλα πιστευω οτι πρωτα πρεπει να βρεις τα ορια του και μετα να προχωρησεις σε αλλαγη.
Με το να σου χανει το μπροστινο η να σου χορευει πισω μετα την κορφη της στροφης δε σημαινει οτι χρειαζεται βελτιωση απο θεμα αναρτησης απαραιτητα.
Ισως με εναν λιγο διαφορετικο χειρισμο σου να βρεις τον τροπο να το "ηρεμισεις" λιγακι
Το οτι σου χορευει μετα την κορυφη και μετα το παντιλικακι σημαινει οτι εσυ εχεις στριψει ατσαλα στην εισοδο και εχεις κανει και υπερδιορθωση στην εξοδο!!!!
Με λιγα λογια μακακιζεσαι με το τιμονι χωρις λογο!!!!
αντε "ψαξτο" λιγο τ αμαξακι και βλεπουμε μετα![]()