Φανη για τις εμπρος λεει οτι δεν ειναι ρυθμιζομενες.....https://cgi.ebay.de/H-R-Sport-Stabil...12021535850721
Φανη για τις εμπρος λεει οτι δεν ειναι ρυθμιζομενες.....https://cgi.ebay.de/H-R-Sport-Stabil...12021535850721
Δοκίμασε πρώτα τις αντιστρεπτικές και θα μαζέψει το 100% της υποστροφής και το 80% του bodyroll που έχεις τώρα. Μόνο η πίσω είναι ρυθμιζόμενη και προτείνω να την αφήσεις στη μαλακή ρύθμιση. Θα έχεις άλλο αυτοκίνητο.
Για ελατήρια δες και τα Schnitzer, είναι μεν πιο ακριβά αλλά :
1. Θα μειώσεις ακόμα πιο πολύ το bodyroll
2. Στην επιτάχυνση δε θα σου σηκώνεται η μούρη καθόλου (θα καταλάβεις τι εννοώ μόλις βάλεις τον παράλληλο και θα νομίζεις ότι θα απογειωθεί)
3. Και το σημαντικότερο θα δεις ότι τις λακούβες θα τις περνά 100% πιο γλυκά και χωρίς να νιώθεις ότι το έσπασες κάθε φορά. Θα έχεις και λιγότερους τριγμούς από την οροφή.
Panos 316T (06-04-11), Vasilis (06-04-11), z3 2.2 (06-04-11), Z4 DCT (06-04-11)
βασικα βγαλε κ τα ρανφλατ φιλαρακι...θα δεις αααααααλλλοοοοο αμαξι...![]()
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
Γιάννη, η δική μου ταπεινή γνώμη (αν μου επιτρέπεις ) είναι να μην αλλάξεις τίποτα. (Εκτός φυσικά απο τα λάστιχα).
Δεν υπάρχει, κατα την αποψη μου, λόγος, να κάνεις το αυτοκίνητό σου απόλυτο και νευρικό, ενω η χρήση του είναι καθημερινή και όχι αγωνιστική.
Σε κάθε περίπτωση θα πρότεινα να μην βιαστείς να αλλάξεις κάτι, αν πρώτα δεν είσαι σίγουρος, μετά απο πολλές ώρες οδήγησης του, οτι έχεις εξαντλήσει κάθε όριο του αυτοκινήτου σου και έχεις πάρει το 100 %της οδικής συμπεριφοράς του.
Vasilis (06-04-11)