Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 31

Θέμα: Ελατηρια-αντιστρεπτικες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Γιαννη και Βασιλη, να τις βαλετε τις αντιστρεπτικες. Πριν τις H&R εστριβα τοσο, τωρα στριβω τοοοοοοοοσο Καμια σχεση πριν και μετα

    Βαλτες Γιαννη, και βαλε soft-soft ή soft-medium εμπρος και πισω αντιστοιχα (το soft-hard ειναι λιγο περιεργο μιας και η διαφορα μπρος-πισω ειναι αρκετη και η ουρα θα κυνηγα τη μουρη πιο συχνα). Για να εχεις υπερστροφικο αμαξι πρεπει να εισαι πιο σφιχτος πισω και πιο μαλακος μπροστα. Το hard-hard που εχω παραειναι αποτομο και σκληρο, στριβει αψογα χωρις να γερνει αλλα ενα φοβο οτι θα φυγει αποτομα (και φευγει) τον εχεις.. με τη πρωτη ευκαιρια θα το αλλαξω.
    Δεν χανεις κατι σε ανεση.

    Για τα ελατηρια δεν γνωριζω, να σου πω για KW?

  2. The Following 4 Users Say Thank You to fanisk For This Useful Post:

    nikos1400 (06-04-11), Panos 316T (06-04-11), stratos (06-04-11), Vasilis (06-04-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιαννη και Βασιλη, να τις βαλετε τις αντιστρεπτικες. Πριν τις H&R εστριβα τοσο, τωρα στριβω τοοοοοοοοσο Καμια σχεση πριν και μετα

    Βαλτες Γιαννη, και βαλε soft-soft ή soft-medium εμπρος και πισω αντιστοιχα (το soft-hard ειναι λιγο περιεργο μιας και η διαφορα μπρος-πισω ειναι αρκετη και η ουρα θα κυνηγα τη μουρη πιο συχνα). Για να εχεις υπερστροφικο αμαξι πρεπει να εισαι πιο σφιχτος πισω και πιο μαλακος μπροστα. Το hard-hard που εχω παραειναι αποτομο και σκληρο, στριβει αψογα χωρις να γερνει αλλα ενα φοβο οτι θα φυγει αποτομα (και φευγει) τον εχεις.. με τη πρωτη ευκαιρια θα το αλλαξω.
    Δεν χανεις κατι σε ανεση.


    Για τα ελατηρια δεν γνωριζω, να σου πω για KW?

    Φανη για τις εμπρος λεει οτι δεν ειναι ρυθμιζομενες.....https://cgi.ebay.de/H-R-Sport-Stabil...12021535850721
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. #3
    Εγγραφή
    30-05-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    557
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δοκίμασε πρώτα τις αντιστρεπτικές και θα μαζέψει το 100% της υποστροφής και το 80% του bodyroll που έχεις τώρα. Μόνο η πίσω είναι ρυθμιζόμενη και προτείνω να την αφήσεις στη μαλακή ρύθμιση. Θα έχεις άλλο αυτοκίνητο.
    Για ελατήρια δες και τα Schnitzer, είναι μεν πιο ακριβά αλλά :
    1. Θα μειώσεις ακόμα πιο πολύ το bodyroll
    2. Στην επιτάχυνση δε θα σου σηκώνεται η μούρη καθόλου (θα καταλάβεις τι εννοώ μόλις βάλεις τον παράλληλο και θα νομίζεις ότι θα απογειωθεί)
    3. Και το σημαντικότερο θα δεις ότι τις λακούβες θα τις περνά 100% πιο γλυκά και χωρίς να νιώθεις ότι το έσπασες κάθε φορά. Θα έχεις και λιγότερους τριγμούς από την οροφή.

  5. The Following 4 Users Say Thank You to jannisa For This Useful Post:

    Panos 316T (06-04-11), Vasilis (06-04-11), z3 2.2 (06-04-11), Z4 DCT (06-04-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    βασικα βγαλε κ τα ρανφλατ φιλαρακι...θα δεις αααααααλλλοοοοο αμαξι...
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  7. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vasilis Εμφάνιση μηνυμάτων
    βασικα βγαλε κ τα ρανφλατ φιλαρακι...θα δεις αααααααλλλοοοοο αμαξι...
    Αυτο ειναι στα αμεσα να γινει....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  8. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γιάννη, η δική μου ταπεινή γνώμη (αν μου επιτρέπεις ) είναι να μην αλλάξεις τίποτα. (Εκτός φυσικά απο τα λάστιχα).

    Δεν υπάρχει, κατα την αποψη μου, λόγος, να κάνεις το αυτοκίνητό σου απόλυτο και νευρικό, ενω η χρήση του είναι καθημερινή και όχι αγωνιστική.

    Σε κάθε περίπτωση θα πρότεινα να μην βιαστείς να αλλάξεις κάτι, αν πρώτα δεν είσαι σίγουρος, μετά απο πολλές ώρες οδήγησης του, οτι έχεις εξαντλήσει κάθε όριο του αυτοκινήτου σου και έχεις πάρει το 100 %της οδικής συμπεριφοράς του.

  9. The Following User Says Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Vasilis (06-04-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP