Όταν πήγα Δημήτρη, τόσο του Φωτεινέλη όσο και του Exelixis ήταν μοντέλα lps3000, το ένα όμως (Σπάτα) άκουσα πως είχε κάποιο θεματάκι. Η διαφορά ήταν κάτι λιγότερο από 20 ίππους τροχό (αν θυμάμαι καλά 17).
Αν θες τη γνώμη μου, το Maha είναι τόσο αξιόπιστο όσο και ο χειριστής του. Τι υψόμετρο βάζει? Βάσει ποίου προτύπου κάνει τη διόρθωση (ΙSO? Κάτι άλλο ίσως?)? Είναι επαρκής η ψύξη? Πόσο ταλαιπώρησε το αυτοκίνητο? Το GTI υπέφερε 6 φορές μέχρι να καταφέρει να του πάρει μέτρηση...
Προσωπικά θεωρώ το Maha καλύτερο από το dynojet, άσε που βγάζεις και περισσότερα συμπεράσματα από τις καμπύλες του (δεν έχουν τα κατσαρώματα του dynojet).










Απάντηση με παράθεση