Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 110

Θέμα: Μ3 Ε36 Drift Project

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ωραίος κ καλή συνέχεια σε αυτό το μεγάλο project
    μόνο έχω μια ερωτηση γιατί στ αρχή έψαχνες για 4-πόρτο m3 είναι τίποτα πιο ελαφρι από cupe?

  2. The Following User Says Thank You to ziaba For This Useful Post:

    Dr. Yamastura (04-04-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    ωραίος κ καλή συνέχεια σε αυτό το μεγάλο project
    μόνο έχω μια ερωτηση γιατί στ αρχή έψαχνες για 4-πόρτο m3 είναι τίποτα πιο ελαφρι από cupe?
    Eίναι πιο ελαφρύ και είχα δει και οδηγήσει ένα που μου άρεσε πολύ.
    Τα ζαντολάστιχα θα φορτώνονταν ευκολότερα από τις πίσω πόρτες όταν θα έβαζα τα μπάκετ!!
    Βέβαια τελικά καλύτερο το κουπέ!
    UP YOURS!

  4. The Following User Says Thank You to Dr. Yamastura For This Useful Post:

    ziaba (04-04-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Περιμενουμε νεα γιατι μας βαζεις και ιδεες....

    Εχεις σκοπο να συμμετασχεις και σε "επισημα" event ?
    Γι'αυτο τα ομολογκαρισμενα καθισματα ε ?

    Ξερεις Χρηστο ακριβως τι ενισχυσεις χρειαζεται το αυτοκινητο για να αντεξει τετοιες δοκιμασιες ? (δεν ξερω, γι'αυτο ρωταω)
    Επισης το roll cage θελει τιποτα προδιαγραφες, και ποιος "εγκρινει" για να μπει κανεις σε αγωνες εδω Ελλαδα ?

    Πιθανον να ακολουθησει και εμενα το αμαξι τετοια πορεια αλλα στο light και μαλλον οχι σε επισημους αγωνες.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  6. #4
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Περιμενουμε νεα γιατι μας βαζεις και ιδεες....

    Εχεις σκοπο να συμμετασχεις και σε "επισημα" event ?
    Γι'αυτο τα ομολογκαρισμενα καθισματα ε ?

    Ξερεις Χρηστο ακριβως τι ενισχυσεις χρειαζεται το αυτοκινητο για να αντεξει τετοιες δοκιμασιες ? (δεν ξερω, γι'αυτο ρωταω)
    Επισης το roll cage θελει τιποτα προδιαγραφες, και ποιος "εγκρινει" για να μπει κανεις σε αγωνες εδω Ελλαδα ?

    Πιθανον να ακολουθησει και εμενα το αμαξι τετοια πορεια αλλα στο light και μαλλον οχι σε επισημους αγωνες.
    Έχω στο μυαλό μου να συμμετέχω σε αγώνες,έστω και στα γεράματα!!
    Υπάρχει περίπτωση να μπει η Έλπα στους αγώνες ντριφτ,οπότε θα θέλει όλα να ειναι ομολογκέ.Από καθίσματα,ζώνες,ρολλ μπαρ.Τα ομολογκέ λήγουν τα περισσότερα σε 5 χρόνια.Αν αγοράσεις λοιπόν μεταχειρισμένο 3 ετών θα ισχύει το μπάκετ π.χ για άλλα 2 χρόνια.
    Στα driftwars ισχύουν τα κάτωθι,κοίτα εδώ.
    https://www.driftclub.gr/v3/index.ph...ions&Itemid=59
    Υπάρχει λογικά κάποια επιτροπή που ελεγχει το αυτοκίνητο πριν μπει σε κάθε αγώνα.
    Το ρολλ μπαρ πρέπει να περνάει μέσα από το ταμπλό για να μπορεις να τρέξεις π.χ στο Driftwars.
    Για dcg θα ρωτήσω τον άνθρωπο που μου το φτιάχνει,επειδή τρέχει στο πρωτάθλημα.Πάνω κάτω ισχύουν τα ίδια μέχρι να μπει,αν μπει,η Έλπα στο παιχνίδι.
    Για light καταστάσεις που το θες βάλε θολόμπαρες,ίσως ένα x-brace που έβαλα και εγώ.
    Για να ''ραφτεί'' ούτε λόγος αφου το αμάξι πρέπει να γίνει φύλλο και φτερό,να απομακρυνθει ο κινητήρας,να ζεσταθει όλη η καροτσα με καμινέτο,να περαστεί αμμοβολή...Ούτε εγώ θα το κάνω.
    Το καλύτερο είναι ένα ρολλ μπαρ στα 900 ευρώ περίπου.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dr. Yamastura : 04-04-11 στις 19:25
    UP YOURS!

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Dr. Yamastura For This Useful Post:

    Jimmakos (04-04-11), nikos1400 (04-04-11)

  8. #5
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εχω δει αυτα εδω
    https://www.turnermotorsport.com/p-1...e-for-e36.aspx

    ...τα "θεματακια" που παρουσιαζουνε τα Ε36 (υποτιθεται) και τις αντιστοιχες ενισχυσεις που κυκλοφορουν εξω.
    Το δικο μου π.χ παρολο που ειναι του '91 και αρκετα ταλαιπωρημενο, για καιρο χαμηλωμενο και με κακα αμορτισερ, δεν εχει παρουσιασει κατι απο αυτα τα "ανοιγματα".
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  9. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    kloukakis (24-04-11)

  10. #6
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχω δει αυτα εδω
    https://www.turnermotorsport.com/p-1...e-for-e36.aspx

    ...τα "θεματακια" που παρουσιαζουνε τα Ε36 (υποτιθεται) και τις αντιστοιχες ενισχυσεις που κυκλοφορουν εξω.
    Το δικο μου π.χ παρολο που ειναι του '91 και αρκετα ταλαιπωρημενο, για καιρο χαμηλωμενο και με κακα αμορτισερ, δεν εχει παρουσιασει κατι απο αυτα τα "ανοιγματα".
    Είχα μπει σε αυτο το σαιτ,αλλά αυτά δεν τα είχα δει.
    Τα δυο από αυτά τα αξεσουάρ μπαίνουν στους θόλους,οπότε καλύτερα κατευθείαν θολόμπαρες.
    Τα άλλα καλό θα κάνουν παρά κακό.
    Με ένα ρολλ μπαρ το αμάξι θα ενισχυσει πολύ την ακαμψία του.
    Το καλύτερο βέβαια για κοψίματα θα 'ναι να το ''ράψεις'',αλλα σου είπα και πριν ότι είναι πολυ χρονοβόρο και ακριβό.
    Για την χρήση που το θες δεν νομίζω να χρειαστεί κάτι ιδιαίτερο.
    Τι μοτέρ φορας?
    Κανα βιντεάκι έχεις??!!
    UP YOURS!

  11. #7
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Δεν εχω συζητησει ακομα με το φανοποιο απο κοντα,
    αλλα εαν δω οτι δεν τα ξερει αυτα τα ενισχυτικα (πισω υποπλαισιου πιο πολυ)
    θα του τα "επισημανω".
    Τα πιατελακια τα μπροστινα μπαινουν απο κατω απο το θολο και
    ειναι και ανταλλακτικο της μαμας bmw.
    Αυτα ειναι και σχετικα φτηνα και δε χρειαζονται αλλη "μετατροπη", κολληση ή τιποτα τετοιο, απλως προσθετουν πολυ λιγο υψος που το ρυθμιζεις με την αναρτηση σου.
    Αυτα κανουν μαζι με τη θολομπαρα "σαντουιτς" το θολο.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  12. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Dr. Yamastura (24-04-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP