Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 36

Θέμα: Περί δυναμόμετρων

  1. #21
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    H διαφορα που λεει ο συμφορουμιτης s8n μπορει και να οφειλεται σε ελλειπη συντηρηση και καλιμπραρισμα καποιου δυναμομετρου.
    εικασια ειναι αυτο που λεω.

    Μιας και μιλαμε για δυναμομετρα,μπορει καποιος να μου εξηγησει τι εννοουμε με την φραση "διορθωμενη τιμη" ?
    Διορθωμενη ως προς τι?
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  2. #22
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    μετεφερα τα ποστ ωστε να μεινει το θεμα του στρατου καθαρο.

    δημητρη ναι ολοι κανουν λαθος οσον αφορα την αναγωγη στο στροφαλο.
    αυτο που μετραει ειναι ο τροχος (και εκει δεν εχουμε επιστημονικη ακριβεια, απλα το μαχα ειναι το πιο ακριβες σε αυτον τον τομεα...)
    ριξε μια ματια στο παρακατω αρθρο, δημοσιευθηκε στο περιοδικο 4Τ 304.


    Δυναμόμετρα



    Tελικά, πόσο αξιόπιστα είναι;


    H αγορά των βελτιώσεων προσφέρει στον καταναλωτή μια τεράστια γκάμα λύσεων για αύξηση της
    ιπποδύναμης του κινητήρα, με κόστος που ποικίλλει ώστε κάθε «βαλάντιο» να βρίσκει μια
    προσιτή σε αυτό λύση. Δεν είναι λίγες οι φορές, όμως, κατά τις οποίες διατυπώνονται
    αμφιβολίες για το πραγματικό όφελος μιας βελτίωσης. H πιο διαδεδομένη μέθοδος για την
    αντιμετώπιση των όποιων αμφιβολιών είναι η μέτρηση σε δυναμόμετρο.

    Kείμενο: Πέτρος Σακελλαρίου

    Πολλοί βελτιωτές, στην προσπάθειά τους να πείσουν τους καταναλωτές για τις υπηρεσίες που
    προσφέρουν, επικαλούνται τα αποτελέσματα δυναμομετρήσεων. Το ερώτημα που τίθεται είναι
    εάν και κάτω από ποιες συνθήκες τέτοιου είδους μετρήσεις είναι έγκυρες ή, έστω, σημαίνουν
    κάτι. Το τοπίο είναι αρκετά θολό, μιας και όλοι ισχυρίζονται ότι οι δικές τους μετρήσεις
    είναι έγκυρες και όλων των άλλων αναξιόπιστες. Όπως συμβαίνει συνήθως σε αυτές τις
    περιπτώσεις, κανένας δεν έχει δίκιο (ή έχουν όλοι?).
    O καταναλωτής έρχεται σε επαφή με τα δυναμόμετρα διπλού ή μονού κυλίνδρου, που μετρούν
    την ισχύ στον τροχό. Η τιμή της μέγιστης ισχύος που λαμβάνεται με αυτό τον τρόπο είναι
    μικρότερη από την ισχύ του κινητήρα, που είναι μετρημένη στην έξοδο του στροφαλοφόρου,
    αφού μεσολαβούν οι μηχανικές απώλειες του συστήματος μετάδοσης και όχι μόνο. Για να
    υπολογιστεί η πραγματική ισχύς του κινητήρα, υπολογίζονται οι απώλειες και προστίθενται
    στην ισχύ που μετράει το δυναμόμετρο στον τροχό. Ακούγεται λογικό, αλλά δεν είναι σωστό.

    Ο υπολογισμός των στροφών του κινητήρα
    Καταρχήν, πολλά δυναμόμετρα μετρούν την ταχύτητα περιστροφής των κυλίνδρων (ή του
    κυλίνδρου) που είναι σε επαφή με τους τροχούς του αυτοκινήτου. Έχοντας δώσει στα δεδομένα
    του προγράμματος Η/Υ που ελέγχει το δυναμόμετρο τις διαστάσεις των ελαστικών και τη
    συνολική σχέση μετάδοσης (σχέση κιβωτίου x σχέση διαφορικού) με την οποία γίνεται η
    δυναμομέτρηση, ο Η/Υ υπολογίζει τις στροφές του κινητήρα και παράγει την καμπύλη ισχύος.
    Εδώ είναι και το πρώτο σημείο στο οποίο χάνεται η ακρίβεια. Τα λάστιχα των τροχών, καθώς
    περιστρέφονται με επιταχυνόμενη κίνηση, παραμορφώνονται. Έτσι, η διάμετρος των τροχών που
    υπολογίζει ο Η/Υ από τις διαστάσεις των ελαστικών και χρησιμοποιεί για τον υπολογισμό των
    στροφών του κινητήρα έχει μόνο θεωρητική αξία. Η πραγματική διάμετρος είναι διαφορετική,
    λόγω παραμόρφωσης, και κανείς δεν ξέρει πόσο (εδώ τα δυναμόμετρα μονού κυλίνδρου είναι
    λίγο καλύτερα, γιατί ο ένας κύλινδρος μεγαλύτερης διαμέτρου παραμορφώνει λιγότερο τα
    ελαστικά). Υπάρχουν, όμως, και δυναμόμετρα που υπολογίζουν με ακρίβεια τις στροφές του
    κινητήρα, «κλέβοντας» σήμα από τον πολλαπλασιαστή. Και στις δύο περιπτώσεις, όμως, πρέπει
    να προστεθεί η ολίσθηση (σπινάρισμα) των τροχών επάνω στους κυλίνδρους. Τα περισσότερα
    δυναμόμετρα ανιχνεύουν την ολίσθηση επάνω από ένα ελάχιστο όριο (κατώφλι ανίχνευσης) και
    διακόπτουν τη λειτουργία τους. Όσο, όμως, η ολίσθηση παραμένει κάτω από το κατώφλι
    ανίχνευσης, η δυναμομέτρηση συνεχίζεται και, φυσικά, η έστω και μικρή ολίσθηση επηρεάζει
    τα αποτελέσματα των μετρήσεων. Πρέπει, τέλος, να λάβουμε υπόψη και το ενδεχόμενο
    ολίσθησης στο συμπλέκτη. Οι παραπάνω παράγοντες δημιουργούν μια αβεβαιότητα της τάξης του
    2% έως 4% στο αποτέλεσμα της μέτρησης. Και όταν το κέρδος μιας φτηνής μετατροπής (όπως
    ένα «τσιπάκι» στον εγκέφαλο του κινητήρα, μια πιο ελεύθερη εξάτμιση κ.ά.) είναι αυτής της
    τάξης μεγέθους, εύκολα αντιλαμβάνεστε πως δεν έχει νόημα να μετράμε με δυναμόμετρο τα
    αποτελέσματα τέτοιων μετατροπών. Η αξιολόγηση μιας μετατροπής (π.χ., με υπερσυμπιεστή)
    που προσθέτει διψήφιο αριθμό ίππων είναι, βέβαια, άλλο πράγμα. Εκεί έχει νόημα η
    δυναμομέτρηση πριν και μετά, αλλά πραγματική αξία έχουν τα αποτελέσματα που μετρούνται
    στον τροχό. Το γιατί το εξηγούμε παρακάτω.

    Ο υπολογισμός των απωλειών
    Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζονται οι απώλειες, για να προστεθούν στη συνέχεια στην ισχύ
    του τροχού, προκειμένου να υπολογιστεί η ισχύς του κινητήρα, δεν τεκμηριώνεται
    επιστημονικά. Η καμπύλη ισχύος στον τροχό προκύπτει κατά την επιτάχυνση, και μάλιστα με
    τέρμα το γκάζι. Τότε, τα γρανάζια του συστήματος μετάδοσης φορτίζονται συνεχώς και κατά
    την ορθή φορά, δηλαδή τη φορά κατά την οποία μεταδίδεται κίνηση από τον κινητήρα προς
    τους τροχούς. Για να υπολογίσουν τις απώλειες, οι χειριστές των δυναμομέτρων αφήνουν τους
    τροχούς να επιβραδύνουν ελεύθερα πάνω στους κυλίνδρους. Τότε, η φόρτιση των γραναζιών του
    συστήματος μετάδοσης γίνεται αντίθετα προς την ορθή φορά, και μάλιστα η φόρτιση αυτή
    μπορεί να μην είναι συνεχής, αφού δεν εξαναγκάζονται τα δόντια των γραναζιών να
    βρίσκονται σε συνεχή επαφή. Ο διαφορετικός τρόπος φόρτισης των γραναζιών στην επιτάχυνση
    και την επιβράδυνση συνεπάγεται και την ανάπτυξη διαφορετικών τριβών και, κατ? επέκταση,
    απωλειών. Άρα, λοιπόν, όποιος προσθέτει τις απώλειες που μετρούνται κατά την επιβράδυνση
    στην ισχύ τροχού που μετριέται κατά την επιτάχυνση προσθέτει πορτοκάλια με αχλάδια? Τότε,
    πώς γίνεται τα αποτελέσματα πολλές φορές να είναι λογικοφανή ή και να συμπίπτουν με τις
    τιμές που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων; Αυτό συμβαίνει, διότι οι
    προγραμματιστές των δυναμομέτρων, σε μια προσπάθεια να πείσουν για τις δυνατότητες των
    προϊόντων τους, χρησιμοποιούν εμπειρικούς συντελεστές διόρθωσης, με τους οποίους
    πολλαπλασιάζουν τις απώλειες κατά την επιβράδυνση, για να «φέρουν» τα αποτελέσματα εκεί
    που «πρέπει». Αυτός ο κατ? εκτίμηση υπολογισμός απέχει πολύ από την ακριβή μέτρηση της
    ισχύος στην έξοδο του στροφαλοφόρου.

    Ποια είναι η πιο σωστή μέτρηση από όσες έγιναν;
    Τέλος, πρέπει να σχολιάσουμε και το θέμα της επαναληψιμότητας των μετρήσεων που γίνονται
    με αυτά τα δυναμόμετρα. Η συνήθης πρακτική είναι να γίνεται ένας αριθμός μετρήσεων και να
    λαμβάνεται υπόψη η ευνοϊκότερη. Αυτό είναι εντελώς λάθος και αντιβαίνει σε όλους τους
    κανόνες της στατιστικής θεωρίας, με την οποία γίνεται ο υπολογισμός των αποτελεσμάτων
    εργαστηριακών μετρήσεων. Το σωστό αποτέλεσμα δεν είναι ένας απόλυτος αριθμός, αλλά είναι
    ίσο με το μέσο όρο των αποτελεσμάτων όλων των μετρήσεων που έγιναν, συν/πλην την τυπική
    απόκλιση των αποτελεσμάτων, διαιρεμένη με την τετραγωνική ρίζα του αριθμού των μετρήσεων
    που πραγματοποιήθηκαν. Δεν έχει νόημα εδώ να δώσουμε περισσότερες λεπτομέρειες και
    μαθηματικούς ορισμούς. Όσοι γνωρίζουν ήδη έχουν καταλάβει τι εννοούμε.

    Ηθικόν δίδαγμα
    Τελικά, είναι άχρηστα τα συνήθη δυναμόμετρα; Όχι, βέβαια. Tο θέμα είναι η ερμηνεία των
    αποτελεσμάτων που δίνουν, τα οποία έχουν μόνο συγκριτική αξία. Χρησιμεύουν ως διαγνωστική
    μέθοδος στα συνεργεία μεγάλων αντιπροσωπειών, για να γίνονται συγκρίσεις ανάμεσα σε ίδια
    αυτοκίνητα, όταν αναφέρεται από κάποιον πελάτη πρόβλημα με την απόδοση του αυτοκινήτου
    του. Επίσης, δυναμομετρώντας ένα αυτοκίνητο πριν και έπειτα από μια βελτίωση που χαρίζει
    αρκετούς ίππους, είναι δυνατό να επαληθευθεί η επιτυχία της βελτίωσης. Όμως, το πόσους
    ακριβώς ίππους βγάζει ο κινητήρας ενός αυτοκινήτου ένα δυναμόμετρο μονού ή διπλού
    κυλίνδρου δε θα το αποκαλύψει ποτέ._ Π. Σ.

  3. The Following 3 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    GM6 (03-04-11), gnx (03-04-11), z3 2.2 (03-04-11)

  4. #23
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κατα τη γνωμη μου το πιο αξιοπιστο- με βαση την αρχη λειτουργιας του - για μετρηση στον τροχο ειναι το dynojet χωρις φρενο -αδρανειακο.Ζυγισμενο τυμπανο στους 1 με 2 τονους που μετραει την επιταχυνση απο τη μεταβολη γωνιακης ταχυτητας του τυμπανου .Με βαση αυτην την αρχη εχει τρομερη επαναληψημοτητα και βγαζει τη δυναμη στον τροχο οσο ειναι.Δεν συνισταται για ρυθμιση πανω σε αυτο αλλα ουτε και για μετρηση τροχου σε αυτοκινητα κτηνη επειδη δεν μπορουν να φουσκωσουν 3μπαρα τις τουρμπινες τους.Τα υπολοιπα- φρενου - κατ εμε ειναι λιγοτερα αξιοπιστα ως προς την μετρηση τροχου αλλα χωρις σωνει και καλα να μετρουν παπαδες.Μια χαρα ειναι -τελεια και πανακριβα.Δεν κρυβω οτι ειμαι φαν του ΜΑHa και στις μετρησεις τροχου και στροφαλου οσο και αν τα αποτελεσματα που εβγαλα δεν με κολακευαν.Στα 215 αλογα στροφαλο ειχα 48 αλογα απωλεια στον τροχο.Η τιμη στον τροχο του maha ειχε απολυτη ταυτιση με την τιμη τροχου στο επιταχυνσιομετρο που κατεχω, τα δε νουμερα επιταχυνσης 0-400μ μπηκαν στα ευρεως κυκλοφορουντα υπολογιστικα προγραμματα στο net και βγαλανε estimated 216 αλογα.Επομενως γιατι να αμφιβαλω για maha?Απο οτι γνωριζω τα dynojets που μετρουν αμερικη δεν βγαζουν πολλα στη ροδα.Γιατι ,αν καταλαβα , τα θεωρειται αισιοδοξα?Με βαση πια λογικη γινεται αναγωγη 10%-12% σε δικινιτα και 20%σε τετρακινητα?
    O δημητριαδης που κατεχει το mustang βγαζει ιπποδυναμη τροχου , η οποια τυγχανει συμφωνα με αυτα που ακουω να ειναι μεγαλυτερη απο maha και αρκετα μικροτερη απο rototest.O ιδιος δεν ανακοινωνει στροφαλο γιατι δεν τον γνωριζει !!! Πως εμεις του καρφωνουμε απωλειες 10%? Τις ιδιες απωλειες εχει ενα με ροδες 19'' και τις ιδιες 15''?.
    Για το 335 νομιζω οτι δειχνει σε dynojet κατω απο 260τροχο.Δεν μπορω να φανταστω με πιο τροπο στο ιδιο δυναμομετρο μπορει να δειξει την διπλασια ιπποδυναμη μονο με μεθανολη και πιεση...

  5. The Following 2 Users Say Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    Panos 316T (03-04-11), Stathis (03-04-11)

  6. #24
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    δημητρη δεν ξερω αν πρεπει να ξεχασουμε αυτα που ξερουμε, ή να μαθουμε αυτα που δεν ξερουμε.
    το γεγονος ειναι πως τα δυναμομετρα μετρανε ΤΡΟΧΟ.
    πως η μετρηση αυτη "μεταφραζεται" στο στροφαλο, ειναι αλλο θεμα και με πολλες παραδοχες.
    κατ' εμε η αναγωγη ειναι αυθαιρετη, σε αλλο συστημα περισσοτερο σε αλλο λιγοτερο.
    και δεν την λαμβανω καν υποψιν μου.
    σωστη μετρηση στο στροφαλο γινεται μονο σε δυναμομετρο παγκου.
    το θεμα για μενα ειναι η μετρηση στον ΤΡΟΧΟ.
    Kι ομως φιλε εισαι τελειως λαθος.Βρες μου εσυ αυτοκινητοβιομηχανια που ανακοινωνει μετρησεις ιπποδυναμης στον τροχο και θα κατσω να με.....ταισεις!Επειδη λογω παλιοτερου επαγγελματος εφαγα τη ζωη μου με τα δυναμομετρα,το σιγουρο ειναι οτι η μονη μετρηση που εχει σημασια ειναι στο στροφαλο.Οτιδηποτε δεν εχει επαναληψιμοτητα,δεν εχει ισχυ.Οι μετρησεις στον τροχο ειναι καθαρα για αγωνες,παντα στο ιδιο δυναμομετρο ωστε να γνωριζουν οτι το οχημα εκεινη τη μερα,για εκεινο τον αγωνα εχει την ταδε ιπποδυναμη.Και θα σου δωσω ενα απλο παραδειγμα:παιρνεις λοιπον το Μ6 σου και βαζεις εξατμιση.πας λοιπον στο MAHA και σου βγαζει 400 τροχο και 520 στροφαλο.Αμεσως βαζεις 20αρες ζαντες με 315 λαστιχο και πας και βλεπεις στο MAHA 390 τροχο και παλι 520 στροφαλο!!!!Νομιζεις οτι κατι χαλασε στο μοτερ σου??Μπορω να σας εξηγησω τα παντα για τα δυναμομετρα σε καφεδακι,οπως επισης και να σας βγαλω οτι νουμερο ιπποδυναμης θελετε για να εντυπωσιασετε τους κολλητους σας......φιλικα παντα...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  7. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    Panos 316T (03-04-11)

  8. #25
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    σε dynojet ειναι λογικο να βγαζει τοσο. ειναι απο τα πιο αισιοδοξα.
    ή αλλιως τα πιο "φιλικα" προς τον ιδιοκτητη (και τον βελτιωτη)...
    οποιος θελει να δει ποσο πραγματικα ειναι το αυτοκινητο του παει στο μαχα...
    (και γυριζει κρατωντας μικροτερο καλαθι...)
    Παρεπιπτοντως συμφωνω μαζι σου οτι το MAHA ειναι το πιο αξιοπιστο δυναμομετρο αυτη τη στιγμη στον κοσμο...οσον αφορα τη μετρηση στροφαλο.Γιατι στον τροχο μας τα χαλαει λιγο,μαλλον λογω σεταρισματος...Εχω δει πανω σε τετοιο επαναληπτικες μετρησεις σε τελειως stock αυτοκινητα και να βγαζουν πολυ κοντινες μετρησεις με το εργοστασιο παραγωγης τους στον στροφαλο βεβαια.
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  9. #26
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    το σιγουρο ειναι οτι η μονη μετρηση που εχει σημασια ειναι στο στροφαλο
    σε αυτο συμφωνω, ελα ομως που δεν μπορουμε να τη μετρησουμε...
    για αυτο αρκουμαστε στη μετρηση που μπορουμε να εχουμε.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι μετρησεις στον τροχο ειναι καθαρα για αγωνες
    αυτο εσενα ποιος στο ειπε?

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    πας λοιπον στο MAHA και σου βγαζει 400 τροχο και 520 στροφαλο.Αμεσως βαζεις 20αρες ζαντες με 315 λαστιχο και πας και βλεπεις στο MAHA 390 τροχο και παλι 520 στροφαλο!!!!Νομιζεις οτι κατι χαλασε στο μοτερ σου??
    φιλε μου εχεις μπερδεψει τα πορτοκαλια με τα αχλαδια οπως λεει και στο αρθρο του ο π.σ.
    τα δυναμομετρα μετρανε τροχο, ετσι η οποιαδηποτε μεταβολη οπως αυτη των τροχων θα καταγραφει απο το οργανο που προσομοιαζει το δρομο.
    ετσι υποθετω οτι ισως θα δειξει -χωρις αυτο να ισχυει- λιγοτερη δυναμη (υποθεση εργασιας), οπως και στο δρομο καποιες φορες η μεγαλυτερη ζαντα εχει -οπως λεγεται- αντικτυπο στην επιταγχυνση.
    δεν μειωθηκαν λοιπον τα αλογα του μοτερ, απλως περασαν λιγοτερα στο δρομο...


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οπως επισης και να σας βγαλω οτι νουμερο ιπποδυναμης θελετε για να εντυπωσιασετε τους κολλητους σας
    αυτο ειναι ευκολο και το ξερει οποιος εχει παει εστω και 1-2 φορες σε δυναμομετρο και εχει παρακολουθησει τη διαδικασια.
    αναλογα πως ρυθμιζουμε τις παραμετρους, εχουμε και το επιθυμητο αποτελεσμα...


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπορω να σας εξηγησω τα παντα για τα δυναμομετρα σε καφεδακι
    εμας που δεν πινουμε καφε, θα μας αφησεις στο σκοταδι?


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Kι ομως φιλε εισαι τελειως λαθος.
    δεν πειραζει, ασε να ειμαι...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλικα παντα...
    εννοειται...

  10. #27
    Εγγραφή
    16-01-10
    Μηνύματα
    690
    Thanked
    318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    για ριξτε μια ματια εδω να δειτε τι δυναμομετρο χρησιμοποιουν..

    απο οτι καταλαβαινω μετρανε στροφαλο γιατι αν ηταν ροδα αυτα τα νουμερα θα ξεμπαζωνανε ασφαλτο!

    πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..

  11. #28
    Εγγραφή
    16-01-10
    Μηνύματα
    690
    Thanked
    318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    χμμ.. μιας και τωρα το παρατηρησα στο 2:41 δειχνει τα αποτελεσματα της δυναμομετρησης του audi..

    αν τα μεταφραζω καλα:

    διορθωμενη ισχυς: 745 ps

    ισχυς στον στροφαλο (μοτερ) 727 ps

    τα υπολοιπα τα εκρυβε με το δαχτυλο του.. αλλα φαινονται τα kw !!

    radleistung (ροδα) 323kw δηλαδη 439.16 ps

    ΑΠΩΛΕΙΕΣ: 211kw δηλαδη 286.88 ps
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη panos90 : 03-04-11 στις 23:30
    πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..

  12. #29
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε μου εχεις μπερδεψει τα πορτοκαλια με τα αχλαδια οπως λεει και στο αρθρο του ο π.σ.
    τα δυναμομετρα μετρανε τροχο, ετσι η οποιαδηποτε μεταβολη οπως αυτη των τροχων θα καταγραφει απο το οργανο που προσομοιαζει το δρομο.
    ετσι υποθετω οτι ισως θα δειξει -χωρις αυτο να ισχυει- λιγοτερη δυναμη (υποθεση εργασιας), οπως και στο δρομο καποιες φορες η μεγαλυτερη ζαντα εχει -οπως λεγεται- αντικτυπο στην επιταγχυνση.
    δεν μειωθηκαν λοιπον τα αλογα του μοτερ, απλως περασαν λιγοτερα στο δρομο...
    Ελα μου ομως που δεν το κανει.....οποτε μην υποθετεις.Σταθη γνωριζουμε οτι ολα τα δυναμομετρα,πλην ''παγκου'' μετρανε τροχο.Το θεμα μας ειναι πως το καθενα απ'αυτα κανει αναγωγη στις απωλειες για να βγαλει δυναμη στο στροφαλο.Γνωστοι βελτιωτες δεν γνωριζουν να το κανουν οποτε μετρανε μονο τροχο και συνηθως προ βελτιωσης και μετα για να δουν διαφορες(ΣΩΣΤΟ).Η πιο σωστη μετρηση λοιπον ειναι με την ταχυτητα που ειναι κοντα στο 1:1,συνηθως 4η στα περισσοτερα,5η στα BMW αλλα μπορεις να μετρησεις με οποιαδηποτε και να πολλαπλασιασεις(αν ο λογος αυτος ειναι μικροτερος απ'το 1) το αποτελεσμα σου ωστε να γινει σωστη αναγωγη ή να το διαιρεσεις αν η σχεση ειναι ''μακρυτερη'').Ο βελτιωτης-οδηγος γκαζωνει τ'αμαξι μεχρι τον κοφτη και υστερα πρεπει να πατησει συμπλεκτη και ΧΩΡΙΣ καθολου φρενο να τ'αφησει να ρολλαρει μεχρι να σταματησει.Καθε δυναμομετρο εχει περασμενες καποιες παραμετρους και με βαση αυτες(βαρος,τροχους,μεταδο η κτλ) βγαζει τ'αποτελεσματα του και ειναι λογικο να υπαρχουν αποκλισεις απο μηχανημα σε μηχανημα.ΟΛΑ ομως πρεπει να βγαζουν παρομοιο νουμερο στο στροφαλο για το ιδιο αμαξι αλλιως η αξιοπιστια της μετρησης παει περιπατο.Δεν νοειται να πας σε μια μερα σε 2-3 δυναμομετρα και στο ενα να'χεις 500hp στροφαλο και στ'αλλο 430hp.Καποιο κανει λαθος.Ομως στον τροχο τα νουμερα ενδεχεται να'χουν μεγαλες αποκλισεις ακριβως γιατι καθε δυναμομετρο ειναι καλιμπραρισμενο διαφορετικα.
    Για μενα προσωπικα το καλυτερο ειναι να πατε σε δυναμομετρο που μετραει μονο τροχο οταν τ'αμαξι ειναι εργοστασιακο.Εχοντας εμπιστοσυνη στο εργοστασιο λοιπον που το μετρησε στον παγκο και λαμβανοντας υποψη το _+5% που εχουν ολα τα μοτερ,να παρεις αυτες τις απωλειες σαν δεδομενες..πχ εχεις ενα 328 Ε36 με 193hp και σου βγαζει 177 τροχο?Αρα 16hp απωλειες.Το βελτιωνεις χωρις ν'αλλαξεις ελαστικα,ζαντες και ξαναμετρας πχ 244hp?+16hp που ειχες απωλειες αρα πλεον 260hp.Ειναι πολυ ευκολο για τον βελτιωτη να τσιμπησει φρενα στη μετρηση,να το αφησει να ρολλαρει με ταχυτητα μεσα ωστε να βγαλει πολυ μεγαλυτερες απωλειες και να σου πει:244hp φιλαρακι +85hp απωλειες 329hp!!Τουμπανο το εργαλειο λεμε!!Αξιζε λοιπον η μετατροπη που εκανες.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  13. #30
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επισης οσον αφορα το αρθρο των 4Τ και την προσθεση πορτοκαλιων-αχλαδιων,νομιζω εγινα σαφης...στο τελος της μετρησης παταμε συμπλεκτη....τα ρουλεμαν των τροχων φορτιζονται το ιδιο ειτε επιβραδυνεις ειτε επιταχυνεις.....και μια μικρη υποσημειωση:κανενα δυναμομετρο δεν λαμβανει υποψη βαρος ζαντολαστιχου...οποτε αν βαλεις 17αρα ζαντα που συνολικα ερχεται σαν βαρος ιση με το 16αρι ζαντολαστιχο που'χες πριν,το δυναμομετρο δεν το υπολογιζει,ωστε ν'αφαιρεσει απωλειες...λεπτομερειες βεβαια...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP