Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 36

Θέμα: Περί δυναμόμετρων

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dim135 Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε σταθη εχεις μετρησει σε μαχα? το δυναμομετρο μετραει τροχο και μετα το μετατρεπει σε μοτερ. ζοριζει το αυτοκινητο παρα πολυ να φορτωσει απο τα φρενα και καθε φορα βγαζει αλλο νουμερο επειδη παιζουν με τα φρενα οποτε αναξιοπιστο.

    τα καλυτερα στον κοσμο ειναι dynojet mustang kai dyno dynamics τωρα αν δεν το χρησιμοποιουν οι εταιρειες γιατι οπως καταλαβαινεις ολοι εχουν συμφεροντα εμενα δεν μου λεει κατι. εγω το πηρα κουτα το αμαξι εβαλα dp s και εβγαλε 285 τροχο αυτο που μου δωσανε αυτο μετρησα.το μαχα ειναι κοροιδια σου βγαζει βλεπω 320 μοτερ το οποιο ειναι κοντα στο σωστο και μετα σου λεει 220 τροχο???? δλδ το αμαξι χανει 100 αλογα απο το μοτερ στους τροχους? τι ειναι τετρακινητο εβο που εχουν 20% απωλειες?
    ενα πισωκινητο εχει 12-13% απωλειες οποτε ποιο μαχα κοροιδευομαστε?
    το αυτοκινητο βγαζει στοκ εκει 270 τροχο δλδ 310 περιπου μοτερ και ενα καλο 1ο σταδιο με ολα τα περιφερειακα παιζει στα 400whp σε πιεσεις 1-1,1 bar.
    τα 500 που λεει ο στρατος δεν ειναι τπτ γι αυτο το μοτερ ειναι σκυλι και ο μονος περιορσμος του ειναι τα τουρμπο και μετα το καυσιμο γι αυτο βοηθας με μεθανολες και καυσιμο.οπως γνωριζετε ολα τα tfsi εχουν προβλημα με το καυσιμο τωρα και πολλοι χρησιμοποιουνε παλιες μεθοδους με εξτρα μπεκ. ελπιζουμε μελλοντικα να υπαρξει λυση
    φιλε μου ναι εχω μετρησει σε μαχα.
    το οτι ειναι αναξιοπιστο το λες εσυ, διοτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες και οι σοβαροι βελτιωτες με αυτο μετρανε.
    τι συμφεροντα να υπαρχουν? τι συμφερον εχει η bmw ή η αλπινα να μετρησει σε μαχα?
    απλα θελουν να ξερουν τι τους γινεται... δεν τους ενδιαφερει να "χαιρονται" για αλογα που δεν υπαρχουν.

    το οτι οι μαρκες που ανεφερες ειναι οι πιο αξιοπιστες, με τη μικρη μου πειρα θα διαφωνησω.
    ειναι οι πιο αναξοπιστες σε θεμα απολυτης μετρησης, απλα λογω κοστους και τυπου μετρησης ειναι πιο διαδεδομενες.
    και δεν κανουν κακη δουλεια οταν το ζητουμενο ειναι να δεις τις διαφορες πριν και μετα. σε αυτον τον τομεα ειναι πολυ καλα εργαλεια.

    τωρα ποσες απωλειες εχει το καθε αυτοκινητο, εμενα δεν με ενδιαφερει, με νοιαζει τι περναει στον τροχο.
    οπως προανεφερα ολες οι αναγωγες ειναι αυθαιρετες. κατα τη γνωμη μου παντα.

    τελος αυτο που ανφερες με τα φρενα στο μαχα δεν ισχυει μιας και εγω οταν μετρησα οι τρεις μετρησεις βγηκαν πανομοιοτυπες.
    οπως ειπα στο δημητρη σου προτεινω να πας κι εσυ μια βολτα ωστε να δεις τι κανει το αυτοκινητο σου.
    αν σε ενδιαφερει αυτο βεβαια...

  2. #2
    Εγγραφή
    01-02-10
    Μηνύματα
    161
    Thanked
    43
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε μου ναι εχω μετρησει σε μαχα.
    το οτι ειναι αναξιοπιστο το λες εσυ, διοτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες και οι σοβαροι βελτιωτες με αυτο μετρανε.
    τι συμφεροντα να υπαρχουν? τι συμφερον εχει η bmw ή η αλπινα να μετρησει σε μαχα?
    απλα θελουν να ξερουν τι τους γινεται... δεν τους ενδιαφερει να "χαιρονται" για αλογα που δεν υπαρχουν.

    το οτι οι μαρκες που ανεφερες ειναι οι πιο αξιοπιστες, με τη μικρη μου πειρα θα διαφωνησω.
    ειναι οι πιο αναξοπιστες σε θεμα απολυτης μετρησης, απλα λογω κοστους και τυπου μετρησης ειναι πιο διαδεδομενες.
    και δεν κανουν κακη δουλεια οταν το ζητουμενο ειναι να δεις τις διαφορες πριν και μετα. σε αυτον τον τομεα ειναι πολυ καλα εργαλεια.

    τωρα ποσες απωλειες εχει το καθε αυτοκινητο, εμενα δεν με ενδιαφερει, με νοιαζει τι περναει στον τροχο.
    οπως προανεφερα ολες οι αναγωγες ειναι αυθαιρετες. κατα τη γνωμη μου παντα.

    τελος αυτο που ανφερες με τα φρενα στο μαχα δεν ισχυει μιας και εγω οταν μετρησα οι τρεις μετρησεις βγηκαν πανομοιοτυπες.
    οπως ειπα στο δημητρη σου προτεινω να πας κι εσυ μια βολτα ωστε να δεις τι κανει το αυτοκινητο σου.
    αν σε ενδιαφερει αυτο βεβαια...
    αμα συνεργαζεσαι με καποια εταιρεια γιατι να παρεις ενα dyno απο αμερικη η απο αυστραλια??? συμφωνιες ειναι και εκει σου φαινεται απιθανο?
    οσο για τις φτηνες λυσεις δεν καταλαβαινω που το στηριζεις γιατι τα αλλα μαλλον ειναι πιο ακριβα και στοιχιζουν 100.000ε+

    εχω παει και ευχαριστω δεν θα ξαναπαρω γιατι καλο το dyno αλλα ο δρομος δειχνει ποσα εισαι και το εχω τσεκαρει με αλλα αυτοκινητα. τωρα εσενα αμα εχει τυχει και σε εχει καλυψει το δεχομαι.

    τελευταια φορα που πηγε το μαζντα κλαμπ αυτοκινητα ιδια τα εβγαζε λιγοτερα απο την προηγουμενη οποτε οταν εχεις διαφορα +-10 αλογα πως θα τσεκαρεις την εισαγωγη που εβαλες η το ic η οτιδηποτε αλλο???
    οπως κι εσυ ξαναπηγανε τα παιδια να δουν τις βελτιωσεις που κανανε και πιστεψε με δεν εβγαλε κανεις ακρη. αυτο δεν ειναι επαναληψιμοτητα γιατι απο ενα δυναμομετρο ειδικα οταν ρυθμιζεις πανω σε αυτο μονο αυτο θες ασε τα νουμερα. εγω στο dynojet που παταω καλως η κακως εχει ενα file απο την εταιρεια περασμενο και μετραει παντα με τον ιδιο τροπο ουτε ποσοστα φρενα ουτε κιλα αυτοκινητου τπτ το πετας πανω και πατας οποτε με βοηθαει στο πριν και το μετα

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP