Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 85

Θέμα: Στόχος: 500 whp

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στρατούλη με όλο το συμπάθειο, εγώ θα έλεγα να αφήσεις τις μ@λ@κίες, γιατί πάνω απ'όλα
    αυτό που μετράει είναι και η ασφάλεια. ένα αμάξι με τέτοια ιπποδύναμη το οποίο αντιδράει σαν
    κροτίδα, θέλει αρκετά πράγματα για να είναι έστω και λίγο ασφαλές (όσο μπορεί να είναι ένα
    πισωκίνητο αμάξι με 500 άλογα τροχό). με μαμά φρένα - ανάρτηση και διαφορικό ελεύθερο,
    νομίζω πως αυτό που κάνεις είναι ακραίο και επικίνδυνο. απο την άλλη σκέψου πόσα λεφτά
    έχεις δώσει για να έχεις ένα πάρα πολύ εξιοπρεπές αυτοκίνητο. κρίμα δεν είναι να γίνει καμμιά
    στραβή???εγώ γενικά πιστεύω πως το αμάξι σου είδη είναι πολύ δυνατό και αν χρειάζεται
    κάποια μπαξίματα, σίγουρα δεν είναι για το μοτέρ.
    και πάλι με το συμπάθειο. δεν θέλω να στεναχωρήσω, αλλά σκέψου λίγο καλύτερα...επίσεις
    με το συμπάθειο και στους υπολοίπους, έχετε οδηγήσει πισωκίνητο αυτοκίνητο χωρίς να έχει
    κατάλληλο φρένο και ανάρτηση με 500 ίππους στους τροχούς, όπου αν τουρμπίσει το παντλόνι
    σας θα γίνεται καφέ???
    ναι στράτο μου, θέλω να σε αποθαρύνω...αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα, και παίζεις με το
    κεφάλι σου φίλε.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 10 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    120ie87 (03-04-11), Lambros46 (02-04-11), merlin (04-04-11), Monsta (04-04-11), Nick bmwlover (03-04-11), Ptboul (04-04-11), Stathis (03-04-11), Stefanos_Cool (05-04-11), stratos (03-04-11), TAZ118! (03-04-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    στρατούλη με όλο το συμπάθειο, εγώ θα έλεγα να αφήσεις τις μ@λ@κίες, γιατί πάνω απ'όλα
    αυτό που μετράει είναι και η ασφάλεια. ένα αμάξι με τέτοια ιπποδύναμη το οποίο αντιδράει σαν
    κροτίδα, θέλει αρκετά πράγματα για να είναι έστω και λίγο ασφαλές (όσο μπορεί να είναι ένα
    πισωκίνητο αμάξι με 500 άλογα τροχό). με μαμά φρένα - ανάρτηση και διαφορικό ελεύθερο,
    νομίζω πως αυτό που κάνεις είναι ακραίο και επικίνδυνο. απο την άλλη σκέψου πόσα λεφτά
    έχεις δώσει για να έχεις ένα πάρα πολύ εξιοπρεπές αυτοκίνητο. κρίμα δεν είναι να γίνει καμμιά
    στραβή???εγώ γενικά πιστεύω πως το αμάξι σου είδη είναι πολύ δυνατό και αν χρειάζεται
    κάποια μπαξίματα, σίγουρα δεν είναι για το μοτέρ.
    και πάλι με το συμπάθειο. δεν θέλω να στεναχωρήσω, αλλά σκέψου λίγο καλύτερα...επίσεις
    με το συμπάθειο και στους υπολοίπους, έχετε οδηγήσει πισωκίνητο αυτοκίνητο χωρίς να έχει
    κατάλληλο φρένο και ανάρτηση με 500 ίππους στους τροχούς, όπου αν τουρμπίσει το παντλόνι
    σας θα γίνεται καφέ???
    ναι στράτο μου, θέλω να σε αποθαρύνω...αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα, και παίζεις με το
    κεφάλι σου φίλε.
    Θωμα δεν ειπε οτι θα κινειται ολη την ωρα με τερμα πιεση. Συμφωνω με τα παραπανω αλλα οταν κινεισαι συνηθως με καμια 100αρια αλογα κατω, και κρατας τα παραπανω για καμια κοντρουλα δεν νομιζω να ειναι και τοσο τρομερο. Ο Στρατος ειπε

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ετσι και αλλιώς κατά 90% δουλεύω το αυτοκίνητο με μαμά πίεση. Και με μεγαλήτερα turbo με μαμά πίεση θα δουλεύω. Ο Πρώτος χάρτης θα οριστεί στα 14 psi όπως και τώρα αλλά με την μεγαλήτερη παροχή αέρα θα δίνει όπως τώρα με 16 psi. Ο δεύτερος χάρτης θα είναι στα 18 psi με φούλ μεθανόλη. Δεν θα μπαίνει σχεδόν ποτέ. Πλέον ούτε χαζά πατήματα ούτε άσκοπα τουρμπίσματα απο χαμηλά. Δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα θέλω να πιστεύω.
    Με τα λεγομενα του, τα πραγματα δεν ειναι και τοσο τραγικα νομιζω

  4. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (03-04-11), Panos 316T (03-04-11), stratos (03-04-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλε Στράτο καλή τύχη αν το έχεις αποφασίσει..
    Αλλά μου φαίνεται τόσο μάταιο,χωρίς ουσία γιατί η δύναμη αυτή που θα χρησιμοποιηθεί??
    Ούτε για πίστα θα χρησιμοποιηθεί ,ούτε για το δρόμο.
    Θα απενεργοποιείς το DTC??Δε νομίζω.
    Για κόντρες χωρίς ουσία στην ευθεία,αν κάνεις, θα σπαταλήσεις χρήμα και θα θέσεις σε αμφισβήτηση την αξιοπιστία του κινητήρα σου?
    Χίλιες φορές να τα δώσεις αλλού τα χρήματα αυτά.
    Βέβαια αν μου πεις ότι σε γεμίζει να έχεις τον δυνατότερο 2τούρμπινο στην
    Ελλάδα,πάω πάσο.
    Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα το μετανιώσεις αργότερα ,που δεν επένδυσες
    σε άλλη κ@βλα τοχρηματικό αυτό ποσό.
    Εγώ έχω ψιλομετανιώσει τα 3000 ευρώ που έχω δώσει για το 135 και δεν τα έδωσα για ένα πρότζεκτ σαν το μ3 που το έχω μόνο για πίστα και αν μου χαλάσει το αφήνω και στην άκρη μέχρι να βρω τα χρήματα να το επισκευάσω ,αν χτυπα ξύλο,παθει κατι.
    UP YOURS!

  6. The Following 5 Users Say Thank You to Dr. Yamastura For This Useful Post:

    320d (03-04-11), nik200 (03-04-11), Stathis (03-04-11), Stefanos_Cool (05-04-11), stratos (03-04-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    07-07-10
    Περιοχή
    halkida
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    761
    Thanked
    761
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    να σου πω κι εγω καλη επιτυχια και οτι γουσταρεις να το κανεις ακομα και 600 αν μπορεσεις...στα λεω αυτα γιατι για να κατσαβιδιαζεις 335 το γουσταρεις και δεν σε νοιαζει ουτε καταναλωση αλλα και ουτε καποια πιθανη βλαβη, αλλο αν με τα δικα μου δεδομενα δεν θα πειραζα το 335 πανω απο πρωτο σταδιο.οποτε δωστα ολα και μοιρασε πονο..
    ντί μπέστεν κουαλιτάτ (μα'ι' ας)

  8. The Following User Says Thank You to halkida116mpack For This Useful Post:

    stratos (03-04-11)

  9. #5
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο saikoe39 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στρατο γιατι φοβασε τα πρωτα χλμ με τις τουρπινες..???
    Φοβάμαι στα πρώτα χιλιόμετρα μήπως υπάρξει πρόβλημα απο την αυξημένη παροχή των τουεμπινών. Αν και με τον παράλληλο εγκέφαλο υπάρχουν χάρτες για αναβαθμισμένες τουρμπίνες φοβάμαι μήπως υπάρξει πρόβλημα που το απεύχομαι ειδικά στην αρχή, και πώς θα αντισράσει ο εγκέφαλος στην αυξημένη παροχή αέρα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στη χειροτερη(την απευχομαι) ενα μοτερ απο 335 ποσο παει;

    Οπως και να 'χει.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ


    Τα μπιελοπιστονα θα αναβαθμιστουν;

    Η καταναλωση δε σε προβληματιζει;
    Μετα απο μια τετοια αναβαθμιση σε ταξιδι με 150χλμ/ω ποσο θα καιει; Για μετακινησεις εντος πολης ή μετακινησεις των 10χλμ(κρυο) δε θα σου κανει καρδια να ξεπαρκαρεις.
    Το αυτοκινητο θα χασει μερος των ανεσεων του.

    Με δεδομενο οτι το κατεχεις το αντικειμενο ειμαι σιγουρος οτι θα το φθασεις το στοχο σου.
    εεεεε δεν θέλω να μάθω πόσο θα κοστίσει κάτι τέτοιο... Αλλαγή σε μπιελοπίστονα δεν θα γίνει. Δεν είναι και ότι καλήτερο τέτοια ιπποδύναμη για το μοτέρ αυτό. Οσο για την κατανάλωση είναι κάτι που το έχω σκευτεί. Τώρα είναι 11.8 στο σύνολο. Δεν νομίζω οτι θα ανεβεί στο 13-14 που είναι σχετικά χαμηλά για τέτοια δύναμη

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλη επιτυχια στο project σου Στρατο.Ειμαι σιγουρος ο,τι θα τα καταφερεις!!!
    Μιας και εχεις βαλει στοχο αυτην την ιπποδυναμη,σκεψου και το ενδεχομενο να φτιαξεις ενα custom προγραμμα στα μετρα σου!
    Σιγουρα θα σε βοηθησει να πετυχεις το μεγιστο δυνατο!
    Για αρχή θα δουλέψω με τους χάρτες για αναβαθμισμένα turbo του procede. Θελω να συνεχίσω με αυτούς τους χάρτες λόγω της ευχρηστίας που υπάρχει στο να γυρίσω στην μαμά πίεση μέσα σε 2 δευτερόλεπτα. Ενα custom reflash θα αξιοποιήσει στο μέγιστο την δύναμη που μπορώ να πάρω απο το αυτοκίνητο αλλά υστερεί σε άλλα πράγματα που ανέφερα πιο πάνω. Για αυτό και δεν το έχω κάνει ακόμα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    στρατούλη με όλο το συμπάθειο, εγώ θα έλεγα να αφήσεις τις μ@λ@κίες, γιατί πάνω απ'όλα
    αυτό που μετράει είναι και η ασφάλεια. ένα αμάξι με τέτοια ιπποδύναμη το οποίο αντιδράει σαν
    κροτίδα, θέλει αρκετά πράγματα για να είναι έστω και λίγο ασφαλές (όσο μπορεί να είναι ένα
    πισωκίνητο αμάξι με 500 άλογα τροχό). με μαμά φρένα - ανάρτηση και διαφορικό ελεύθερο,
    νομίζω πως αυτό που κάνεις είναι ακραίο και επικίνδυνο. απο την άλλη σκέψου πόσα λεφτά
    έχεις δώσει για να έχεις ένα πάρα πολύ εξιοπρεπές αυτοκίνητο. κρίμα δεν είναι να γίνει καμμιά
    στραβή???εγώ γενικά πιστεύω πως το αμάξι σου είδη είναι πολύ δυνατό και αν χρειάζεται
    κάποια μπαξίματα, σίγουρα δεν είναι για το μοτέρ.
    και πάλι με το συμπάθειο. δεν θέλω να στεναχωρήσω, αλλά σκέψου λίγο καλύτερα...επίσεις
    με το συμπάθειο και στους υπολοίπους, έχετε οδηγήσει πισωκίνητο αυτοκίνητο χωρίς να έχει
    κατάλληλο φρένο και ανάρτηση με 500 ίππους στους τροχούς, όπου αν τουρμπίσει το παντλόνι
    σας θα γίνεται καφέ???
    ναι στράτο μου, θέλω να σε αποθαρύνω...αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα, και παίζεις με το
    κεφάλι σου φίλε.
    Θωμάκο το ρίσκο είναι μεγάλο. Είδη με τα λάστιχα που έχω και με 63 κιλά ροπής σπάει την πρόσφυση με τετάρτη. Είναι σοβαρή επέμβαση αλλά μέχρι να την ολοκληρώσω θα δούμε τα αποτελέσματα απο τουλάχιστον άλλα 2 αυτοκίνητα που φοράνε ή θα φορέσουν προσεχώς μεγαλήτερες τουρμπίνες. Βέβαια αυτά έχουν custom reflash.

    Η ανάρτηση και τα φρένα έχουν μεγάλη σημασία και θα έχουν αυτά σειρά. Το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να έχει μαμα πιέσεις όπως τώρα και θα αλλάζει πιο σπάνια σε πιο επιθετικό. Εκεί είναι που στηρίζω την επιτυχία του project που έχω βάλει σαν στόχο. Βρίσκομαι σε επικοινωνία με jpsimon και enrita απο e90post.com με τον δεύτετο να έχει γράψει άπειρα μίλια σε πίστα με μεγαλες τουρμπίνες.

    Εχουμε αρκετό χρόνο μέχρι να δούμε πώς θα συμπεριφερθούν άλλα αυτοκίνητα με παρόμοια tunes. Ο χρόνος θα δείξει....

  10. The Following 2 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    Jimmakos (03-04-11), nik200 (03-04-11)

  11. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θωμα δεν ειπε οτι θα κινειται ολη την ωρα με τερμα πιεση. Συμφωνω με τα παραπανω αλλα οταν κινεισαι συνηθως με καμια 100αρια αλογα κατω, και κρατας τα παραπανω για καμια κοντρουλα δεν νομιζω να ειναι και τοσο τρομερο.
    δεν αντιλέγω σε αυτό δημήτρη...νομίζω πως η συντηρητική χρήση σε ένα τέτοιο
    αυτοκίνητο είναι κάτι το αυτονόητο...σκέψου πολύ απλά μόνο, το δικό σου το
    αυτοκίνητο, λίγο πιο δυνατό, καθόλου γραμικό(γιατί μιλάμε για μεγαλύτερα τουμπο),
    με ανάρτηση - φρένα - διαφορικό, απο 330. πάνω κάτω για τέτοιο πράγμα μιλάμε.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. #7
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    στρατούλη με όλο το συμπάθειο, εγώ θα έλεγα να αφήσεις τις μ@λ@κίες, γιατί πάνω απ'όλα
    αυτό που μετράει είναι και η ασφάλεια. ένα αμάξι με τέτοια ιπποδύναμη το οποίο αντιδράει σαν
    κροτίδα, θέλει αρκετά πράγματα για να είναι έστω και λίγο ασφαλές (όσο μπορεί να είναι ένα
    πισωκίνητο αμάξι με 500 άλογα τροχό). με μαμά φρένα - ανάρτηση και διαφορικό ελεύθερο,
    νομίζω πως αυτό που κάνεις είναι ακραίο και επικίνδυνο. απο την άλλη σκέψου πόσα λεφτά
    έχεις δώσει για να έχεις ένα πάρα πολύ εξιοπρεπές αυτοκίνητο. κρίμα δεν είναι να γίνει καμμιά
    στραβή???εγώ γενικά πιστεύω πως το αμάξι σου είδη είναι πολύ δυνατό και αν χρειάζεται
    κάποια μπαξίματα, σίγουρα δεν είναι για το μοτέρ.
    και πάλι με το συμπάθειο. δεν θέλω να στεναχωρήσω, αλλά σκέψου λίγο καλύτερα...επίσεις
    με το συμπάθειο και στους υπολοίπους, έχετε οδηγήσει πισωκίνητο αυτοκίνητο χωρίς να έχει
    κατάλληλο φρένο και ανάρτηση με 500 ίππους στους τροχούς, όπου αν τουρμπίσει το παντλόνι
    σας θα γίνεται καφέ???
    ναι στράτο μου, θέλω να σε αποθαρύνω...αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα, και παίζεις με το
    κεφάλι σου φίλε.
    Εχεις απολυτο δικιο φιλε...κι εγω παντα εφτιαχνα πρωτα το στησιμο,φρενα,μεταδοση και μετα το μοτερ...το κυνηγι της απολυτης ιπποδυναμης σε stock κατα τ'αλλα αμαξι δεν το θεωρω σωστο.Μια φορα θα χρειαστεις τα υπολοιπα και τοτε θα'σαι ευτυχης αν χρειαστει ν'αλλαξεις μονο παντελονι...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP