
Αρχικό μήνυμα απο
Thomelef
στρατούλη με όλο το συμπάθειο, εγώ θα έλεγα να αφήσεις τις μ@λ@κίες, γιατί πάνω απ'όλα
αυτό που μετράει είναι και η ασφάλεια. ένα αμάξι με τέτοια ιπποδύναμη το οποίο αντιδράει σαν
κροτίδα, θέλει αρκετά πράγματα για να είναι έστω και λίγο ασφαλές (όσο μπορεί να είναι ένα
πισωκίνητο αμάξι με 500 άλογα τροχό). με μαμά φρένα - ανάρτηση και διαφορικό ελεύθερο,
νομίζω πως αυτό που κάνεις είναι ακραίο και επικίνδυνο. απο την άλλη σκέψου πόσα λεφτά
έχεις δώσει για να έχεις ένα πάρα πολύ εξιοπρεπές αυτοκίνητο. κρίμα δεν είναι να γίνει καμμιά
στραβή???εγώ γενικά πιστεύω πως το αμάξι σου είδη είναι πολύ δυνατό και αν χρειάζεται
κάποια μπαξίματα, σίγουρα δεν είναι για το μοτέρ.
και πάλι με το συμπάθειο. δεν θέλω να στεναχωρήσω, αλλά σκέψου λίγο καλύτερα...επίσεις
με το συμπάθειο και στους υπολοίπους, έχετε οδηγήσει πισωκίνητο αυτοκίνητο χωρίς να έχει
κατάλληλο φρένο και ανάρτηση με 500 ίππους στους τροχούς, όπου αν τουρμπίσει το παντλόνι
σας θα γίνεται καφέ???
ναι στράτο μου, θέλω να σε αποθαρύνω...αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα, και παίζεις με το
κεφάλι σου φίλε.
Εχεις απολυτο δικιο φιλε...κι εγω παντα εφτιαχνα πρωτα το στησιμο,φρενα,μεταδοση και μετα το μοτερ...το κυνηγι της απολυτης ιπποδυναμης σε stock κατα τ'αλλα αμαξι δεν το θεωρω σωστο.Μια φορα θα χρειαστεις τα υπολοιπα και τοτε θα'σαι ευτυχης αν χρειαστει ν'αλλαξεις μονο παντελονι...
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....