Εχω το 1.4 TSI με τα 160 αλογα.
Ειναι σαφως πιο γρηγορο απο το Ζ4 (2λιτρο) και κραταει σαν τραινο. Καλυτερα και απο το μινι κουπερ που ειχα.
Εχω το 1.4 TSI με τα 160 αλογα.
Ειναι σαφως πιο γρηγορο απο το Ζ4 (2λιτρο) και κραταει σαν τραινο. Καλυτερα και απο το μινι κουπερ που ειχα.
Stathis (29-03-11)
Παιδια η υπετροφοδοτηση ειναι αλλο πραμα.Εγω ποτε μα ποτε δεν προκειται να ξαναπαρω ατμοσφαιρικο.Η ροπη που δεινει το τουρμπο το τραβηγμα δεν περιγραφεται.Το δικομου 1.8TFSI και με προγραμμα εχω 38 κιλα ροπη 240 αλογα.Απο πιο ατμοσφαιρικο μοτερ θα τα παρω αυτα τα νουμερα??
Και επιδη ειπωθηκε το τι βενζινη θα καιει το αμαξι με το προγραμμα το κανονιζεις εσυ απο το vagcom.Δουλευει και 100αρα αλλα και με 95αρα.Στην revo υπαρχει και κοντρολακι οπου παιζεις σε μαμα και revo προγραμμα οπως και τι βενζινη θελεις να καιει.
steliose36 (28-03-11)
εχω μινι με τα 120 αλογα...οδηγησα ενα sciroco ολοκαινουριο βελτιωμενο με 220 αλογα....δε μου αρσεσε καθολου...εχει ο αδελφος μου golf v tsi 140 facelift και ειναι ακριβως ιδια αμαξια....δε το περιμενα...νομιζα οτι το σιροκο θα ειναι πολυ καλυτερο αλλα δυστυχως εκανα λαθος......απο το golf το περιμενεις πιο ξενερωτο απο το σιροκο οχι...μη παρεξηγηθω........
Σιγα μη παρεξηγηθουμε κιολας αχαχαχα...
Αλλα για πες τι δεν σου αρεσε?
Ειχα το μινι κουπερ 5 χρονια και εχω το σιροκο ήδη 1,5 χρονο.
Το μονο που το μινι ηταν καλυτερο ειναι το τιναγμα στο ξεκινημα και μια πιο αμεση αισθηση.
Το σιροκο εχει καλυτερο κρατημα (ακομη και σε αποτομες αλλαγες), καλυτερη αναρτηση, πολυ καλυτερο σασμαν ειναι πιο "αυτοκινητο" (το μινι ηταν πιο παιχνιδι).
Απο "δεσιμο" και από ποιοτητα κατασκευης επισης το σιροκο ειναι πολυ καλυτερο.
αυτο που ειπα ειναι οτι σε σχεση με το golf δεν ειδα καμια διαφορα και αθτο δε μου αρεσε....ειχε χαλαρο τιμονι και κιβωτιο και γενικοτερα η αισθηση απο τα χειρηστηρια δε μου αρεσε......το μινι εχει καλυτερο τιμονι φρενα λιγοτερες κλισεις σε στροφες και γενικοτερα ειναι πιο σπορ....αν κραταει καλυτερα το σιρικο δε γνωριζω αφου η βολτα που πηγα ηταν μικρη και πιο πολυ σε ευθεια....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PATSIMINI : 29-03-11 στις 09:28
Εγώ θα διαφωνήσω και ως προς τη σύγκριση Golf - Scirocco. Δόξα τω Θεώ έζησα 4 χρόνια με το καταπληυκτικό MkV GTI DSG (3πορτο) αλλά κακά τα ψέμματα, το Scirocco ήταν καλύτερο παντού. Είχε χαμηλότερο κέντρο βάρους, πιο καλό στήσιμο, καλύτερη ποιότητα συναρμολόγησης (αυτος ο κεντρικός αεραγωγός στο Golf έτριζε σα σουμιές σε κρεβάτι μπουρδέλου από την 1η μέρα) και ήταν και ελαφρύτερο. Είχε αίσθηση πραγματικού σπορ αυτοκινήτου και γενικά ήταν πιο κοντά στο ΤΤ απ' ότι στο GTI. Φάνηκε εξ' αρχής πως θα έσπαγε ταμεία γιατί είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο. Το Golf, ακόμη και το R32, δε μπορεί να διαγράψει τον οικογενειακό χαρακτήρα από το DNA του.
m-power_01 (29-03-11), Stathis (29-03-11)