-
δυσκολα αλλα ωραια διλληματα.η μια 318 ειναι πιο πρακτικη αφου ειναι τετραθεσια και βαζεις μεσα και την παρεα εκτος απο το ετερον ημιση.επισης ειναι πιο αργη λογω βαρους ,εχει πιο ποιοτικη κυλιση(δηλαδη πιο ησυχη σε ταξιδι),αναλογα το αυτοκινητο(318) που θα βρεις θα εχεις και πιο πλουσιο εξοπλισμο οπως κλιματρονικ,φουλ ηλεκτρικη οροφη και σιγουρα μεγαλυτερη αντοχη στις στρεβλωσεις του αμαξωματος(πιο συμπαγη αισθηση) που συνεπαγεται καλυτερη οδικη συμπεριφορα.τελος ενα συν ακομα ειναι οτι εχει πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων που εξασφαλιζει πιο ουδετερες αντιδρασεις του πισω μερους.οσν αφορα τα μτχ ανταλλακτικα κυριολεκτικα βρωμαει ο τοπος σε πολυ καλες τιμες. το Ζ3 εχει πιο διαχρονικο και κομψο σχημα (και βγηκε μονο μια γενια Ζ3 σε αντιθεση με την καμπριο της σειρας 3).ειναι λιγο πιο ατιθαση οδηγικα καθως η αρχιτεκτονικη του πισω αξονα βασιζεται στην ε30.εχει ακομα καλυτερη θεση οδηγησης απο την 318 και ειναι λιγο πιο γρηγορη στα ιδια κυβικα.ενα αλλο συν ειναι το συστημα ελεγχου ευσταθειας που υπαρχει σε ολες τις Ζ3.τελος μερικα εξαρτηματα φανοποιας οπως καπω,φτερα κτλ ειναι λιγο δυσευρετα και κοστιζουν αρκετα.αφου εισαι μονο 20 μονο 2 θεσεις σου ειναι απαραιτητες οποτε προχωρα για Ζ3
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dark knight : 26-03-11 στις 18:53
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP