Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Θέμα: Hangzhou Bay Bridge VS Ρίο Αντίρριο

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν ξέρω αν είναι αλήθεια αυτό αλλά είναι αλήθεια ότι αυτός είναι ο κανόνας στα δημόσια έργα. Για τη γέφυρα το χειρότερο είναι ότι αφού έγινε που έγινε δεν έδωσαν τη δυνατότητα διέλευσης τρένου
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν καποιος θελει να δει τρελες διαφορες.....ας κοιταξει το κοστος κατασκευης της αττικης οδου......και οποιουδηποτε αλλου δρομου στην ευρωπη............τρελες διαφορες!!!!!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    239
    Thanked
    82
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΓΙΑΝΝΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν καποιος θελει να δει τρελες διαφορες.....ας κοιταξει το κοστος κατασκευης της αττικης οδου......και οποιουδηποτε αλλου δρομου στην ευρωπη............τρελες διαφορες!!!!!
    Εγώ να δω πως το κάνουν οι Ευρωπαίοι... Οι έλληνες κατασκευές το βλέπουνε; Γιατί στο εξωτερικό οι καλοί δρόμοι έχον χαλίκι, όχι άμμο για βασικό υλικό, και οι κλίσεις σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους είναι σωστές, όχι ανάποδες.
    Αλλά ξέχασα .. στην Ελλάδα ζούμε ένα adventure κάθε μέρα ...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP