Τα 2 χρόνια επέκτασης στην εγγύηση που δίνει το group VAG στην ελληνική αγορά είναι μέσω ασφαλιστικής (Allianz) και δεν καλύπτουν όλα τα μηχανικά μέρη. Το ίδιο συμβαίνει με τις περισσότερες αντιπροσωπείες (π.χ. Toyota).
Γιάννη, κανείς δεν καλύπτει ζημιά η οποία προήλθε από μεταγενέστερη μετατροπή, ούτε το ίδιο το εργοστάσιο αλλά ούτε και η ασφαλιστική. Προφανώς στην περίπτωση που αναφέρεις κάποιος απέκρυψε το γεγονός πως είχε γίνει επαναπρογραμματισμός. Αν διαβάσεις το συμβόλαιο της Allianz θα δεις τι καλύπτεται και υπό ποιες προϋποθέσεις. Κάποια εξαρτήματα θεωρούνται αναλώσιμα. Εμένα αρνήθηκαν να μου καλύψουν ζημιά στο κάθισμα του GTI η οποία προήλθε καθαρά από αστοχία υλικού, ενώ με παίδευαν τρία χρόνια με το κροτάλισμα των δίσκων του DSG λέγοντας τη μια πως είναι φυσιολογικό, τη δεύτερη πως πρέπει να στείλουν ερώτημα, την τρίτη πως έστειλαν ερώτημα αλλά ήρθε απάντηση για το μηχανικό κιβώτιο, την τέταρτη πως πρέπει να κάνουν tests στο κιβώτιο, την πέμπτη πως πρέπει ο Τοξότης να βρεθεί στον ανάδρομο Ερμή κλπ. Τελικά το έδωσα και ακόμα περιμένω να με πάρουν τηλ.
Να ξέρεις -που το ξέρεις καλά φαντάζομαι- πως το αν θα εξυπηρετηθείς στο πλαίσιο της εγγύησης ή όχι εξαρτάται ΚΥΡΙΩΣ από τον υπεύθυνο του συνεργείου.
ghost-rider (23-03-11)
Πεσμου το μικροσου ονομα ρε συ.
Ξεχασα να το διευκρινισω οτι η ζημια λογω προγραμματος η μαλλον πιο σωστα η ζημια που ειχε γινει στα αμαξια που ειχαν και προγραμμα καλυφτηκε με την ανοχη η μπορει παραλειψη του συνεργειου.
Για τους ορους που εχω διαβασει και τι καλυπτει λεει για ολα τα μηχανικα και ηλεκτρικα.Δεν αναφερει ,σαλονια,πλαστικα.καθισματ κτλπ
Τωρα αναλογος το συνεργειο μπορει να στο τρεναρουν η να σε καθυστερισουν η και να στο φτιαξουν αμεσως.Πιστευω αν πηγαινεις στανταρ σε ενα και μονο συνεργειο για σερβις κτλπ δυσκολα να μην σε εξυπερετησουν γιατι εισαι πελατηςτους.
Εγω τωρα θα την κανω την επεκταση γιατι πιστευω αξιζει και συγουρα κατι θα χρειαστει και θα τα βγαλω τα λεφτα της.
Παντος πολλα παιδια που ξερω καναν χρηση της επεκτασης και τους εξυπερετησανε.Φιλος μαλιστα με S3 του αλλαξανε ελατηρια βαλβιδων λογω ηταν προβληματικα και ειχαν βγει καποιες παρτιδες ετσι και ειχε και προγραμα πανω.
Πολυ θα ηθελα και η BMW να εκανε κατι αναλογο γιατι και δω εχουν βγει καποια ακριβουτσικα προβληματα σε καποιες σειρες.Πιστευω λογο ανταγωνισμου θα το κανει στο αμεσο μελλον.
Τωρα για το sirocco πιστευω τα 35000 τα αξιζει και σου δινει πολλα πραματα απο δυναμη,τεχνολογια,ποιοτητα .Το μονο που δεν μαρεσει στην εμφανιση πολυ.
S8N (23-03-11)
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Το θέμα δεν είναι αν έκανες χρήση της εγγύησης, αλλού ΠΟΙΑΝΟΥ της εγγύησης έκανες χρήση.
Ένα πάντως είναι σίγουρο με τα VAG: Κάποτε τα κοροϊδεύαμε γιατί έβγαζαν από 1400cc 60 ψόφια άλογα και σήμερα, 20 χρόνια μετά, αποδίδουν από τα ίδια κυβικά 180+.
Από την άλλη, αυτό άνοιξε την όρεξη σε 'βελτιωτές' και ιδιοκτήτες, οι οποίοι παρασύρθηκαν σε έναν άνευ προηγουμένου -πλην μάταιο- κυνήγι ιπποδύναμης. Κάποιοι απλώς πέταξαν τα χρήματά τους (ένας εξ' αυτών ήμουν κι εγώ), άλλοι όμως συναγωνίστηκαν επάξια για τον τίτλο του διαδόχου του Uri Geller (όχι όμως λυγίζοντας κουτάλια):
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
![]()
Nick bmwlover (28-03-11), stratos (28-03-11)