Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Ποιο σας αρέσει περισσότερο?

Ψήφισαν
57. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Α6 S-Line

    6 10,53%
  • 5-Series Sport

    43 75,44%
  • E-Class Sport

    4 7,02%
  • Κανένα. Θα κοιτούσα άλλη μάρκα (πχ Jaguar) ή ίσως κάποιο SUV.

    4 7,02%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 55

Θέμα: Α6 / 5-series / E-Class

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ψήφισα την 4η επιλογή. Από πλευράς σχεδιασμού κανένα δε μ' ενθουσιάζει. Μ' αρέσει πολύ η E-class από μπροστά, το Α6 από πίσω και η 5άρα από το πλάι, συνολικά όμως βρίσκω σε όλα παραφωνίες. Εξακολουθώ να πιστεύω πως οι ομορφότερες BMW ever ήταν οι Ε39 / Ε46.

    Σαν εσωτερικό, το Α6 δίνει ρέστα. Μακράν το ομορφότερο σαλόνι από τα τρία. Μου έκανε εντύπωση και το φρενάρισμα από τα 190: Το Α6 καταφέρνει 10μ μικρότερη απόσταση από τα άλλα δυο! Φανταστείτε να οδηγείτε στην Εθνική με τέτοια ταχύτητα και να καρφώσει η κυράτσα τα φρένα μπροστά. 2,5 Ford Focus σε μήκος φρεναρίσματος σημαίνει από φανοποιό μέχρι κώμα στην εντατική. Και πληρώνεις κι εσύ.

    Κατά τα άλλα, η νέα 5άρα έχει κατακριθεί για την αποστειρωμένη αίσθηση του τιμονιού της, κάτι ούτως ή άλλως δεδομένο για τα Audi και Μ-Β. Ειδικά την Ε-Klass την οδηγώ συχνά καθώς ένας καλός φίλος του πατέρα μου έχει αγοράσει την 1.8T με τα 204 hp, ξενερώνω δε κάθε φορά. Κρίμα.

    Αν ήταν ν' αγοράσω καινούργιο σ' αυτή την κατηγορία, θα κοίταζα μάλλον προς Σκανδιναβία μεριά. Επειδή όμως προτιμώ να κόψω τα @@ μου και να τα φάω φλαμπέ συνοδευόμενα από ένα ποτήρι Chianti παρέα με τον Hannibal Lecter παρά να σκάσω τα λιγοστά ευρουδάκια μου για καινούργιο αυτοκίνητο, πάλι μεταχειρισμένη BMW θα έπαιρνα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 18-03-11 στις 16:48

  2. #2
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ψήφισα την 4η επιλογή. Από πλευράς σχεδιασμού κανένα δε μ' ενθουσιάζει. Μ' αρέσει πολύ η E-class από μπροστά, το Α6 από πίσω και η 5άρα από το πλάι, συνολικά όμως βρίσκω σε όλα παραφωνίες. Εξακολουθώ να πιστεύω πως οι ομορφότερες BMW ever ήταν οι Ε39 / Ε46.

    Σαν εσωτερικό, το Α6 δίνει ρέστα. Μακράν το ομορφότερο σαλόνι από τα τρία. Μου έκανε εντύπωση και το φρενάρισμα από τα 190: Το Α6 καταφέρνει 10μ μικρότερη απόσταση από τα άλλα δυο! Φανταστείτε να οδηγείτε στην Εθνική με τέτοια ταχύτητα και να καρφώσει η κυράτσα τα φρένα μπροστά. 2,5 Ford Focus σε μήκος φρεναρίσματος σημαίνει από φανοποιό μέχρι κώμα στην εντατική. Και πληρώνεις κι εσύ.

    Κατά τα άλλα, η νέα 5άρα έχει κατακριθεί για την αποστειρωμένη αίσθηση του τιμονιού της, κάτι ούτως ή άλλως δεδομένο για τα Audi και Μ-Β. Ειδικά την Ε-Klass την οδηγώ συχνά καθώς ένας καλός φίλος του πατέρα μου έχει αγοράσει την 1.8T με τα 204 hp, ξενερώνω δε κάθε φορά. Κρίμα.

    Αν ήταν ν' αγοράσω καινούργιο σ' αυτή την κατηγορία, θα κοίταζα μάλλον προς Σκανδιναβία μεριά. Επειδή όμως προτιμώ να κόψω τα @@ μου και να τα φάω φλαμπέ συνοδευόμενα από ένα ποτήρι Chianti παρέα με τον Hannibal Lecter παρά να σκάσω τα λιγοστά ευρουδάκια μου για καινούργιο αυτοκίνητο, πάλι μεταχειρισμένη BMW θα έπαιρνα.

    Εγραψες

    Δεν μπορουσες να ειχες κανει καλυτερη περιγραφη.

  3. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων

    Κατά τα άλλα, η νέα 5άρα έχει κατακριθεί για την αποστειρωμένη αίσθηση του τιμονιού της, κάτι ούτως ή άλλως δεδομένο για τα Audi και Μ-Β.

    Άρη διάβασε εδώ. Αλλάξανε τα πράγματα.


    Originally Posted by C&D
    Drives How it Looks: Beautifully

    The A6 uses the latest version of Quattro, with a nominal front-to-rear power distribution of 40/60 percent. Add to that an optional sport differential that actually distributes torque instead of cutting it off like stability-control-based “torque vectoring” systems offered on cheaper cars, and the A6 is supremely capable. The electromechanical steering is nicely weighted, and its feel is vastly superior to that of the BMW 5-series, which has had most of its feeling snuffed out by a new electric booster.

    The A6Άs modular longitudinal platform places the front axle farther forward than in the old, nose-heavy A6s, making for far better weight distribution and greatly reducing the carΆs tendency to understeer. The dynamic abilities of the new A6 also are enhanced by its lower weight. Audi managed to shave almost 300 pounds off the old carΆs heft with extensive use of lightweight materials, mostly aluminum.
    https://www.caranddriver.com/reviews...t_drive_review



    ΥΓ: Η οθόνη του navi στο audi είναι δράμα έτσι που πετάγεται έξω, αντί να είναι μέρος του ταμπλώ όπως στη bmw &| merc.

  4. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    S8N (18-03-11)

  5. #4
    Εγγραφή
    13-01-10
    Περιοχή
    Fangcheng
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    1.354
    Thanked
    1525
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μερικες παρατηρησεις..

    Το χειροφρενο που εχει χαθει??
    Το εσωτερικο του audi μου θυμιζει ΙΚΕΑ και το εσωτερικο του MERC το θεωρω FAIL
    H οθονη navi του bmw ειναι μικρη κατ εμε
    Ωραια γραφικα το navi του audi ασχετα που φαινεται πολυ αφτερμαρκετ..

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP