Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Ποιο σας αρέσει περισσότερο?

Ψήφισαν
57. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Α6 S-Line

    6 10,53%
  • 5-Series Sport

    43 75,44%
  • E-Class Sport

    4 7,02%
  • Κανένα. Θα κοιτούσα άλλη μάρκα (πχ Jaguar) ή ίσως κάποιο SUV.

    4 7,02%
Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 55

Θέμα: Α6 / 5-series / E-Class

  1. #31
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βούρκωσα τώρα!!
    Για το AMS το λέω...

  2. #32
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στην προκειμένη περίπτωση θα ήμουν ανάμεσα στη Mercedes και στη BMW!Το άλλο ούτε που θέλω να το βλέπω το ακατανόμαστο!Η BMW ,όμως, μου αρέσει πολύ περισσότερο παρόλο που η Mercedes είναι πολύ καλό αυτοκίνητο!

  3. The Following User Says Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    panos90 (18-03-11)

  4. #33
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βούρκωσα τώρα!!
    Για το AMS το λέω...
    Θες να σου βρω κι άλλα?

  5. #34
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η μία ψήφος μέχρι τώρα στο Α6 πρέπει να είναι του Σ(ι)τάθη.
    οχι δεν ψηφισα ακομα...

    οπτικα προτιμω τη bmw περισσοτερο -εξωτερικα και εσωτερικα- (αν και απο κοντα που την ειδα μοιαζει τεραστια σαν 7αρα, πραγμα που δεν μου αρεσει), αλλα το τεστ που διαβασα με εβαλε σε σκεψεις...

    ετσι ισως και να προτιμουσα το audi τελικα αν ειναι τοσο καλυτερο οσο λενε οι γερμανοι.
    οπτικα ειναι αποδεκτο εξωτερικα, ενω εσωτερικα φαινεται το ιδιο πολυτελες αλλα πιο ανετο απο τη bmw.

    τη μερσεντες δεν θα την κοιταγα καθολου. δεν μου αρεσει.
    θα εριχνα μια ματια ομως και απο σκανδιναβια μερια μιας και το saab εχει παρει αριστες κριτικες, ενω το βολβο βγηκε αυτοκινητο της χρονιας...
    οχι τυχαια πιστευω...

  6. #35
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων


    1st place - Audi A6 3.0 TDi quattro (541/650 points,
    83 %)

    The new A6 won the test thanks to its weight-advantage: it's the most dynamic, the fastest on the straight line and it's the most economical.
    Plus, the A6 is the cheapest out of this three.


    • Power, torque: 245 hp, 500 Nm
    • Gearbox: 7-speed-double-clutch
    • Weight: 1812 kg
    • Tyres: Bridgestone Potenza S001 (255/40 R 19 Y)
    • Vmax.: 250 km/h
    • 0-40 km/h: 1,5 s
    • 0-100 km/h: 6,1 s
    • 0-130 km/h: 10,0 s
    • 0-160 km/h: 15,8 s
    • Quarter mile: 14,3 s
    • 18 m slalom: 63,5 km/h
    • 110 m ISO evasive test: 134 km/h
    • Braking 100-0 km/h (warm): 35,0 m
    • Braking 190-0 km/h (cold): 125 m
    • Average fuel consumption: 8,7 l/100 km
    • Basic price: ¤55.585,-


    2nd place - Mercedes-Benz E350 CDi 4matic Avantgarde (521/650 points, 80 %)
    The E-class landed on 2nd place thanks to its comfort, roomy interior and practical details. It's not that good in terms of handling or infotainment.

    • Power, torque: 265 hp, 620 Nm
    • Gearbox: 7-speed-automatic
    • Weight: 1926 kg
    • Tyres: Continental SportContact3 (245/45 R 17 Y)
    • Vmax.: 250 km/h
    • 0-40 km/h: 1,6 s
    • 0-100 km/h: 7,1 s
    • 0-130 km/h: 11,8 s
    • 0-160 km/h: 18,1 s
    • Quarter mile: 15,1 s
    • 18 m slalom: 61,2 km/h
    • 110 m ISO evasive test: 127 km/h
    • Braking 100-0 km/h (warm): 37,7 m
    • Braking 190-0 km/h (cold): 135 m
    • Average fuel consumption: 10,2 l/100 km
    • Basic price: ¤60.220,-


    3rd place - BMW 530d x-Drive (518/650 points, 80 %)
    It's easy to use everything in the agile 5er's high quality interior, the seats are fantastic. It cannot reach the A6's nimble handling.

    • Power, torque: 258 hp, 560 Nm
    • Gearbox: 8-speed-automatic
    • Weight: 1887 kg
    • Tyres: Dunlop SP Sport Maxx GT (245/45 R 18 Y)
    • Vmax.: 250 km/h
    • 0-40 km/h: 1,4 s
    • 0-100 km/h: 6,6 s
    • 0-130 km/h: 10,7 s
    • 0-160 km/h: 16,8 s
    • Quarter mile: 14,7 s
    • 18 m slalom: 62,0 km/h
    • 110 m ISO evasive test: 129 km/h
    • Braking 100-0 km/h (warm): 37,0 m
    • Braking 190-0 km/h (cold): 136 m
    • Average fuel consumption: 9,5 l/100 km
    • Basic price: ¤61.010,-


    Scans


    Πηγή: DeDe @ German Car Forum

  7. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    aristent (18-03-11)

  8. #36
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Picture gallery - Audi A6 3.0 TDi quattro

  9. #37
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Picture gallery - BMW 530d x-Drive

  10. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    aristent (18-03-11)

  11. #38
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Picture gallery - Mercedes-Benz E350 CDi 4matic

  12. #39
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ψήφισα την 4η επιλογή. Από πλευράς σχεδιασμού κανένα δε μ' ενθουσιάζει. Μ' αρέσει πολύ η E-class από μπροστά, το Α6 από πίσω και η 5άρα από το πλάι, συνολικά όμως βρίσκω σε όλα παραφωνίες. Εξακολουθώ να πιστεύω πως οι ομορφότερες BMW ever ήταν οι Ε39 / Ε46.

    Σαν εσωτερικό, το Α6 δίνει ρέστα. Μακράν το ομορφότερο σαλόνι από τα τρία. Μου έκανε εντύπωση και το φρενάρισμα από τα 190: Το Α6 καταφέρνει 10μ μικρότερη απόσταση από τα άλλα δυο! Φανταστείτε να οδηγείτε στην Εθνική με τέτοια ταχύτητα και να καρφώσει η κυράτσα τα φρένα μπροστά. 2,5 Ford Focus σε μήκος φρεναρίσματος σημαίνει από φανοποιό μέχρι κώμα στην εντατική. Και πληρώνεις κι εσύ.

    Κατά τα άλλα, η νέα 5άρα έχει κατακριθεί για την αποστειρωμένη αίσθηση του τιμονιού της, κάτι ούτως ή άλλως δεδομένο για τα Audi και Μ-Β. Ειδικά την Ε-Klass την οδηγώ συχνά καθώς ένας καλός φίλος του πατέρα μου έχει αγοράσει την 1.8T με τα 204 hp, ξενερώνω δε κάθε φορά. Κρίμα.

    Αν ήταν ν' αγοράσω καινούργιο σ' αυτή την κατηγορία, θα κοίταζα μάλλον προς Σκανδιναβία μεριά. Επειδή όμως προτιμώ να κόψω τα @@ μου και να τα φάω φλαμπέ συνοδευόμενα από ένα ποτήρι Chianti παρέα με τον Hannibal Lecter παρά να σκάσω τα λιγοστά ευρουδάκια μου για καινούργιο αυτοκίνητο, πάλι μεταχειρισμένη BMW θα έπαιρνα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 18-03-11 στις 16:48

  13. #40
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Με αυτη τη σειρα μου αρεσουν τα εσωτερικα:



Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP