Α6 S-Line
5-Series Sport
E-Class Sport
Κανένα. Θα κοιτούσα άλλη μάρκα (πχ Jaguar) ή ίσως κάποιο SUV.
aristent (18-03-11)
Ψήφισα την 4η επιλογή. Από πλευράς σχεδιασμού κανένα δε μ' ενθουσιάζει. Μ' αρέσει πολύ η E-class από μπροστά, το Α6 από πίσω και η 5άρα από το πλάι, συνολικά όμως βρίσκω σε όλα παραφωνίες. Εξακολουθώ να πιστεύω πως οι ομορφότερες BMW ever ήταν οι Ε39 / Ε46.
Σαν εσωτερικό, το Α6 δίνει ρέστα. Μακράν το ομορφότερο σαλόνι από τα τρία. Μου έκανε εντύπωση και το φρενάρισμα από τα 190: Το Α6 καταφέρνει 10μ μικρότερη απόσταση από τα άλλα δυο! Φανταστείτε να οδηγείτε στην Εθνική με τέτοια ταχύτητα και να καρφώσει η κυράτσα τα φρένα μπροστά. 2,5 Ford Focus σε μήκος φρεναρίσματος σημαίνει από φανοποιό μέχρι κώμα στην εντατική. Και πληρώνεις κι εσύ.
Κατά τα άλλα, η νέα 5άρα έχει κατακριθεί για την αποστειρωμένη αίσθηση του τιμονιού της, κάτι ούτως ή άλλως δεδομένο για τα Audi και Μ-Β. Ειδικά την Ε-Klass την οδηγώ συχνά καθώς ένας καλός φίλος του πατέρα μου έχει αγοράσει την 1.8T με τα 204 hp, ξενερώνω δε κάθε φορά. Κρίμα.
Αν ήταν ν' αγοράσω καινούργιο σ' αυτή την κατηγορία, θα κοίταζα μάλλον προς Σκανδιναβία μεριά. Επειδή όμως προτιμώ να κόψω τα @@ μου και να τα φάω φλαμπέ συνοδευόμενα από ένα ποτήρι Chianti παρέα με τον Hannibal Lecter παρά να σκάσω τα λιγοστά ευρουδάκια μου για καινούργιο αυτοκίνητο, πάλι μεταχειρισμένη BMW θα έπαιρνα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 18-03-11 στις 16:48
Άρη διάβασε εδώ. Αλλάξανε τα πράγματα.
https://www.caranddriver.com/reviews...t_drive_reviewOriginally Posted by C&D
Drives How it Looks: Beautifully
The A6 uses the latest version of Quattro, with a nominal front-to-rear power distribution of 40/60 percent. Add to that an optional sport differential that actually distributes torque instead of cutting it off like stability-control-based “torque vectoring” systems offered on cheaper cars, and the A6 is supremely capable. The electromechanical steering is nicely weighted, and its feel is vastly superior to that of the BMW 5-series, which has had most of its feeling snuffed out by a new electric booster.
The A6Άs modular longitudinal platform places the front axle farther forward than in the old, nose-heavy A6s, making for far better weight distribution and greatly reducing the carΆs tendency to understeer. The dynamic abilities of the new A6 also are enhanced by its lower weight. Audi managed to shave almost 300 pounds off the old carΆs heft with extensive use of lightweight materials, mostly aluminum.
ΥΓ: Η οθόνη του navi στο audi είναι δράμα έτσι που πετάγεται έξω, αντί να είναι μέρος του ταμπλώ όπως στη bmw &| merc.
S8N (18-03-11)
Μερικες παρατηρησεις..
Το χειροφρενο που εχει χαθει??
Το εσωτερικο του audi μου θυμιζει ΙΚΕΑ και το εσωτερικο του MERC το θεωρω FAIL
H οθονη navi του bmw ειναι μικρη κατ εμε
Ωραια γραφικα το navi του audi ασχετα που φαινεται πολυ αφτερμαρκετ..
Με αυτη τη σειρα μου αρεσουν τα εσωτερικα:
![]()
Ξέρεις ότι απεχθάνομαι τα Audi Άρη, να σου πω όμως τι γουστάρω στο εσωτερικό του A6?
α) Τις βελόνες που κοιτάζουν κάτω.
β) Αυτό το ανώμαλο ξύλο που είναι πολύ 70's.
γ) Τα γραφικά του Navi. Επένδυσε 1 μύρριο και συνεργάστηκε με την Nvidia για τον σκοπό αυτό. Δες εκείνα της Mercedes: Σα να πάιζεις Arkanoid σε Amstrad 664.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 18-03-11 στις 17:00
Leonidas_E39 (18-03-11)