Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Ποιο σας αρέσει περισσότερο?

Ψήφισαν
57. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Α6 S-Line

    6 10,53%
  • 5-Series Sport

    43 75,44%
  • E-Class Sport

    4 7,02%
  • Κανένα. Θα κοιτούσα άλλη μάρκα (πχ Jaguar) ή ίσως κάποιο SUV.

    4 7,02%
Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 55

Θέμα: Α6 / 5-series / E-Class

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

  2. #2
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βούρκωσα τώρα!!
    Για το AMS το λέω...

  3. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βούρκωσα τώρα!!
    Για το AMS το λέω...
    Θες να σου βρω κι άλλα?

  4. #4
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θες να σου βρω κι άλλα?
    Και 100 τεστ ακόμη να μου βρεις δεν νομίζω να αλλάξω γνώμη....

  5. #5
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων


    1st place - Audi A6 3.0 TDi quattro (541/650 points,
    83 %)

    The new A6 won the test thanks to its weight-advantage: it's the most dynamic, the fastest on the straight line and it's the most economical.
    Plus, the A6 is the cheapest out of this three.


    • Power, torque: 245 hp, 500 Nm
    • Gearbox: 7-speed-double-clutch
    • Weight: 1812 kg
    • Tyres: Bridgestone Potenza S001 (255/40 R 19 Y)
    • Vmax.: 250 km/h
    • 0-40 km/h: 1,5 s
    • 0-100 km/h: 6,1 s
    • 0-130 km/h: 10,0 s
    • 0-160 km/h: 15,8 s
    • Quarter mile: 14,3 s
    • 18 m slalom: 63,5 km/h
    • 110 m ISO evasive test: 134 km/h
    • Braking 100-0 km/h (warm): 35,0 m
    • Braking 190-0 km/h (cold): 125 m
    • Average fuel consumption: 8,7 l/100 km
    • Basic price: ¤55.585,-


    2nd place - Mercedes-Benz E350 CDi 4matic Avantgarde (521/650 points, 80 %)
    The E-class landed on 2nd place thanks to its comfort, roomy interior and practical details. It's not that good in terms of handling or infotainment.

    • Power, torque: 265 hp, 620 Nm
    • Gearbox: 7-speed-automatic
    • Weight: 1926 kg
    • Tyres: Continental SportContact3 (245/45 R 17 Y)
    • Vmax.: 250 km/h
    • 0-40 km/h: 1,6 s
    • 0-100 km/h: 7,1 s
    • 0-130 km/h: 11,8 s
    • 0-160 km/h: 18,1 s
    • Quarter mile: 15,1 s
    • 18 m slalom: 61,2 km/h
    • 110 m ISO evasive test: 127 km/h
    • Braking 100-0 km/h (warm): 37,7 m
    • Braking 190-0 km/h (cold): 135 m
    • Average fuel consumption: 10,2 l/100 km
    • Basic price: ¤60.220,-


    3rd place - BMW 530d x-Drive (518/650 points, 80 %)
    It's easy to use everything in the agile 5er's high quality interior, the seats are fantastic. It cannot reach the A6's nimble handling.

    • Power, torque: 258 hp, 560 Nm
    • Gearbox: 8-speed-automatic
    • Weight: 1887 kg
    • Tyres: Dunlop SP Sport Maxx GT (245/45 R 18 Y)
    • Vmax.: 250 km/h
    • 0-40 km/h: 1,4 s
    • 0-100 km/h: 6,6 s
    • 0-130 km/h: 10,7 s
    • 0-160 km/h: 16,8 s
    • Quarter mile: 14,7 s
    • 18 m slalom: 62,0 km/h
    • 110 m ISO evasive test: 129 km/h
    • Braking 100-0 km/h (warm): 37,0 m
    • Braking 190-0 km/h (cold): 136 m
    • Average fuel consumption: 9,5 l/100 km
    • Basic price: ¤61.010,-


    Scans


    Πηγή: DeDe @ German Car Forum

  6. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    aristent (18-03-11)

  7. #6
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Picture gallery - Audi A6 3.0 TDi quattro

  8. #7
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Picture gallery - BMW 530d x-Drive

  9. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    aristent (18-03-11)

  10. #8
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Picture gallery - Mercedes-Benz E350 CDi 4matic

  11. #9
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ψήφισα την 4η επιλογή. Από πλευράς σχεδιασμού κανένα δε μ' ενθουσιάζει. Μ' αρέσει πολύ η E-class από μπροστά, το Α6 από πίσω και η 5άρα από το πλάι, συνολικά όμως βρίσκω σε όλα παραφωνίες. Εξακολουθώ να πιστεύω πως οι ομορφότερες BMW ever ήταν οι Ε39 / Ε46.

    Σαν εσωτερικό, το Α6 δίνει ρέστα. Μακράν το ομορφότερο σαλόνι από τα τρία. Μου έκανε εντύπωση και το φρενάρισμα από τα 190: Το Α6 καταφέρνει 10μ μικρότερη απόσταση από τα άλλα δυο! Φανταστείτε να οδηγείτε στην Εθνική με τέτοια ταχύτητα και να καρφώσει η κυράτσα τα φρένα μπροστά. 2,5 Ford Focus σε μήκος φρεναρίσματος σημαίνει από φανοποιό μέχρι κώμα στην εντατική. Και πληρώνεις κι εσύ.

    Κατά τα άλλα, η νέα 5άρα έχει κατακριθεί για την αποστειρωμένη αίσθηση του τιμονιού της, κάτι ούτως ή άλλως δεδομένο για τα Audi και Μ-Β. Ειδικά την Ε-Klass την οδηγώ συχνά καθώς ένας καλός φίλος του πατέρα μου έχει αγοράσει την 1.8T με τα 204 hp, ξενερώνω δε κάθε φορά. Κρίμα.

    Αν ήταν ν' αγοράσω καινούργιο σ' αυτή την κατηγορία, θα κοίταζα μάλλον προς Σκανδιναβία μεριά. Επειδή όμως προτιμώ να κόψω τα @@ μου και να τα φάω φλαμπέ συνοδευόμενα από ένα ποτήρι Chianti παρέα με τον Hannibal Lecter παρά να σκάσω τα λιγοστά ευρουδάκια μου για καινούργιο αυτοκίνητο, πάλι μεταχειρισμένη BMW θα έπαιρνα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 18-03-11 στις 16:48

  12. #10
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ψήφισα την 4η επιλογή. Από πλευράς σχεδιασμού κανένα δε μ' ενθουσιάζει. Μ' αρέσει πολύ η E-class από μπροστά, το Α6 από πίσω και η 5άρα από το πλάι, συνολικά όμως βρίσκω σε όλα παραφωνίες. Εξακολουθώ να πιστεύω πως οι ομορφότερες BMW ever ήταν οι Ε39 / Ε46.

    Σαν εσωτερικό, το Α6 δίνει ρέστα. Μακράν το ομορφότερο σαλόνι από τα τρία. Μου έκανε εντύπωση και το φρενάρισμα από τα 190: Το Α6 καταφέρνει 10μ μικρότερη απόσταση από τα άλλα δυο! Φανταστείτε να οδηγείτε στην Εθνική με τέτοια ταχύτητα και να καρφώσει η κυράτσα τα φρένα μπροστά. 2,5 Ford Focus σε μήκος φρεναρίσματος σημαίνει από φανοποιό μέχρι κώμα στην εντατική. Και πληρώνεις κι εσύ.

    Κατά τα άλλα, η νέα 5άρα έχει κατακριθεί για την αποστειρωμένη αίσθηση του τιμονιού της, κάτι ούτως ή άλλως δεδομένο για τα Audi και Μ-Β. Ειδικά την Ε-Klass την οδηγώ συχνά καθώς ένας καλός φίλος του πατέρα μου έχει αγοράσει την 1.8T με τα 204 hp, ξενερώνω δε κάθε φορά. Κρίμα.

    Αν ήταν ν' αγοράσω καινούργιο σ' αυτή την κατηγορία, θα κοίταζα μάλλον προς Σκανδιναβία μεριά. Επειδή όμως προτιμώ να κόψω τα @@ μου και να τα φάω φλαμπέ συνοδευόμενα από ένα ποτήρι Chianti παρέα με τον Hannibal Lecter παρά να σκάσω τα λιγοστά ευρουδάκια μου για καινούργιο αυτοκίνητο, πάλι μεταχειρισμένη BMW θα έπαιρνα.

    Εγραψες

    Δεν μπορουσες να ειχες κανει καλυτερη περιγραφη.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP