Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
Το RB25 (αν θυμαμαι καλά) ειναι ενα μοτέρ που εβγαινε στα Skyline GT-S (απ τα πιο ασχημα αμάξια για μενα) και στην Ιαπωνία δεν ηταν μεσα στα σπορ αμαξια. Πολλα απ αυτά ηταν και αυτόματα.

Ειναι 2500cc και ειναι εργοστασιακό single turbo το οποίο λόγο μεγέθους και αξιοπιστίας με σωστο tuning εβγαζε αρκετά άλογα.
Φυσικά δεν εχει σχεση σαν μοτερ με το RB26 που ειναι twin turbo και εκτος οτι ειναι 2600cc ηταν το μοτερ που φορούσαν τα R32, R33, και R34 Skylines GT-R.

Επειδη και το RB25 που φοράει το SX της αγγελίας ειναι μεγάλο και βαρύ μοτέρ, πιστευω οτι εκτος οτι αλλαζει κατα πολύ η κατανομη βάρους του αυτοκινητου, σιγουρα θα υπάρχουν και μετατροπές στο σασί για να χωρέσει και να κάτσει καλά.

Γνωμη μου ειναι οτι θα ηταν καλυτερα αυτα τα αμαξια να εβαζαν μοτερ απο Σιλβια S15 ή S16 που ειναι και εξατάχυτο.
φιλε κανεις λαθος..το μοτερ αυτο δεν εχει καμια σχεση με το sr20det..ειναι πολυ καλυτερο και πιο αξιοπιστο και ειναι λιγο χειροτερο απο το rb26..στον κοσμο του drift προτιματε γιατι ειναι παρα πολυ αξιοπιστο και σαφως φθηνοτερο απο το ρβ26det...ειναι τοσο αξιοπιστο που πολλοι δεν αλλαζουν σωθικα μεχρι 500 αλογα!!!

δες εδω..https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_RB_engine#RB20