για να μην το γεννικευουμε, εαν μιλαμε για Μ3, και συμφωνα με τα λεγόμενα και τις εμπειρίες του NickM3 μια χαρα ειναι γι αυτο που προσφερουν εδω.
Ασχετοι ειναι και φαίνονται μπροστα σε συναδελφους τους στο εξωτερικό γι αυτο και ο Νικος (μιας και τον εχουμε σαν παραδειγμα) εκανε την δουλεια του στο εξωτερικό.
Και δεν το εκανε μονο ο Νικός. Το εκανε και αλλος που ειχε προγραμμα στο αμαξι και αποφασισε να βαλει και απο εξωτερικό και μετα απο τεσσερα χρονια που ειχε το Μ3 (με δηθεν προγραμμα) ανακαλυψε τι θα πει "προγραμμα" πριν καμια βδομάδα...
M3 CSL
+10000000000000000 στον συμπέθερο...το ότι κάποιοι μάλιστα θεωρούμε πως το
συγκεκριμένο αυτοκίνητο αξίζει περισσότερη προσοχή στο tuning του σε σχέση με
αυτό που προσφέρει η ελληνική αγορά, δεν σημαίνει πως όποιος κάνει βελτίωση
στο δικό του ///Μ3 εδώ πέρα είναι λάθος και κακώς το κάνει...ο καθένας κρίνει
και πράτει ανάλογα με αυτό που πιστεύει πως είναι καλύτερο για αυτόν...εγώ
σαν θωμάς πάντως αν έκανα κάτι, θα διάλεγα την ανώτερη οδό για ένα αμάξι
που έκανε 80 - 90 χιλιάρικα σαν καινούριο...απο την στιγμή ειδικά που δεν με
ενδιαφέρει να κερδίσω 3 - 4 μέτρα και δεν έχω χόμπυ τα βραδυνά πατήματα,
κάθομαι στα αυγά μου...άλωστε, το συγκεκριμένο αμάξι, πιο πολύ μπορείς να
το ευχαριστηθείς με μια καλή ανάρτηση και ένα σετ καλύτερα φρένα, παρά να
δώσεις λεφτά και να πατεντάρεις εργοστασιακά παρτ με ότι να'ναι για να πάρεις
απλά του κ@λου τα εννιάμερα. με το συμπάθειο κιόλας!!!![]()
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
αλλαξε παλι προγραμμα ο μουρλος???
καλα αυτος δεν παιζεται με τιποτε!!!
εγω θυμαμαι που ειχε βαλει στον δημητριαδη και ηταν ευχαριστημενος καθως
του ειχε διορθωσει πολλα πραγματα!!
τωρα εαν εβαλε κατι νεο και καλυτερο τι να πω!!
εμενα η γνωμη μου ειναι πως και οι ελληνες προγραμματιστες ξερουν αλλα βαριουνται να ασχοληθουν ωστε να φτασουν το επιπεδου του εξωτερικου!!!
ψαχνουν το ευκολο χρημα που λεμε!!!![]()
billarasm3 (17-03-11), chief (17-03-11), pilot (18-03-11), Thomelef (17-03-11), turbodog (17-03-11)
Thomelef (17-03-11)
σωστή η παρατήρηση σου αλλά υπάρχει έστω και μια μικρή εξήγηση...
σκέψου ότι κυκλοφορούν λίγα μητρία και ακόμα πιο λίγα που οι ιδιοκτήτες τους ενδιαφέρονται για το τιουνινγκ.
καταλαβαίνετε ότι εκ των πραγμάτων έχει ρίσκο το πράμα ...
δεν μιλάμε για ένα μοτέρ κΟυβάγκ που έχει φτάσει[μετά από πόσα και πόσα] να είναι της πλάκας ιστορία...
απ την άλλη είναι και που έχει βάλει ο καθένας ιδιοκτήτης τον πήχη, άλλος θέλει να του «δέσουν» το μοτέρ στην αμερική και άλλος αρκείται εδώ
τούρμπο και πράσινα άλογα
σωστότατος ο παναγής...και επειδή μου αρέσει να μιλάω προσωπικά, εγώ δεν
θα ήθελα σε καμμία περίπτωση να κάνω το αμάξι μου πειραματόζωο για να
μάθει κάποιος 5 πράγματα παραπάνω έτσι ώστε κάποιοι επόμενοι να πατήσουν
στις δικές μου στάχτες και να κάνουν δουλειές...αν θέλει κάνας βελτιωτής, ας
πάρει 2 - 3 Μ3 δικά του, ας τα ανατινάξει, και μετά ας κάνει δουλειά...οι έξω
τις περισσότερες φορές αυτό κάνουν πάντως και βλέπουν απο πρώτο χέρι που
πονάει το πράμα...φυσικά και δεν κάνουν όλοι την ίδια δουλειά, αλλά το ότι
κλείνονται στα μαγαζία τους διαλύοντας τα δικά τους αυτοκίνητα πριν πιάσουν
οποιουδήποτε πελάτη, είναι κάτι που δηλώνει επαγγελματισμο. δλδ κάτι το
οποίο λείπει απο εδώ πέρα μέσα.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Panos 316T (17-03-11)