Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 38

Θέμα: Mito Limited Edition

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εμένα σχεδιαστικά μου αρέσει το mito, αν και είναι τόσο "μπιχλιμπιδάτο" που πάει λίγο προς το "γυναικείο". Το εσωτερικό του είναι ένα δράμα, σαν πλαστικά, σαν σχεδιασμό, σαν θέση οδήγησης, το θεωρώ απαράδεκτο!

    Αυτή η "ειδική" έκδοση φανερώνει πόσο έχει αποδυναμωθεί το brand της άλλοτε θρυλικής Alfa Romeo, αφού επικαλείται το Logo μιας άλλης εταιρίας προκειμένου να δημιουργήσει ένα "ανώτερο" προιόν. Οι σκληροπυρηνικοί Alfisti θα πρέπει να είναι πολύ εξοργισμένοι αφού ειδικά αυτά τα δύο brands υπήρξαν στο παρελθόν ορκισμένοι εχθροί, επί εποχής nuvolari κάπου στα '30s...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 3 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    Panos 316T (23-03-11), PANOS-E60 (15-03-11), S8N (16-03-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.940
    Thanked
    3266
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν δεν κάνω λάθος, το συγκεκριμένο ΜιΤο, δηλαδή το Maserati Edition όπως ακριβώς αυτό εδώ, το είχε βγάλει πρόσφατα η Alfa Romeo, για να χρησιμοποιηθεί από τις αντιπροσωπείες της Maserati σαν αυτοκίνητο εξυπηρέτησης, και δεν θα πωλούταν σαν ειδική έκδοση:

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο AutoBlog.com
    Produced in a limited run of 100 units, these specially-prepared Alfa Romeo MiTos will be dispatched to Maserati dealers across Europe. Each is distinguished from the average MiTo by its Maserati Blu Oceano paint, special plaque on the center console and "Alfa Romeo for Maserati" sill plate. The special edition Alfa also comes equipped with top-of-the-range 170-horsepower, 1.4-liter MultiAir turbo engine, 18-inch wheels and rear spoiler, along with an interior decked out in sumptuous Pelle Frau leather and all the electronic bells and whistles on offer.
    https://www.autoblog.com/2010/01/28/...ti-dealer-net/

    Είναι ακριβώς αυτό, σωστά?






  4. The Following 2 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    Monsta (15-03-11), Nick bmwlover (15-03-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν δεν κάνω λάθος, το συγκεκριμένο ΜιΤο, δηλαδή το Maserati Edition όπως ακριβώς αυτό εδώ, το είχε βγάλει πρόσφατα η Alfa Romeo, για να χρησιμοποιηθεί από τις αντιπροσωπείες της Maserati σαν αυτοκίνητο εξυπηρέτησης, και δεν θα πωλούταν σαν ειδική έκδοση:



    https://www.autoblog.com/2010/01/28/...ti-dealer-net/

    Είναι ακριβώς αυτό, σωστά?





    Ακριβως αυτο ειναι!!!Τα συμπερασματα δικα σας...
    Ι donut understeer...

  6. #4
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμένα σχεδιαστικά μου αρέσει το mito, αν και είναι τόσο "μπιχλιμπιδάτο" που πάει λίγο προς το "γυναικείο". Το εσωτερικό του είναι ένα δράμα, σαν πλαστικά, σαν σχεδιασμό, σαν θέση οδήγησης, το θεωρώ απαράδεκτο!

    Αυτή η "ειδική" έκδοση φανερώνει πόσο έχει αποδυναμωθεί το brand της άλλοτε θρυλικής Alfa Romeo, αφού επικαλείται το Logo μιας άλλης εταιρίας προκειμένου να δημιουργήσει ένα "ανώτερο" προιόν. Οι σκληροπυρηνικοί Alfisti θα πρέπει να είναι πολύ εξοργισμένοι αφού ειδικά αυτά τα δύο brands υπήρξαν στο παρελθόν ορκισμένοι εχθροί, επί εποχής nuvolari κάπου στα '30s...

    Νάσο κάνεις λάθος, αλλά με πρόλαβε ο Γιάννης στο επόμενο ποστ από το δικό σου. Ο λόγος που βγήκε αυτή η έκδοση είναι για να εξυπηρετεί τους πελάτες της Maserati, είναι μία κίνηση marketing και πολύ επιτυχημένη κατά τη γνώμη μου.

    Για τη θέση οδήγησης δε θα συμφωνήσω, σε αντίθεση με άλλες 'σκοτεινές' εποχές της Alfa (βλ. 156), ο οδηγός κάθεται πάρα πολύ άνετα και επιτέλους ίσια με τα πεντάλ.

    Τώρα όσο για το αισθητικό κομμάτι, σίγουρα οι απόψεις διίστανται. Γούστα είναι αυτά. Όπως εγώ δε χώνεψα ποτέ την Ε90 / Ε60 / E64 / E65 / E88, έτσι άλλοι τόσοι μπορεί να τους πιάνει .....δυσκοιλιότητα με τη συγκεκριμένη alfa.

  7. #5
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νάσο κάνεις λάθος, αλλά με πρόλαβε ο Γιάννης στο επόμενο ποστ από το δικό σου. Ο λόγος που βγήκε αυτή η έκδοση είναι για να εξυπηρετεί τους πελάτες της Maserati, είναι μία κίνηση marketing και πολύ επιτυχημένη κατά τη γνώμη μου.

    Για τη θέση οδήγησης δε θα συμφωνήσω, σε αντίθεση με άλλες 'σκοτεινές' εποχές της Alfa (βλ. 156), ο οδηγός κάθεται πάρα πολύ άνετα και επιτέλους ίσια με τα πεντάλ.

    Τώρα όσο για το αισθητικό κομμάτι, σίγουρα οι απόψεις διίστανται. Γούστα είναι αυτά. Όπως εγώ δε χώνεψα ποτέ την Ε90 / Ε60 / E64 / E65 / E88, έτσι άλλοι τόσοι μπορεί να τους πιάνει .....δυσκοιλιότητα με τη συγκεκριμένη alfa.
    Kώστα σαν κίνηση από πλευράς Maserati είναι θετική αφού δείχνει πως σέβεται και προσέχει πολύ τους πελάτες της.

    Η ένστασή μου έγκειται στο ότι προσωπικά δεν μου αρέσουν τα μπασταρδέματα στα brands, ειδικά δε όταν δεν έχουν την ουσία του παρελθόντος όπως τα παραδείγματα των lancia thema - ferrari και του lotus omega όπου υπήρχε co-engineering. Eμένα πάντως θα μου φαινόταν το λιγότερο "περίεργο" εάν το ίδιο γινόταν και στο group BMW, π.χ. να κατασκευαζόταν 116 Rolls Royce Edition, η οποία να αποτελούσε αμάξι αντικατάστασης για πελάτες της Rolls.

    Θα μου πείτε η απόσταση μεταξύ Μaserati - Alfa δεν είναι τόσο χαοτική όσο μεταξύ Bmw - Rolls, οπότε το πρώτο πάντρεμα δεν μοιάζει τόσο αλλόκοτο. Μην στεκόμαστε όμως μόνο στην τωρινή "ισοπεδωτική" φιλοσοφία των εταιριών που έχει προσπαθήσει να δημιουργήσει η Fiat, δηλαδή Ferrari, Maserati, Alfa = μία ακολουθία όπου το ένα brand αποτελεί την φθηνή εκδοχή του προηγούμενου. Η αρχέτυπη φιλοσοφία αυτών των τριών εταιριών ήταν άκρως ετερώνυμη!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  8. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    Nick bmwlover (15-03-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP