εκει που γραφεις οτι εξεταστηκαν οι βαλβιδες τι εννοεις?
Παίδες έχω έναν πολύ καλό μου φίλο που είναι μηχανικός στην hyundai Λάρισας, η οποία έχει αναλάβει με μια επώνυμη εταιρεία της αγοράς την τοποθέτηση ΚΙΤ (πολύ καλής ποιότητας) υγραεριοκίνησης!!! Το κόστος είναι περίπου στα 1800 ευρώ.
Σχετικά με την τοποθέτηση μου είπε ότι λόγω του ότι το υγραεριο έχει περισσότερα οκτάνια ακόμη και από την 100άρα βενζίνη, οι θερμορασίες που παράγονται στον χώρο καύσης είναι μεγαλύτερες, με αποτέλεσμα γρηγορότερες φθορές στον κινητήρα...Ιδιαίτερα στα σεμινάρια τοποθέτησης τους είπαν ότι στα Ford έχει αναφερθεί μέχρι και λιώσιμο στο καπάκι μηχανής!!!
Γενικότερα η άποψή τους είναι ότι σε αυτοκίνητα τα οποία είναι γρήγορα ή οι οδηγοί τους τα "κυνηγάνε" στο δρόμο με οδήγηση σε υψηλές στροφές σχεδόν απαγορεύεται η τοποθέτηση του ΚΙΤ.
Αν είσαι διατεθιμένος να κινήσαι αργά και σταθερά, τότε σίγουρα δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα και φυσικά θα έχεις οικονομία!!
Βασικά, χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία, έχω ακούσει ότι η θερμοκρασία στον κινητήρα είναι λίγο πιο υψηλή, ωστόσο δεν δημιουργεί κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Επίσης, ο κινητήρας, σε ιδανικές συνθήκες, μπορεί να αντέξει περισσότερα χιλιόμετρα, γιατί η καύση είναι καλύτερη και δεν αφήνει κατάλοιπα στον κινητήρα. Αναφέρω ιδανικές συνθήκες, διότι έχει πολύ μεγάλη σημασία η τοποθέτηση και η γωνία των μπεκ. Αν γίνει σωστά, οι βαλβίδες λυπαίνονται κανονικά δεν δεν δημιουργούνται προβλήματα. Αντίθετα, αν δεν υπάρχει σωστή λύπανση, τότε το καπάκι στεγνώνει και δημιουργούνται προβλήματα. Γενικά, αξίζει αλλά είναι πατέντα, με όλα τα γνωστά μειονεκτήματα. Εγώ στο αυτοκίνητο μου που κάνω λίγα χιλιόμετρα, ούτε καν το σκέφτομαι. Πάντως, από οικολογικής μεριάς, είναι μία καθαρή λύση. Από πλευράς κόστους, μην μετράται μόνο την τοποθέτηση, μετρήστε και τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν στο μέλλον.
εγω παλι εχω ακουσει οτι εχει ευεργετικες ιδιοτητες στην ψυξη του κινητηρα!
τι να πω ρε παιδια?τα χω χαμενα κ γω!
μαλιστα σε ερωτηση μου σε μεγαλο εμπορο του χωρου
ρωτησα για το δικο μου (υποτιθεται 350 hp) κ μου ανεφερε οτι ΠΟΛΛΑ ''μεγαλα'' αυτοκινητα (με πολλους ιππους) ακομα κ με τουρμπο, ηδη τοποθετουν με πολυ καλυτερες επιδοσεις αλλα κ χωριις φθορες...
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
Για μεγαλύτερες αποδόσεις, είμαι 99% σίγουρος ότι δεν γίνεται. Κοιτάξτε για παράδειγμα το alfa romeo mito, που βγάζει εργοστασιακό Lpg, και έχει μία διαφορά 7-8 άλογα λιγότερα με το γκάζι. Για την φθορά, το θέμα χωράει μεγάλη κουβέντα. Οι φίλοι μας οι Ιταλοί πάντως έχουν πολύ μεγάλη εμπειρία στο αέριο, σίγουρα θα ξέρουν τα αποτελέσματα οι μηχανικοί που κάνουν αυτή τη δουλεία.
Vasilis (14-03-11)
120ie87 (25-07-11), Gregory_///M (14-03-11), Nick bmwlover (14-03-11)