Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 39

Θέμα: Μετατροπης συνεχεια!!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.043
    Thanked
    1755
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ξεκινησε το ξηλωμα του παλιου κινητηρα που σε λιγες ωρες ειχε βγει!!
    Attached Images Attached Images

  2. The Following 2 Users Say Thank You to mormon For This Useful Post:

    stratos (19-01-10), Vassilis ///M (30-10-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    τι μου θυμιζεις.....αντε με το καλο......!!!!!!
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  4. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    1.025
    Thanked
    439
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Με γειες!! Μπήκε τελικά;

  5. #4
    Εγγραφή
    17-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    28
    Thanked
    5
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωραιο συνολακι!
    Το μοτερακι μηπως ειναι απο δεξιοτιμονο?

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doros Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραιο συνολακι!
    Το μοτερακι μηπως ειναι απο δεξιοτιμονο?
    Πως το συμπερανες αυτο συμφορουμιτη.......?

    υπαρχει κανα μυστικο να ξερουμε κ μεις????
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  7. #6
    Εγγραφή
    17-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    28
    Thanked
    5
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw330vasilis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πως το συμπερανες αυτο συμφορουμιτη.......?

    υπαρχει κανα μυστικο να ξερουμε κ μεις????
    Επειδη ειχα ασχοληθει εκτενεστερα με το θεμα της εξατμισης οταν ειχα βαλει στο δικο μου χταποδια και σπορ καταλυτες, ειχα μαθει για τα παντα.
    Στο συγκεκριμενο θεμα τωρα, στην φωτογραφια που φαινεται το σασμαν και ο αξονας λιγο πιο πισω φαινονται και οι καταλυτες. Οι συγκεκριμενοι καταλυτες φοριουνται στα περισσοτερα 330 που ειναι στην αγγλια και ειναι πιο ελευθερας απο αυτους που φορανε τα 330 στην υπολοιπη ευρωπη. Αν θυμαμαι καλα εχει να κανει και με το καυσιμο... χωρις να ειμαι σιγουρος. Να και μια foto 103612-P1010091.jpg

  8. #7
    Εγγραφή
    17-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    28
    Thanked
    5
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    και εδω μια foto με τους κοινους καταλυτες ενος 330 για να δειτε την διαφορα !BhvE()!Bmk~$(KGrHqMOKiUEsnyo2yb7BLKlTGQuJQ~~_12.jpg

  9. #8

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doros Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επειδη ειχα ασχοληθει εκτενεστερα με το θεμα της εξατμισης οταν ειχα βαλει στο δικο μου χταποδια και σπορ καταλυτες, ειχα μαθει για τα παντα.
    Στο συγκεκριμενο θεμα τωρα, στην φωτογραφια που φαινεται το σασμαν και ο αξονας λιγο πιο πισω φαινονται και οι καταλυτες. Οι συγκεκριμενοι καταλυτες φοριουνται στα περισσοτερα 330 που ειναι στην αγγλια και ειναι πιο ελευθερας απο αυτους που φορανε τα 330 στην υπολοιπη ευρωπη. Αν θυμαμαι καλα εχει να κανει και με το καυσιμο... χωρις να ειμαι σιγουρος. Να και μια foto 103612-P1010091.jpg
    Φιλε μου εγω γιατι νομιζω οτι το συστημα εξαγωγης δεν ειναι πιο ελευθερο αλλα ειναι αναγκαστικα διαφορετικης σχεδιασης, για να χωραει η κολωνα του τιμονιου...αφου ειναι δεξιοτιμονο!!!!

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP