Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο s42performance Εμφάνιση μηνυμάτων
Το RDC και το RPA ειναι 2 εντελώς διαφορετικά πράγματα αυτό που έχετε εσείς το λένε ένδειξη κλαταρισμένου ελαστικού και όχι απώλειας πίεσης είναι λογικό να καθυστερεί μερικές φόρες και αρκετά γιατί δεν έχει αισθητήρες μέσα στους τροχούς άπλα καταλαβαίνει την απώλεια πίεσης από την διαφορά στις στροφές μεταξύ των σταυρωτών τροχών (όταν χάνει αέρα το λάστιχο μικραίνει η διάμετρος του άρα κάνει και περισσότερες περιστροφές στην ίδια απόσταση σε σχέση με τα άλλα) αυτό μερικές φόρες χρειάζεται χρόνο για να το αντιληφθεί το σύστημα και να μην βγάζει ψευδείς ενδείξεις .
Ναι αλλα κλαταρισμενο ελαστικο σημαινει ταυτοχρονα απωλεια πιεσης...

Συμφωνω οτι αν ενα ελαστικο ειναι κλαταρισμενο και τα υπολοιπα με σωστες πιεσης μπορει το συστημα να δειξει εγκαιρα την βλαβη αλλα στην περιπτωση μου που ολα τα λαστιχα ειχαν περιπου την ιδια απωλεια??

Σ'αυτην την περιπτωση δηλαδη το συστημα διαβαζει ιδιες στροφες των τροχων αλλα τα ελαστικα δεν εχουν την απαιτουμενη πιεση αερα!!!!

Μπαζει το συστημα μου φαινεται