Ναι, απ΄ότι λέει είναι καλό είναι να αλλάζονται μαζί τα δαχτυλίδια και οι τσιμούχες.
Έχεις κροτάλισμα Ζαχαρία?
Ναι, απ΄ότι λέει είναι καλό είναι να αλλάζονται μαζί τα δαχτυλίδια και οι τσιμούχες.
Έχεις κροτάλισμα Ζαχαρία?
zaharias (07-03-11)
Δεν το εχω τσεκαρει Νικ να σου πω την αληθεια.. Εχω δει βιντεακια στο youtube και εχω ακουσει πως κανει..
Προληπτικα πιο πολυ θελω να τα αλλαξω.. γιατι διαβαζω οτι ακομη και αυτοκινητα με 20.000 μιλια, ειχαν τσιμουχακια "πετρωμένα"... και ειδαν διαφορά μετα απο την αλλαγη.. μειωση καταναλωσης, βελτιωση της ροπης χαμηλα, πιο γλυκια-ομαλη λειτουργεια του μοτερ..
ΧΙΟΣ-CHIOS
Οι οδηγιες που δινει ειναι αναλυτικες, με τα βασικα εργαλεια μπορεις και μονος σου.Θα προτεινα οτι λαστιχακι υπαρχει στο ψευτοκαπακο να το αντικαταστησεις με καινουργιο, οπως και την χαλκινη ροδελα του λαδιου. Εγω ειδα αισθητη βελτιωση στη ροπη χαμηλα
zaharias (07-03-11)
Παραγγειλα οτι προτεινει στο site εδω https://www.beisansystems.com/proced..._procedure.htm , η χαλκινη ροδελα του λαδιου που λες που βρισκεται? Part#?
ΧΙΟΣ-CHIOS
gnvsls (19-03-11)
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Τελικα πηρα και το rattle kit, μιας και θα λυθει το βανος, ευκαιρια ειναι..
ΧΙΟΣ-CHIOS
BILL007 (09-03-11)
Λοιπον.. εγινε το DIY και εκτος απο κατι απροοπτα, ειμαι στη φαση του στρωσιματος των καινουργιων vanos seals (εχω κανει 100χλμ και πρεπει να κανω καμια 300αρια).. Το αμαξι φαινεται να δουλευει πιο γλυκα.. Μεχρι 3000 στροφες που το ανοιγω, ενω στην αρχη νομιζα οτι δεν υπαρχει καμια διαφορα, αρχιζω και καταλαβαινω οτι εχει "ζωηρεψει" λιγο χαμηλα.. Το αμαξι αποκτα τη χαμενη ροπη χαμηλα και μπορει να υπαρξει και μια μικρη πτωση στη καταναλωση.. Ακομα και σε αμαξια με λιγα χλμ (20,000) ειδαν οτι τα τσιμουχακια επρεπε να αλλαχθουν.. Νομιζω οτι αξιζει το κοπο και το χρημα και αν πιανουν τα χερια ΝΑΙ να γινει DIY..![]()
Το site του beisan ειναι πολυ καλο και αν καποιος γνωριζει λιγα αγγλικα, μπορει να τα βγαλει περα εχοντας τα απαραιτητα εργαλεια (τα οποια αναφερονται στη διαδικασια επισκευης, δηλαδη καλο ειναι να τα μαζεψετε πρωτα και μετα να ξεκινησετε το λυσιμο)..
Επισης, μια συμβουλη.. Οσον αφορα τα εργαλεια, θα χρειαστειτε δυναμοκλειδο, το οποιο πρεπει να ειναι κατι καλο και οχι το πιο φθηνο που θα βρειτε μπροστα σας.. Αν ασχοληστε γενικα με το αυτοκινητο σας (DIY) τα καλα εργαλεια ειναι επενδυση.. (σας το λεω γιατι τη πατησα). Θα ανεβασω και καποιες φωτο που τραβηξα απο τη διαδικασια..
ΧΙΟΣ-CHIOS
Bazil Van Sinner (21-09-13), BILL007 (21-04-11), stratos (20-04-11), ΔημήτρηςΜ3 (20-04-11)