Το αμάξι πραγματικά σούπερ και φαίνεται και πολύ φορτωμένο...
Αλλά μου προξενεί φοβερή εντύπωση που για rcd έχει business και όχι professional! Μάλλον προτιμάει να ακούει τον biturbo...
Το αμάξι πραγματικά σούπερ και φαίνεται και πολύ φορτωμένο...
Αλλά μου προξενεί φοβερή εντύπωση που για rcd έχει business και όχι professional! Μάλλον προτιμάει να ακούει τον biturbo...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
bilsTEIN
pss10 B16
https://www.bilstein.de/fileadmin/us...control_en.pdf
Πανέμορφο.....
Πολυ ωραιο πραγματικα.
Το καλυτερο παντως που εχει περασει απο εσενα ειναι ενα ε46 μπλε. Αυτο ηταν αμαξι.
Και ερχεται η ωρα να το ξαναπεριποιηθεις νομιζω.
Οι φρενάρες....performance pack & χαρακτοί δίσκοι...
Το "μπουλντόγκ" έτοιμο, μάχιμο και ξανά σαν καινούριο ....
Επισκευές: Πίσω φτερό συν/γού ΕΝΤΕΛΩΣ τοπικά σε δύο σημεία (βλ. 335 Στράτου ). Εμπρός προφ/ρας τοπικά αριστερά.
Περιποίηση: Αφαίρεση επιφανειακών γρατζουνιών από 'βρώμικα πανιά' (γυάλισμα) & κέρωμα δύο στρώσεων διαρκείας.
ΥΓ: Να σημειώσω εδώ ότι το βάψιμο στο πίσω φτερό λόγω του ότι ήταν χτυπημένο σε δύο σημεία, κάτω από κανονικές συνθήκες, θα απαιτούσε βερνίκωμα μέχρι το νεύρο (πάνω από τη τάπα βενζίνης). Για να το αποφύγουμε αυτό και να μη φαίνεται το πίσω φτερό όλο βαμμένο, κάναμε δύο ξεχωριστά τοπικά σβησίματα σε δύο διαφορετικές χρονικές στιγμές. Κέντημα δηλαδή, που πήρε μία ολόκληρη μέρα, το οποίο όμως είναι η σπεσιαλιτέ μας και είμαστε υπερήφανοι γι αυτό