Intercooler εχει. Γιατι να μην εχει? Οταν συμπιεζουμε αερα αυτος ζεσταινεται...ειτε τον συμπιεζουμε μεσω turbo ειτε μεσω SC πρεπει να ψυχθει. Σε εφαρμογες βεβαια με χαμηλη πιεση δεν ειναι απαραιτητο καθως δεν ζεσταινεται και πολυ(και συνηθως χρησιμοποιουνται SCs γιαυτο...οποτε εχει περασει εσφαλμενα η αντιληψη οτι οι κομπρεσσορες δεν θελουν I/C.)
Η βαση του κομπρεσσορα δεν ειναι και τοσο απλη στην εφαρμογη και κατασκευη ωστε να δουλευει αξιοπιστα και να μην πατιναρει/κοβει ιμαντες ολη την ωρα.
Προγραμμα καυσιμου/αβανς ακολουθουμε τις ιδιες αρχες με τους turbo κινητηρες.
Οσο για το αν ειναι καλυτερο? Εξαρταται...Την ωμη δυναμη του turbo δεν θα την αποκτησουν ποτε οι κομπρεσσορες.
Ειναι πιο safe γιατι ειναι πιο γραμμικοι στην αποδοση (και πιο ευκολοι στην ρυθμιση). Παντως σε ιδια μοτερ, με την ιδια πιεση, το turbo θα ειναι παντα δυνατοτερο.
Εγω προσωπικα εχω κομπρεσσορα (Το S54 μοτερ δεν ειναι κατα την γνωμη μου η καλυτερη πλατφορμα για turbo, αλλα αυτο παιρνει κουβεντα μεγαλη και δεν ειναι επι του παροντος) αλλα απο το Nickname μου καταλαβαινεις οτι ειμαι οπαδος του υπερσυμπιεστη καυσαεριων![]()












Απάντηση με παράθεση