Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: Μπουζι

  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή Μπουζι

    Η bmw στον κινητηρα S85B50A των Μ5-Μ6 χρησιμοποιει μπουζι NGK LKR8AP.
    Στην bmw το ενα μπουζι εχει 20+ ευρω,ενω εκτος bmw το αγοραζουμε με σχεδον μιση τιμη!!!!
    Τα μπουζι NGK LKR8AP που βρισκουμε στις αντιπροσωπειες με τα μπουζι NGK LKR8AP που πωλουνται στο ελευθερο εμποριο ειναι τα ιδια,ή της bmw εχουν αλλες προδιαγραφες;
    Attached Images Attached Images

  2. #2
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η bmw στον κινητηρα S85B50A των Μ5-Μ6 χρησιμοποιει μπουζι NGK LKR8AP.
    Στην bmw το ενα μπουζι εχει 20+ ευρω,ενω εκτος bmw το αγοραζουμε με σχεδον μιση τιμη!!!!
    Τα μπουζι NGK LKR8AP που βρισκουμε στις αντιπροσωπειες με τα μπουζι NGK LKR8AP που πωλουνται στο ελευθερο εμποριο ειναι τα ιδια,ή της bmw εχουν αλλες προδιαγραφες;
    Για να δουμε....γιατι εσυ μιλας για καμμια 10αρια τεμαχια!!!!

  3. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    alexm (02-03-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η bmw στον κινητηρα S85B50A των Μ5-Μ6 χρησιμοποιει μπουζι NGK LKR8AP.
    Στην bmw το ενα μπουζι εχει 20+ ευρω,ενω εκτος bmw το αγοραζουμε με σχεδον μιση τιμη!!!!
    Τα μπουζι NGK LKR8AP που βρισκουμε στις αντιπροσωπειες με τα μπουζι NGK LKR8AP που πωλουνται στο ελευθερο εμποριο ειναι τα ιδια,ή της bmw εχουν αλλες προδιαγραφες;
    Τα ιδια ειναι....οπως και τα Mahle φιλτρα βενζινης, τα Luk/Sachs δισκο-πλατω, τα Castrol λαδια... κτλ.
    ΒΑλε NGK εμποριου...τα ιδια ειναι. Μονο δες μηπως θελει ρυθμιση το διακενο των μπουζι. Υποθετω οτι η μονη διαφορα με τα ΟΕΜ ειναι οτι αυτα θα ειναι pregapped στο σωστο διακενο(αν θελει καποια διαφορετικη ρυθμιση)

  5. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    alexm (02-03-11), Vasilis (02-03-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πάρε ένα απο τα δικά σου, βγές στην γύρα και αγόρασε καινούρια!

    Αν δεν βρείς NGK βάλε Champion εγγυημένα πράγματα
    Όσο για το διάκενο τι διαφορά να χει? 0.0000000.1 cm? Something run to the gupsies!
    Όσο για τις προδιαγραφές φίλε μου μην σε ανησυχεί δεν έχει και τόσο μεγάλες αποκλίσεις που κάνουν μπάμ, μπουζί και το ένα μπουζί και το άλλο, σπινθήρα θες να δώσεις άλλωστε τα καινούρια μπουζί είναι τόσο βελτιωμένα που ακολουθούν ΠΙΣΤΑ τον πολλαπλασιαστή οπότε δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας!

  7. #5
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitris E34 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάρε ένα απο τα δικά σου, βγές στην γύρα και αγόρασε καινούρια!

    Αν δεν βρείς NGK βάλε Champion εγγυημένα πράγματα
    Όσο για το διάκενο τι διαφορά να χει? 0.0000000.1 cm? Something run to the gupsies!
    Όσο για τις προδιαγραφές φίλε μου μην σε ανησυχεί δεν έχει και τόσο μεγάλες αποκλίσεις που κάνουν μπάμ, μπουζί και το ένα μπουζί και το άλλο, σπινθήρα θες να δώσεις άλλωστε τα καινούρια μπουζί είναι τόσο βελτιωμένα που ακολουθούν ΠΙΣΤΑ τον πολλαπλασιαστή οπότε δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας!
    Το τι διακενο δουλευει το καθε αυτοκινητο εξαρταται απο πολλους παραγοντες οπως το τι πολλαπλασιαστες εχει, αν ειναι Ν/Α η turbo, συμπιεση κτλ. Οταν λοιπον αγοραζουμε ενα μπουζι εμποριου, που απευθυνεται σε πολλους τυπους αυτοκινητων, τσεκαρουμε αν εχει το σωστο διακενο που οριζει ο κατασκευαστης και ρυθμιζουμε αναλογα (τα ΟΕΜ φυσικα που απεθυνονται σε συγκεκριμενο μοντελο ειναι φυσικα pre-gapped). Τα διακενα κυμαινονται απο 0,6 χιλιοστα (σε turbo/high pressure applications) μεχρι και 1.1-1.2 χιλιοστα σε Ν/Α μοτερ. Λαθος διακενο προκαλει misfires και ασταθες ρελαντι. Απο οτι καταλαβα εσυ δεν το τσεκαρεις στο δικο σου. Δικαιωμα σου. Επειδη ομως δεν ειναι τα πραγματα οπως υποστηριζεις, μην δινουμε λαθος εντυπωσεις σε τριτους. Το διακενο ΚΑΙ παιζει ρολο ΚΑΙ πρεπει να ρυθμιζεται αναλογα.

  8. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το τι διακενο δουλευει το καθε αυτοκινητο εξαρταται απο πολλους παραγοντες οπως το τι πολλαπλασιαστες εχει, αν ειναι Ν/Α η turbo, συμπιεση κτλ. Οταν λοιπον αγοραζουμε ενα μπουζι εμποριου, που απευθυνεται σε πολλους τυπους αυτοκινητων, τσεκαρουμε αν εχει το σωστο διακενο που οριζει ο κατασκευαστης και ρυθμιζουμε αναλογα (τα ΟΕΜ φυσικα που απεθυνονται σε συγκεκριμενο μοντελο ειναι φυσικα pre-gapped). Τα διακενα κυμαινονται απο 0,6 χιλιοστα (σε turbo/high pressure applications) μεχρι και 1.1-1.2 χιλιοστα σε Ν/Α μοτερ. Λαθος διακενο προκαλει misfires και ασταθες ρελαντι. Απο οτι καταλαβα εσυ δεν το τσεκαρεις στο δικο σου. Δικαιωμα σου. Επειδη ομως δεν ειναι τα πραγματα οπως υποστηριζεις, μην δινουμε λαθος εντυπωσεις σε τριτους. Το διακενο ΚΑΙ παιζει ρολο ΚΑΙ πρεπει να ρυθμιζεται αναλογα.
    Δημητρη συμφωνω μαζι σου και ο V10 δεν ειναι για πειραματα!!!!, βοηθα λιγο με το διακενο.....

  9. #7
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σεβαστά και δεκτά τα λεγόμενά σου συννονόματε απλά τουλάχιστον σε εμένα δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα σε όσα μοτέρ έχω αλλάξει μπουζί....

    Ίσως να μαι τόσο kwλόφαρδος δεν ξέρω....

  10. The Following User Says Thank You to Jimmakos For This Useful Post:

    alexm (02-03-11)

  11. #8
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημητρη συμφωνω μαζι σου και ο V10 δεν ειναι για πειραματα!!!!, βοηθα λιγο με το διακενο.....
    Το δικο σου ειναι πολυακιδο, και απο οτι φαινεται το μπουζι που χρησιμοποιει ειναι ηδη pregapped.

    https://www.m5board.com/vbulletin/e6...g-s85-v10.html

    https://www.m5board.com/vbulletin/e6...-plug-gap.html

    Οδηγιες για το πως να τα αλλαξεις εδω :

    https://www.m5board.com/vbulletin/at...c-complete.pdf



    Για τα υπολοιπα μοντελα της BMW βλεπετε παρακατω :

    https://www.unofficialbmw.com/images/SparkPlugChart.pdf

  12. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    alexm (03-03-11)

  13. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χώρια που στον V10 τα μπουζί παίζουν και το ρόλο του knock sensor, οπότε πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  14. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    alexm (03-03-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP