Z4 DCT (01-03-11)
Διαβαζοντας το θρεντ στο αμερικανικο φορουμ αν καταλαβα καλα καπου λενε οτι το αμαξι εχει θερμοστατη λαδιου ο οποιος βρισκετε στο φιλτρο λαδιου , και ο οποιος ανοιγει στους 110 βαθμους περιπου.....
Αν αυτο ισχυει τοτε οντως η bmw θεωρει οτι σε αυτη την θερμοκρασια το μοτερ αποδιδει τα αναμενομενα.....Βεβαια υπαρχει και ο αντιλογος που λεει οτι αυτο γινεται για το λογο των καυσαεριων και οτι ετσι βγαινουν λιγοτερα.....
Οποτε με το να βαλω μεγαλυτερο oil cooler η θερμοκρασια δεν θα κατεβει κατω απο τους 108-110, λογο του θερμοστατη, εκτος και αλλαξω θερμοστατη, πραγμα που μονον η στεττ κανει, και τον κατεβαζει στους 82!!!! βαθμους..... (προερετικα)
Αυτο ειναι σωστο??? αν δουλεβει το αμαξι σε αυτες τις θερμοκρασιες ενω η μαμα εταιρει ατο ειχε στους 110 θα δμιουργησει καποιο αλλο θεμα???..
Λοιπον σημερα ψαχνοντας και διαβαζοντας διαφορα απο σαιτ σε ολο τον κοσμο, σαιτ που εχουν σχεση μαι Ν54 εκανα μια σκεψη:
Αφου ολοι φωναζουν εμμεσα οτι μεγαλο θεμα ειναι το οτι ο θερμοστατης ''μαμα'' ανοιγει στους 110 βαθμους και ετσι το λαδι δουλεβει ουτος η αλλος ψηλα, γιατι να μην αλλαξουμε απλα εναν θερμοστατη λαδιου με εναν χαμηλοτερο.....
Ολοι κoλανε στο ζητημα οτι ο θερμοστατης ειναι πανω στην πλακα που πιανουν τα ρακορ και δεν εχει βγαλει κανεις τετοιο πραγμα....... εκτος απο την στεττ που δινει μαζι με το ψυγειο της θερμοστατη που ανοιγει στους 82!!!!
ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ????
Εστηλα mail στην Σαουδικη αραβια στον εκει αντιπροσωπο της bmw και του ζητησα να μου πει οι εκει θερμοστατες των Ν54 σε τι θερμοκρασιες ανοιγουν ...και αν μπορει να μου στειλει εναν.....Οποτε ειμαι σε αναμονη...
Πιστευω οτι δεν μπορει οι εκει θερμοστατες να ανοιγουν στους 110βαθμους με τιποτα,,,οποτε.....
Αν ο νεος θερμοστατης ανοιγει στους 80 βαθμους ας πουμε, δινει τεραστια αβαντα στο ψυγειο να κανει την διαχειρηση αυτων των βαθμων απο χαμηλα....
Karizma Z4 (01-03-11)