Αυτοι που εχουν ας μας πουνε ποση ωρα μετα ανεβαζουν θεμοκρασια τα λαδια πηγαινοντας παντα σε χαλαρους ρυθμους.Να εχουμε μια ενδειξη και εμεις.Προσωπικα κανω πρωτα 3-4 χλμ και μετα πιστευω δεν εχω προβλημα
Αυτοι που εχουν ας μας πουνε ποση ωρα μετα ανεβαζουν θεμοκρασια τα λαδια πηγαινοντας παντα σε χαλαρους ρυθμους.Να εχουμε μια ενδειξη και εμεις.Προσωπικα κανω πρωτα 3-4 χλμ και μετα πιστευω δεν εχω προβλημα
zaharias (27-02-11)
Οργανο θερμοκρασίας λαδιού είχα στο Uno Turbo (πριν 20 χρόνια), το οποίο είχε και ψυγείο λαδιού. Το χειμώνα αν ξεκινούσες χαλαρά και χωρίς να τουρμπίζεις, έκανε 10 λεπτά να πιάσει τους 90β. Το καλοκαίρι λίγο λιγότερο.
zaharias (27-02-11)
Στο Ζ πρεπει να κανω τουλαχιστον 12-15 χλμ για να παει η θερμοκρασια λαδιου 80 βαθμους......
Και πριν τους 80 δεν ανεβαζω πανω απο 2800.....
zaharias (27-02-11)
Τα Μ3 Ε46 ποση ωρα κανουν για να φτασουν στην ασφαλη θερμοκρασια λαδιου?
ΧΙΟΣ-CHIOS
Ενδεικτικά παραθέτω μια φωτογραφία τοποθετημένου ψυγείου λαδιού από Μ5 Ε60 σε 3λιτρο κινητήρα Μ54. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη καλοκαιρινή περίοδο με 34 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, στην εθνική με 6η ταχύτητα.
![]()
![]()
Εγώ απλά το τοποθέτησα περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους
αλλά και για να ολοκληρώσω το LOOK Μ5 εμπρός πίσω.
Απλά το ψυγείο του Μ5 σε απλό Ε60 πέφτει κάπως μεγάλο, όσο αναφορά την θερμοαπαγωγή. Βέβαια όταν το αμάξι "πιέζεται" η θερμοκρασία μπορεί να πλησιάσει ή να ξεπεράσει όριακά τους 100 βαθμούς χαχαχαχαχα
. Επομένως υπομονή μέχρι να ζεσταθεί, ιδιαίτερα τώρα τον χειμώνα (κανα 20λεπτο) ή τοποθέτηση ενός θερμοστάτη που να ανοίγει αναλόγως μετά τους 100-110 βαθμούς.
BILL007 (03-03-11)