Κατσε να σου ερθει σε λιγο το email και θα δω ποιος ζηλευει ποιον.
xixixixixi
Και θελω και αναλυση, οκ ?
Κατσε να σου ερθει σε λιγο το email και θα δω ποιος ζηλευει ποιον.
xixixixixi
Και θελω και αναλυση, οκ ?
M3 CSL
και εγω ειμαι κατοχος πλεον ενος τελικου supersprint race "lightweight" !!!!
τα παρελκομενα τα ειχα βαλει πιο μπροστα βεβαια(καταλυτες κλπ κλπ)
οι εντυπωσεις μου ειναι για οτι αφορα αποδοση ειναι ικανοποιητηκες,βεβαια χανεις λιγο χαμηλα αλλα ψηλα ειναι αρκετα καλο συμφωνα με οτι εδειξε η παλια δυναμομετρηση με την καινουργια.
για οτι αφορα τον ηχο...προτεινω σε οσους δεν τους αρεσει αρκετα να ακουγεται το αμαξι να ΜΗΝ ΤΗΝ ΒΑΛΟΥΝ!!!
χαμηλα κανει ενα μπασο θορυβο και ψηλα απλα ΤΡΕΛΕΝΕΤΑΙ!!! νομιζεις οτι εχεις μπει σε αλλο αμαξι....λες και ειναι αλυσοπριονο!!!
για οτι αφορα το βαρος ειναι 11.5 κιλα το καζανακι...οπου σε σχεση με το μαμα ειναι παναλαφρο!!! στο μαμα την ψιλοακους για να το σηκωσεις..ενω αυτο στο πολυ χαλαρο!!!
Εγω θα προτεινα (για αυτους που δε θελουν πολυυυυυ φασαρια) για μπαξιμο
Α. καταλυτες και μεσαιο αφτερμαρκετ , μαμα τελικο
Β. μονο τελικο αφτερμαρκετ.
Οταν εβαλα το SS lightweight τελικο ο ηχος ηταν πολυ πιο μπασος χαμηλα και δυνατος αλλα ανεκτος στα ψηλα.
Ο ηχος ομως ξεφυγε οταν εβαλα και τους καταλυτες.
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo