Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 323

Θέμα: upgrade εξάτμισης...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απο θορυβο πως πατε???
    μετα απο χωρηγια του SAULM3 σε τελικο
    φωναζει λιγο.. εχω παρει εδω και κανα 2μηνο το xpipe supersprint kαι δε τολμαω
    να το βαλω...
    Βάλτο Δημήτρη, το X-Pipe μαζί με καταλύτες (αργότερα) κάνουν δουλίτσα..
    Όντως ο θόρυβος είναι αυξημένος αν είσαι εντός πόλης ανάμεσα σε 2-3χιλ. στροφές αλλά ταξιδάκι κάνεις ΑΝΕΤΟ με 120-150 χλμ.
    Ψηλά ο ήχος όμως είναι ανατριχιαστικός και σε κάνει να συγχωρείς το drone χαμηλά!!!
    Επίσης η φασαρία είναι πολύ πιο ανεκτή με μαμά καταλύτες..!

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Πολυ φασαρια......τοση που καμια φορα μετανιωνω το μπαξιμο διοτι δεν ακουω την εισαγωγη! Ο γνωστος ηχος του csl παει περιπατο....

    Επισης να αναφερω πως εκανα δυναμομετρηση και εδειξε 370 αλογα στροφαλο. Μαλλον οι καταλυτες εδωσαν κατι αλλα το μειγμα (afr) βρεθηκε πολυ πλουσιο, 11,5 για την ακριβεια. Και αυτο οφειλεται στους καταλυτες.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  3. #3
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων

    Επισης να αναφερω πως εκανα δυναμομετρηση και εδειξε 370 αλογα στροφαλο. Μαλλον οι καταλυτες εδωσαν κατι αλλα το μειγμα (afr) βρεθηκε πολυ πλουσιο, 11,5 για την ακριβεια. Και αυτο οφειλεται στους καταλυτες.
    Στο εχω ξαναπει. Κάποιο λάθος εγινε πάνω σε αυτο.

    Με τοσο πλουσιο μιγμα (11,5) που βρηκαν ουτε 250 άλογα δεν θα είχες.
    Δηλαδή αμα στο φτίαξουν το μιγμα και πάει 13,1 οπως πρέπει να είναι, θα εισαι καμια 450αριά αλογα ??
    M3 CSL

  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή αμα στο φτίαξουν το μιγμα και πάει 13,1 οπως πρέπει να είναι, θα εισαι καμια 450αριά αλογα ??
    ΝΑΙ και θα ζηλευεις
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  5. #5
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κατσε να σου ερθει σε λιγο το email και θα δω ποιος ζηλευει ποιον.
    xixixixixi

    Και θελω και αναλυση, οκ ?
    M3 CSL

  6. #6
    Εγγραφή
    17-06-10
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    463
    Thanked
    790
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    και εγω ειμαι κατοχος πλεον ενος τελικου supersprint race "lightweight" !!!!
    τα παρελκομενα τα ειχα βαλει πιο μπροστα βεβαια(καταλυτες κλπ κλπ)

    οι εντυπωσεις μου ειναι για οτι αφορα αποδοση ειναι ικανοποιητηκες,βεβαια χανεις λιγο χαμηλα αλλα ψηλα ειναι αρκετα καλο συμφωνα με οτι εδειξε η παλια δυναμομετρηση με την καινουργια.

    για οτι αφορα τον ηχο...προτεινω σε οσους δεν τους αρεσει αρκετα να ακουγεται το αμαξι να ΜΗΝ ΤΗΝ ΒΑΛΟΥΝ!!!

    χαμηλα κανει ενα μπασο θορυβο και ψηλα απλα ΤΡΕΛΕΝΕΤΑΙ!!! νομιζεις οτι εχεις μπει σε αλλο αμαξι....λες και ειναι αλυσοπριονο!!!

    για οτι αφορα το βαρος ειναι 11.5 κιλα το καζανακι...οπου σε σχεση με το μαμα ειναι παναλαφρο!!! στο μαμα την ψιλοακους για να το σηκωσεις..ενω αυτο στο πολυ χαλαρο!!!

  7. The Following 2 Users Say Thank You to stamatis m3 e30 For This Useful Post:

    chief (25-02-11), manos///3 (25-02-11)

  8. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Εγω θα προτεινα (για αυτους που δε θελουν πολυυυυυ φασαρια) για μπαξιμο
    Α. καταλυτες και μεσαιο αφτερμαρκετ , μαμα τελικο
    Β. μονο τελικο αφτερμαρκετ.


    Οταν εβαλα το SS lightweight τελικο ο ηχος ηταν πολυ πιο μπασος χαμηλα και δυνατος αλλα ανεκτος στα ψηλα.

    Ο ηχος ομως ξεφυγε οταν εβαλα και τους καταλυτες.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  9. #8
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stamatis m3 e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    και εγω ειμαι κατοχος πλεον ενος τελικου supersprint race "lightweight" !!!!
    τα παρελκομενα τα ειχα βαλει πιο μπροστα βεβαια(καταλυτες κλπ κλπ)

    οι εντυπωσεις μου ειναι για οτι αφορα αποδοση ειναι ικανοποιητηκες,βεβαια χανεις λιγο χαμηλα αλλα ψηλα ειναι αρκετα καλο συμφωνα με οτι εδειξε η παλια δυναμομετρηση με την καινουργια.

    για οτι αφορα τον ηχο...προτεινω σε οσους δεν τους αρεσει αρκετα να ακουγεται το αμαξι να ΜΗΝ ΤΗΝ ΒΑΛΟΥΝ!!!

    χαμηλα κανει ενα μπασο θορυβο και ψηλα απλα ΤΡΕΛΕΝΕΤΑΙ!!! νομιζεις οτι εχεις μπει σε αλλο αμαξι....λες και ειναι αλυσοπριονο!!!

    για οτι αφορα το βαρος ειναι 11.5 κιλα το καζανακι...οπου σε σχεση με το μαμα ειναι παναλαφρο!!! στο μαμα την ψιλοακους για να το σηκωσεις..ενω αυτο στο πολυ χαλαρο!!!

    καπου εχω φοτο με τελικο οπως λες καμοια σχεση σε μεγεθος αλλα και βαρος..

  10. #9
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stamatis m3 e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οι εντυπωσεις μου ειναι για οτι αφορα αποδοση ειναι ικανοποιητηκες,βεβαια χανεις λιγο χαμηλα αλλα ψηλα ειναι αρκετα καλο συμφωνα με οτι εδειξε η παλια δυναμομετρηση με την καινουργια.
    ...εννοεις οτι εβαλες το τελικο και ειδες διαφορα στην αποδοση? Και στο εδειξε και η δυναμομετρηση?

  11. #10
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επισης να αναφερω πως εκανα δυναμομετρηση και εδειξε 370 αλογα στροφαλο. Μαλλον οι καταλυτες εδωσαν κατι αλλα το μειγμα (afr) βρεθηκε πολυ πλουσιο, 11,5 για την ακριβεια. Και αυτο οφειλεται στους καταλυτες.
    Οπα κουμπαρε κατι δεν παει καλα εδω...Η το δυναμομετρο ειναι λαθος, η το οργανο μετρησης AFR δεν δουλευει σωστα(το πιθανοτερο). Αν υποθεσουμε οτι το μετρησες και στην εξατμιση (που απο οτι καταλαβα, πηρες μετρηση κατα την δυναμομετρηση) που εκει δειχνει ακομα φτωχοτερο λογω θεσης, τοτε θα εχεις ενα αυτοκινητο που δουλευει κοντα στο 11. Δυο μοναδες κατω απο το κανονικο. Οπως και αναφερες σωστα, οι καταλυτες επηρεαζουν (σε ενα πολυ μικρο βαθμο ομως-καποια δεκατα) το AFR αλλα οχι και δυο μοναδες. Εδω εγω που ειμαι FI και δεν δουλευω κατω απο 11,5 ποτε. Και οπως ειπε και ο συμπε αν εχεις αυτα τα αλογα με 11αρια τοτε με 13αρια θα εισαι στα 380-390. Για ξανατσεκαρε το

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP