Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
Μα ρε συ είναι άλλα τα μεγέθη του 1600 και άλλα του 3200.

Μάνι μάνι μιλάμε για διπλάσιο μοτέρ, μεγαλύτερα μήκη άλλες τελείως καταπονήσεις.

Πιο σωστή σύγκριση θεωρώ ότι θα ήταν η αξιοπιστία του bottom end (αφού αυτό ουσιαστικά ταλαιπωρείται από την αυξημένη ειδική ισχύ, και όχι το Vanos) μεταξύ S54 και του S50, που και παρόμοια ειδική ισχύ έχουν και είναι και ίδιου κυβισμού.

ΥΓ: δεν αντιλέγω στο επειχήρημά σου ότι όντως έπρεπε να είναι πιο αξιόπιστο το μοτέρ σε όλες τις συνθήκες για τις οποίες προορίζεται, απλά θεωρώ ότι είναι άκυρη η σύγκριση του S54 με το honda απλά και μόνο με το κοινό σημείο της ειδικής ισχύος.
Θεωρεις την ειδικη ισχυ ανα λιτρο ασχετη, αλλα συγκρινεις μεγαλυτερα μηκη, διπλασια μοτερ, αλλα μεγεθη κτλ ως σχετικα για να εξετασουμε την ριζα του προβληματος ως προς την αξιοπιστια? Για ξανασκεψου το.
Ο κατασκευαστης οφειλει να εχει λαβει υποψιν ολες τις παραμετρους πριν κατασκευασει ενα μοτερ για ευρεια παραγωγη. Μηκη, πλατη, βαθη και οτι αλλο μπορει να επηρεασει την ακεραιοτητα του μοτερ.
Το bottom end εξεταζουμε και συγκρινουμε. Δεν μιλησε κανεις για τις βλαβες του Vanos (αλλη κατασκευαστικη μ@λ@κι@ της BMW ως προς το βαθμο αξιοπιστιας-Το Vtec της honda ποτε δεν χαλαγε). Η ολικη καταστροφη για την οποια συζηταμε ερχεται απο τα κουζινετα του bottom end