Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 61

Θέμα: Καλοφτιαχμενο το Α4 εεεε???

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε μαριε..

    και εγω εχω α3 1.8Τ με Κ03s..και επισης και εγω το χω προγραμματισει στον μαραβελια (powerlogic)..δεν θεωρω οτι ειναι απο τους καλυτερους...αλλα ειναι απο τους πιο safe προγραμματιστες...και εχει μαθει αρκετα τα τελευταια χρονια...

    απο κει και περα...επειδη χαζεψα λιγο το βιντεο...ειδα 80-110 (με αλλαγη δευτερας-τριτης)...4+ δευτερα...οταν το δικο μου..ειναι κανα 3αρι-3.2sec (με 3η)....και ειμαι χωρις intercooler (το μαμα που ειναι πολυ μικρο)...το α4 φοραει intercooler (η εχει το μαμα στο δεξι φαναρι μπροστα)???με σωστη ρυθμιση ενα intercooler δινει +20hp αφου τουρμπισει κι ας lagaρει λιγο παραπανω...επισης η "αγελαδα" της forge κανει "δουλεια"....

    και κατι αλλο...γιατι μολις 1.2 bar απο 1η με 3η ταχυτητα???στην τριτη θα μπορουσε να δωσει λιγο παραπανω και να δωσει και over...γιατι σταθερη???

    αυτη η τουρμπινα δουλευει ανετα μεχρι 1.6-1.7 over (τα oktavia τις δουλευαν 1.9 Over με μαμα ολα!!!!!)...αρα οταν λεω οτι ο μαραβελιας ειναι πολυ safe...το εννοω...

    απο κει και περα το αμαξι δεν ακουω να φοραει εξατμιση...μια καλη εξατμιση σε αυτα δινει 10-15 αλογα...συν δυναμη και ψηλα που τωρα ειναι απλως καλα (λογω κο4!)....

    βρε παιδια οταν πειραζεις turbo αμαξι πρεπει να σκεφτεις και ολα τα υπολοιπα....η σωστη βελτιωση σε ενα turbo αμαξι...ειναι +intercooler+εξατμιση (απο downpipe και πισω...δηλαδη ολη)...δεν γινεται απο 180hp να πας το αμαξι 260hp και να μην εχει τα παραπανω....οχι μονο προγραμμα και turbo και παμε βολτα....
    όλο το ζουμί...
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  2. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    το βιντεο ειναι επιτηδες τραβηγμενο για να του παρετε λαθος μετρα....
    ωραιο αμαξι!!!!!!!!!!!!!!!

  3. The Following 3 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    ///M Arios (22-02-11), ghost-rider (22-02-11), m-power_01 (22-02-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    το βιντεο ειναι επιτηδες τραβηγμενο για να του παρετε λαθος μετρα....
    ωραιο αμαξι!!!!!!!!!!!!!!!
    Μην το γελας...
    Σκεψου οτι με 2η κοφτη περνα ελαφρως τα 110.
    Εδω αλλαζει στα 100 περιπου. Παρατηρησε και ποσο διαρκει η αλλαγη...
    Εχει τυχει να το χρονομετρησω καθως και να ανοιξω μαζι του.
    Βλεποντας ομως το βιντεο θα ελεγα οτι και με το δικο μου μπορω...

    Υποθετω πως παλι ψαχνει για παγκαρι ο π@υστης ο μικρος...

    Το χει κανει και πιο παλια με ε36 320
    Στην αρχη δεν παταγε, ψαρωσε ο αλλος, αρχισε τα προκλητικα, επεσε το (light) στοιχηματακι.... Και ανοιξαν...

    Μιλαμε για πολυκατοικιες διαφορα οχι 3-4 αμαξια.................
    Ε? Μαριε?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 22-02-11 στις 19:21

  5. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.334
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην το γελας...
    Σκεψου οτι με 2η κοφτη περνα ελαφρως τα 110.
    Εδω αλλαζει στα 100 περιπου. Παρατηρησε και ποσο διαρκει η αλλαγη...
    γιατι εχει νοημα να πας 1.8Τ με μαμα εξατμιση και κο4 (σχετικα μικρη τουρμπινα) στις 6800rpm????αφου εχει ξεφουσκωσει απο τις 6000...εγω προσωπικα οσες φορες εβαλα κοντρα (που δεν συνηθιζω..ειμαι αλλης φιλοσοφιας) αμα αλλαζα κοφτες εχανα την διαφορα του φουσκωματος με παραπλησια αμαξια!!!!αν ειχε καμια 28αρα το ξανασυζηταμε....

    το οφελιμο φασμα σε αυτους τους κινητηρες με αυτο το set up ειναι 3000-6000rpm...ισως και 6000 ειναι πολυ..αλλα το αφηνω λογω κο4...με κο3s και χωρις εξατμιση ειναι ακομα πιο χαμηλα (5600rpm)...

    στο συγκεκριμενο αμαξι...αν εχει 2α,3η σταθερα 1.2ct bar...ισως εχει νοημα..αλλα στις παραπανω σχεσεις που εχουν over 1.4 ισως δεν πρεπει...βασικα τα βλεπεις απο το μπαρομετρο και κρινεις αναλογα...που θα αλλαξεις...αν ξεφουσκωνει πολυ (0.8bar κοφτη) δεν εχει νοημα!!!

    παντως να σημειωσω κατι που μου φαινεται πολυ λαθος.....αν ο μαραβελιας στο χει ρυθμισει 1η, 2α ,3η με 1.2 και στον κοφτη μου φαινεται πολυ υπερβολικο και ισως μειωνεις την ζωη της τουρμπινας πολυ....για να καταλαβεις τι λεω..ειχα μπει σε φιλου ibiza 1.8T με κο3s που ειχε βγαλει σε αυστηρο δυναμομετρο 235 αλογα (πρωτο σταδιο χωρις intercooler) και προγραμμα xxelixis (πολυ πιεσμενο..καθαρο κοντραδικο) και μεχρι κοφτη κρατουσε 0.9-1.0 bar...ενω σηκωνε 1.7 over!!!

    για να συνοψισω...οι μικρες τουρμπινες δεν εχουν νοημα στροφαρισματος...η παροχη τους τελειωνει πολυ πιο νωρις απο τον κοφτη...αρα στην κοντρα δεν χρειαζεται κοφτες...

  6. #5
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    γιατι εχει νοημα να πας 1.8Τ με μαμα εξατμιση και κο4 (σχετικα μικρη τουρμπινα) στις 6800rpm????αφου εχει ξεφουσκωσει απο τις 6000...εγω προσωπικα οσες φορες εβαλα κοντρα (που δεν συνηθιζω..ειμαι αλλης φιλοσοφιας) αμα αλλαζα κοφτες εχανα την διαφορα του φουσκωματος με παραπλησια αμαξια!!!!αν ειχε καμια 28αρα το ξανασυζηταμε....

    το οφελιμο φασμα σε αυτους τους κινητηρες με αυτο το set up ειναι 3000-6000rpm...ισως και 6000 ειναι πολυ..αλλα το αφηνω λογω κο4...με κο3s και χωρις εξατμιση ειναι ακομα πιο χαμηλα (5600rpm)...

    στο συγκεκριμενο αμαξι...αν εχει 2α,3η σταθερα 1.2ct bar...ισως εχει νοημα..αλλα στις παραπανω σχεσεις που εχουν over 1.4 ισως δεν πρεπει...βασικα τα βλεπεις απο το μπαρομετρο και κρινεις αναλογα...που θα αλλαξεις...αν ξεφουσκωνει πολυ (0.8bar κοφτη) δεν εχει νοημα!!!

    παντως να σημειωσω κατι που μου φαινεται πολυ λαθος.....αν ο μαραβελιας στο χει ρυθμισει 1η, 2α ,3η με 1.2 και στον κοφτη μου φαινεται πολυ υπερβολικο και ισως μειωνεις την ζωη της τουρμπινας πολυ....για να καταλαβεις τι λεω..ειχα μπει σε φιλου ibiza 1.8T με κο3s που ειχε βγαλει σε αυστηρο δυναμομετρο 235 αλογα (πρωτο σταδιο χωρις intercooler) και προγραμμα xxelixis (πολυ πιεσμενο..καθαρο κοντραδικο) και μεχρι κοφτη κρατουσε 0.9-1.0 bar...ενω σηκωνε 1.7 over!!!

    για να συνοψισω...οι μικρες τουρμπινες δεν εχουν νοημα στροφαρισματος...η παροχη τους τελειωνει πολυ πιο νωρις απο τον κοφτη...αρα στην κοντρα δεν χρειαζεται κοφτες...
    Eχει μονο και μονο επειδη πεφτει σε πιο δυνατη περιοχη η επομενη σχεση.
    Κ η διαφορα ειναι μεγαλη.
    7100 σηκωνει και δεν ειναι οτι τραβα τρελα μεχρι εκει. Αλλα οταν το κρατας ξεκινα πολυ καλυτερα η ταχυτητα που ακολουθει.

    Δεν εχω ανακατευθει με τις ρυθμισεις του αυτοκινητου να σου πω, μιας και δεν ειναι δικο μου, απλα το βουταω που κ που.

    Ο οδηγος του εβγαλε με το προηγουμενο τουρμπο πανω απο 200.000 χλμ(δεν θυμαμαι ειλικρινα ακριβως ποσα) ενω με αυτο εχει καμια 30.000.
    Φανταζομαι θα ξερει πως να το κρατησει...
    Παντως γενικα, η Κ04 δεν αντεχει να κρατησει στον κοφτη τις πιεσεις που αναφερεις.
    Ακομα και στις σχεσεις που δουλευει over η πιεση στον κοφτη πεφτει επειδη δεν επαρκει η παροχη της Κ04.

  7. #6
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.334
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eχει μονο και μονο επειδη πεφτει σε πιο δυνατη περιοχη η επομενη σχεση.
    Κ η διαφορα ειναι μεγαλη.
    7100 σηκωνει και δεν ειναι οτι τραβα τρελα μεχρι εκει. Αλλα οταν το κρατας ξεκινα πολυ καλυτερα η ταχυτητα που ακολουθει.

    Δεν εχω ανακατευθει με τις ρυθμισεις του αυτοκινητου να σου πω, μιας και δεν ειναι δικο μου, απλα το βουταω που κ που.

    Ο οδηγος του εβγαλε με το προηγουμενο τουρμπο πανω απο 200.000 χλμ(δεν θυμαμαι ειλικρινα ακριβως ποσα) ενω με αυτο εχει καμια 30.000.
    Φανταζομαι θα ξερει πως να το κρατησει...
    Παντως γενικα, η Κ04 δεν αντεχει να κρατησει στον κοφτη τις πιεσεις που αναφερεις.
    Ακομα και στις σχεσεις που δουλευει over η πιεση στον κοφτη πεφτει επειδη δεν επαρκει η παροχη της Κ04.
    φιλε μπορεις πολυ ευκολα να καταλαβεις τι ισχυει απο τα δυο...αν δηλαδη εχεις δικιο εσυ η εγω..κανε μια ρεπριζ απο 60-160 με χρονομετρο..και θα δεις τι ισχυει...κανε μια με κοφτες και μια χωρις...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP