αστους να μας κραξουν....τους απιστους!!!!
πιστονια 650
μπιελες 370
ελατηρια βαλβιδων ριτεηνερς οδηγους 400
γυαλισμα κυλινδρων 200
φλατζα μεταλλικη 120
βιδες αρπ 180
τριμεταλλικα μεταλ στροφαλου 60
αγραφος 1600 ολα
πολλαπλη εισαγωγης 200
ιντερκουλερ απο αγγλια 120
σωληνωσεις 200
χταποδι απο αμερικα για τ3-τ4 μαζι με την τουρμπινα απο αμερικα 400
εξτερναλ για να ρεταρουν μεχρι και τα 8κυλινδρα 120
τρομπα βενζινης 100
μπεκ απο αμερικα 200
εξατμιση απο μπρος μεχρι πισω 800 (καταλυτη απο αγγλια 120)
το βημα κοντο για αρχη
φρενακια D2 8πιστονα μεταχειρο 700
εργατικα 1000 και πολλα λεω γιατι σε πολλες τιμες βαζω και την εργασια...
ΣΥΝΟΛΟ γυρο στα 7000...350-370αλογα χαλαρα 40-45κιλα ροπη
και το μοτερ καινουργιο απο δικο σου στρωσιματακι....
το παντρευεσαι το αμαξακι και τελος...
τριλιτρο.......4.000 θα παει τελοιωμενο και χωρις φρενα,χωρις να σου βγαζει τα ιδια γουστα(καμια επαφη ακομα και με του μ3 ε36 ε46 το μοτερ)(το λεω γιατι το εχω δει το εργο και με το ενα ακρο και με το αλλο αποψη μου)
παλι θα το παντρευτεις...καθε χρονο θα τα χωνεις στα τελη(που 270 που 1000???)και η μηχανη τουλαχιστον με 100.000χιλ στην πλατη.....
![]()