-
Sorry Λευτερη τωρα το ειδα.
Βαζεις δυσκολα φιλε... ααχαχχα
Λοιπον καταρχην με τον narrow band που εχεις να ξερεις οτι δεν μπορεις να ρυθμισεις το αυτοκινητο, αν τυχον ειχες τετοιες βλεψεις.
Αν θες μονο για να εχεις μια εποπτεια του κινητηρα και να βλεπεις που περιπου εισαι σε μιγμα για να μην κανει κραου το μοτερακι ειναι οκ.
Υπαρχουν λ με 1,2,3 και 4 καλωδια.
1)Αν εχει 1 καλωδιο αυτο βγαζει (+) και δινει σημα στον εγκεφαλο απο αυτο.Η γειωση γινεται απο το σωμα του λ πανω στην εξατμιση.
2)Αν εχει δυο καλωδια το ενα ειναι (+) παει στον εγκεφαλο και δινει σημα και το αλλο γειωνει.
3)Αν εχει 3 καλωδια το ενα ειναι (+) παει στον εγκεφαλο και δινει σημα και τα αλλα δυο δινουν ρευμα στον αισθητηρα κατα την εκκινηση για να τον προθερμμανουν.
4)Αν εχει 4 καλωδια το ενα (+) παει στον εγκεφαλο και δινει σημα ,το αλλο γειωνει και τα δυο τελευταια προθερμαινουν.
*οι δυο πρωτες κατηγοριες τοποθετουνται πανω στο χταποδι για να ζεσταινονται γρηγορα απο την θερμοκρασια των καυσαεριων.Οι δυο τελευταιες δεν εχουν θεμα αφου προθερμαινονται. Οπως και να εχει θα πρεπει και στις δυο περιπτωσεις να τοποθετηθει πριν το καταλυτη.
Τελος στα δυσκολα... Στους bosch τα δυο λευκα λογικα ειναι για προθερμανση (γιατι δεν παιζει ρολο η πολικοτητα. Και τα αλλα δυο ειναι το κοκκινο (+) με το σημα το οποιο ζητας και το μαυρο η γειωση.
Ελπιζω να σε βοηθησα
-
The Following 7 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:
BILL007 (26-02-11), bill_m3 (21-02-11), kloukakis (21-02-11), nikos1400 (21-02-11), paganis (21-02-11), Panos 316T (21-02-11), z3 2.2 (21-02-11)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP