Πηγαινε πρωτα σε μια αντιπροσωπια δωσε αριθμο πλαισιου και ρωτα αν εχει κανει την ανακληση.
Πηγαινε πρωτα σε μια αντιπροσωπια δωσε αριθμο πλαισιου και ρωτα αν εχει κανει την ανακληση.
M3 CSL
Λοιπον,τα αυτοκινητα που θελανε ανακληση ηταν μια ΣΕΙΡΑΣ ΠΛΑΙΣΙΩΝ και οχι ολα τα αυτοκινητα πριν το 2004.Εμενα ειναι του 2002 και δεν θελει ανακληση αν και εχει γινει προληπτικα απο τον γερμανο που το ειχε πριν με δικια του χρεωση.Το παν σε αυτο τον κινητηρα ειναι ο τροπος χρησης,οχι πλακωματα κρυο και συχνες αλλαγες λαδιων.Την Πεμπτη που μας περασε ///Μ3 Ε46 cabrio του 2004 παραγωγη με 140.000χλμ πραγματικα και με ανακληση προληπτικα στα 80.000χλμ εσπασε....βγηκε η μπιελα απο το πλαι.![]()
insane in the ///Midbrain
Λάθος Γιάννη.
Διάβασε με προσοχή το αρχείο που ανέβασε ο Γιώργος στη παράγραφο που λέει 'Affected Vehicles'.
To γράφει ξεκάθαρα....'Τhe Chassis Number Ranges listed below are only for informational purposes and are NOT to be considered as the only deciding factor.'
Συνεπώς δεν έχει να κάνει με τον # πλαισίου του αυτοκινήτου. Όλα μεταξύ 12 Φεβ. 2001 ως 22 Μαϊου 2003 πάνε υποχρεωτικά για αλλαγή!
@mo328i, αν δε το χεις κάνει ακόμα, κλείσε ραντεβού άμεσα.
Kαθε φορα που παω για καποιο σερβις ρωταω αν θες απο περιεργεια για να δω τι λεει ο καθενας τους.Εδω και 4 χρονια μου λενε το ιδιο εξουσιοδοτημενα και μη-το οχημα σας δεν θελει ανακληση.......εμενα την εχει κανει ετσι και αλλιως, αλλα ετσι λογος να γινεται.Παντως αποδειξη για αυτο που λεω Κωστα ειναι το γεγονος οτι αμαξια του 2000 παραγωγη κυκλοφορουνε χωρις να εχουνε σπασει με πανω απο 200.000χλμ. χωρις να εχουνε κανει ανακληση (ξερει μολις 2 τετοια).
insane in the ///Midbrain
Γιάννη μου, το τι λέει ο 'καθένας' από δαύτους δε μου λέει κάτι. Ας λάβουμε υπόψη καλύτερα τι προτείνει ο ίδιος ο κατασκευαστής.
Εδώ δε ξέρουν πόσα lt λάδι θέλει ο S54 (στα εξουσιοδοτημένα κιόλας) και πάνε και τον υπερχειλίζουν. Μετά τους πας το pdf της bmw που το γράφει ξεκάθαρα και με bold και σε κοιτάνε σα βλάκες.
katsaraios (20-02-11)