δεν υπαρχει κανεις βρε παιδια που να γνωριζει...?
δεν υπαρχει κανεις βρε παιδια που να γνωριζει...?
Δεν χρειαζεται με τιποτα να βαλεις εξτρα λαμδα για να βλεπεις το aFR.Αυτο που προτεινεις ειναι προτεινομενη λυση για χρηση wideband. Απλα η πιο φτηνη και οικονομικη λυση ειναι να κλεψεις το σημα του μαμα σενσορα και να το δεις στο κοκπιτ με ενα βολτομετρο ή με ενα afr meter με ledakia.Σου λεω απολυτα οτι δεν επηραζεις καθολου την μαμα καλωδιωση και ουτε προκαλεις φθορες.Ο λαμδα των Bmw εχει συνηθως 4 καλωδια.Αν θυμαμαι καλα το ενα ειναι το σημα της τασης (0-1v) το οποιο εχει μεγαλο resolution και "φερνει λιγο σε wideband" το αλλο ειναι το θερμαντικο σημειο που ζεσταινει το λαμδα και τα υπολοιπα δυο ειναι οι γειωσεις(αν θυμαμαι καλα, μπορει και να ειναι αντιθετα δηλαδη μια γειωση και δυο θερμαντικα).Ειναι πολυ ευκολο να συνδεσεις δυο καλωδια απο το μαμα σενσορα και να βλεπεις την ταση στο κοκπιτ με ενα βολτομετρο.Δηλαδη αν βλεπεις ταση 0.92volt-1.02 τοτε παιζεις απο περιπου 14-15.5 afr (υπαρχει τυπος για αυτο).Οσο κατεβαινεις σε ταση γινεσαι πιο πλουσιος.Ενω δεν ειναι wideband εχω δει οτι εχει αρκετη ακριβεια στα πλουσια μιγματα και πολυ φτωχα.Εξαλου δεν νομιζω οτι εχει τοση λειτουργικη σημασια ενα μιγμα 12 με 12.3 σε ενα αυτοκινητο που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΙΕΣΜΕΝΟ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bmw316turbo : 21-02-11 στις 07:54
BILL007 (26-02-11), bill_m3 (21-02-11), kloukakis (21-02-11), paganis (21-02-11), Panos 316T (21-02-11)