manos (15-02-11), nik200 (20-02-11), Panos 316T (15-02-11)
O λαφογιαννης είχε κανει μετατροπη σε S70 τωρα ο βουδουρης στο μ το μαυρο ειχε και ε34 και ε39 μοτερ που το κομπρεσαρισε. Τωρα ενα πρασινο ε30 αν θυμαστε ειχε μοτερ ε34 μ5 τουρμπατο του πλουμιστου νομιζω. Οποτε υπαρχουν πλειαδα επιλογων.
o σαραφης το ειχε φτιαξει στον παπαδοπουλο νομιζω.μιλαμε ομως για πολυυυυυυ ακριβη δουλεια!!! βεβαια το αμαξι ηταν αψογο απο τα παντα!
περαν τουτου αν θες σου εχω ετοιμο 30αρι(σχεδον ετοιμο δλδ)σε ΤΡΕΛΗ ΤΙΜΗ απο αυτο που θα σου κοστισει αν πας να το φτιαξεις μονος σου εστω και με τις πιο φθηνες λυσεις που θα μπορουσες!!!
στειλε πμ να τα πουμε!
Dr. Yamastura (16-02-11), Thomelef (15-02-11)
επειδη τα drifto συνεργεια που φτιαχνουν αυτη την μετατροπη, βλεπε βουδουρης,λαφογιαννης, καποτης, πλουμιστος κ.α... θεωρω οτι κανενα δεν ειναι αξιοπρεπες...εγω στην θεση σου χρηστο θα εβρισκα απο κανενα κανονικο συνεργειο bmw μοτερ ε39 μ5-πλεξουδα-σασμαν-διαφορικο-εγκεφαλο και μονο για στησιμο ισως να εμπιστευομουν τους παραπανω...και παλι με καθε επιφυλαξη...
υγ..χρειαζεσαι και ενα καλο φαναρτζη..για να δεσει σωστα το αμαξωμα-πονταρισμα-roll cage!
Panos 316T (14-04-11)
Παιδια μην μπερδευουμε τα πραγματα ομως......το ονομα που εχω υπογραμισει παραπανω ειναι το ΠΡΩΤΟ συνεργειο BMW που εβαλε πολυ μεγαλο μοτερ Μ5 Ε34 σε Ε30 πριν δεν θυμαμαι και εγω ποσα χρονια,μιλαμε οτι παιζει οι περισσοτεροι απο εδω μεσα να τελειωναμε το Λυκειο.Αν ρωτησετε καποιον πολυ παλιο ονομα μπεμβεδακια εκεινης της εποχης θα σας στο επιβεβαιωσει.Μην ξεχναμε οτι 3-4 ονοματα που τωρα εχουνε συνεργειο θητευσανε διπλα στον μπαμπα Βουδουρη,να αναγνωριζουμε καποια πραγματα και την ιστορια καποιων ανθρωπων στο χωρο οχι μονο για τις μετατροπες αλλα και σαν ηθος και συμπεριφορα στον πελατη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 13-04-11 στις 22:03
insane in the ///Midbrain
συμφωνοι..μαζι σε ολα..αλλα γιατι το αμαξι του γιου στα drift ποτε δεν απεδιδε σωστα????μονο στην αρχη λιγο απεδωσε σωστα..οχι φυσικα για τα αλογα που ελεγαν....και μετα μια ζωη προβληματα!!!αρα σαν πελατης εγω..θα παω σε αυτον???δεν εχω τιποτα με το βουδουρη και τον καθε βουδουρη..απλως βλεπω την δουλεια που εκανε..και τιποτε αλλο..
αν αυτα τα αμαξια που κατεβαζουν σε αγωνες δεν ειναι σωστα που ειναι και δικα τους και διαφημιση τους και βιτρινα τους...το δικο μου θα κοιταξουν να βγει σωστο???
paganis (14-04-11)
ΚατΆ αρχην το κριτηριο για αλλαγη μοτερ σε ΒΜW δεν ειναι το drift. Oλα τα Μ3 με εξακυλινδρο μοτερ του γιου ξυριζανε στα drift εκτος του κοκκινου του τελευταιου που βαλανε το V8 απο Ε39 και κανενα μα κανενα γιδι απο τους προγραμματιστες στην μπανανια μας δεν καταφερε να σεταρει τον εγκεφαλο ουτε τον ΟΕΜ αλλα ουτε και τον αγραφο. Οσον αφορα την πρωτη σωστη μετατροπη που εγινε η οποια καλα ειπε ο Γιαννης εγινε οταν εμεις πηγαιναμε λυκειο εγινε στου τοτε Καντινιερη το Ε30 οπου μετα απο πολλα χρονια κατεληξε στα χερια του καλου μου φιλου (Χρηστος Πλεσιωτης) και το αμαξι εραβε ακομα. Μετα αφου ο Χριστος παντρευτηκε πουλησε το αυτοκινητο στον Μακη και ο Μακης εβγαλε τα μηχανικα μερη και το πουλησε ως απλο Ε30 Μ3 χρωματος κοκκινο το οποιο και παλι φτιαχτηκε με εξακυλινδρο αργοτερα παλι σε σωστο μαστορα των Βορειων Προαστειων. Το μαυρο που λες οτι δεν πηγε καλα ειναι ακομα στον δρομο και θεριζει και οσον αφορα το δευτερο μαυρο το καποτε Πατσουρεα και μετεπειτα Δονατου φορεσε τα πραγματα απο της πρωτης δουλειας (καντινιερη) και πουληθηκε στον αδελφικο μου φιλο Κωστα, ο οποιος και πριν απο λιγες ημερες αγορασε και το δικο μου το Ε30. Το δικο μου, εγω παλι το ειχα φτιαξει ολο απο την αρχη και ποτε μα ποτε δεν ειχα προβλημα και το αυτοκινητο το δουλευα για καθημερινο μου με ταξιδια και αλλα τετοια. Τωρα ο,τι αλλο βλεπεις απο driftamaxa ολα τα μοτερ ειναι πεταμενα πανω στα ραμφη και οχι τοποθετημενα οπως πρεπει. Καλο θα ηταν λοιπον να μην χαρακτηριζουμε ετσι τα πραγματα.
WRC is for boys
GROUP B was for men
https://www.youtube.com/watch?v=kN4G...&feature=share
Για αυτο εδω λες οτι δεν απεδιδε σωστα η καποιο αλλο?γιατι αυτο πριν γινει κομπρεσσορατο και το σπασει ο προγραμματιστης ''τζιμανι'',εραβε....