Το ΜΟΝΟ σίγουρο είναι ότι αν δεν κάνεις ένα μοτέρ κανίβαλο δεν θα κερδίσεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα, ούτε αναπνοή ούτε εκπνοή.
Για παράδειγμα δες μόνο το βύθισμα και την διάρκεια των εκκεντροφόρων ενός συντηρητικού καρμπυρατεράτου μοτέρ και σύγκρινέ τα με του ψεκαστού is.
Στο καρμπυρατεράτο θα δεις ότι η διάρκεια (μοίρες) είναι τεράστια σε σχέση με ίδιας ειδικής ισχύς ψεκαστό και αυτό γιατί για να λάβει χώρα το intake event Στο καρμπυρατέρ ΠΡΕΠΕΙ να ανοίξει η βαλβίδα, αλλιώς καύσιμο ΔΕΝ τραβιέται.
Δλδ στο καρμπυρατέρ για να λειτουργήσει το μοτέρ βασίζεται σε αδρανειακά φαινόμενα, ενώ με το Injection έχεις απείρως καλύτερη παραμετροποίηση, το οποίο σου δίνει ΚΑΙ άλογα ΚΑΙ οικονομία.
Επίσης η αεριοποίηση και η ανάμειξη του καυσίμου στο καρμπυρατέρ είναι (χοντρά χοντρά) 2 τάξεις μεγέθους κάτω από ένα σωστά συντηρημένο Injection. Δλδ πληρώνεις καύσιμο που το πετάς και άλογα δεν γίνεται κιόλας.
Χώρια που τα διπλά πρέπει κάθε τόσο να τα συντηρείς (αρμονικότητες υποπιέσεις, βίδες κτλ).










Απάντηση με παράθεση