Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 47

Θέμα: Carburetor Project

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο τεχνίτη δεν περιμένω.... Κανείς δεν ασχολείται.... Εγώ θα το κάνω!

    θεωρητικά θα κερδίσω ροπή, θα αναπνέει καλύτερα ο κάθε κύλινδρος, θα κάνω ότι ρυθμίσεις θέλω όποτε θέλω και όπως θέλω απλά με ένα κατσαβιδάκι και όχι με λάπτοπ και 1000άρικα στον μάστορα να πειράξει τον εγκέφαλο.....

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitris E34 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο τεχνίτη δεν περιμένω.... Κανείς δεν ασχολείται.... Εγώ θα το κάνω!

    θεωρητικά θα κερδίσω ροπή, θα αναπνέει καλύτερα ο κάθε κύλινδρος, θα κάνω ότι ρυθμίσεις θέλω όποτε θέλω και όπως θέλω απλά με ένα κατσαβιδάκι και όχι με λάπτοπ και 1000άρικα στον μάστορα να πειράξει τον εγκέφαλο.....

    Το ΜΟΝΟ σίγουρο είναι ότι αν δεν κάνεις ένα μοτέρ κανίβαλο δεν θα κερδίσεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα, ούτε αναπνοή ούτε εκπνοή.

    Για παράδειγμα δες μόνο το βύθισμα και την διάρκεια των εκκεντροφόρων ενός συντηρητικού καρμπυρατεράτου μοτέρ και σύγκρινέ τα με του ψεκαστού is.

    Στο καρμπυρατεράτο θα δεις ότι η διάρκεια (μοίρες) είναι τεράστια σε σχέση με ίδιας ειδικής ισχύς ψεκαστό και αυτό γιατί για να λάβει χώρα το intake event Στο καρμπυρατέρ ΠΡΕΠΕΙ να ανοίξει η βαλβίδα, αλλιώς καύσιμο ΔΕΝ τραβιέται.

    Δλδ στο καρμπυρατέρ για να λειτουργήσει το μοτέρ βασίζεται σε αδρανειακά φαινόμενα, ενώ με το Injection έχεις απείρως καλύτερη παραμετροποίηση, το οποίο σου δίνει ΚΑΙ άλογα ΚΑΙ οικονομία.

    Επίσης η αεριοποίηση και η ανάμειξη του καυσίμου στο καρμπυρατέρ είναι (χοντρά χοντρά) 2 τάξεις μεγέθους κάτω από ένα σωστά συντηρημένο Injection. Δλδ πληρώνεις καύσιμο που το πετάς και άλογα δεν γίνεται κιόλας.

    Χώρια που τα διπλά πρέπει κάθε τόσο να τα συντηρείς (αρμονικότητες υποπιέσεις, βίδες κτλ).
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  3. The Following 3 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    Jimmakos (14-02-11), m-power_01 (14-02-11), Panos 316T (17-02-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ρε παιδια γιατι να πηγαινουμε πισω? εχω ακουσει για μετατροπες απο καρμπυρατερ σε ιντζεκτιον αλλα το αναποδο οχι... αν θες καρμπυρατερ γιατι δεν παιρνεις ενα καρμπυρατερατο να το φτιαξεις???
    γιατι δεν φτιαχνεις το is τετραπεταλουδο με εκκεντροφορους και αγραφο εκει να δεις πανηγυρι απο ηχο και απο γκαζι...

  5. The Following 3 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    Jimmakos (14-02-11), joseph (15-02-11), Panos 316T (17-02-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP