318is η μηχανη ειναι τελεια και ο μαστορας πολυ καλος..
θεμα μετατροπης θα κατσει αδηλωτο
318is η μηχανη ειναι τελεια και ο μαστορας πολυ καλος..
θεμα μετατροπης θα κατσει αδηλωτο
https://www.airtrans.gr
"Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."
Tα φρενα του 318is ειναι ιδια,με του 328 και του Μ3USA με τα 240 αλογα,στα μπροστινα και ιδια με του 325 πισω.Καλο θα'ναι ν'αλλαξει φρενα αν το τουρμπισει,αλλα δεν θα σκοτωθει με τα ΟΕΜ φρενα κιολας!Εξαρταται τι θες απ'τ'αμαξι σου....Αν ειχε ταμπουρα και μονες δισκοπλακες μπροστα θα ηταν επιτακτικη η αλλαγη,τωρα οχι.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stunt Mike : 09-02-11 στις 19:40
100% κανεις λαθος.......το 316-318 εχει μονες δισκοπλακες μπροστα και ταμπουρα πισω ή δισκοπλακες παλι μονες στα 316 τα τελευταια και σε ολα τα 318.Εχεις δει εσυ 6κυλινδρο με ταμπουρα πισω???Η μονες δισκοπλακες μπροστα????Και εισαι και bmwdakias.....απο 318is εως 325 ειναι ολα ιδια και το 328 εχει τα ιδια μπροστα αλλα πισω διπλες αεριζομενες 275mm....Ψαξε λιγο στο realoem.com θα σε βοηθησει πολυ.....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
πληροφοριακα και μονο..εμενα φιλοι μου που τα εχουν κανει υποστηριζουν οτι πολυ καλυτερος κινητηρας για turbisma και ασπαστος..ειναι ο 1.8λτ 115 αλογα...και οχι ο is που ειναι λιγο πιο ευαλωτος...βεβαια με τα ιδια πραγματα ο is βγαζει 20-30 αλογα πανω αλλα..ειναι και λιγο πιο ευαισθητος!