Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 34

Θέμα: γνωμες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-06-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    107
    Thanked
    2
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    318is η μηχανη ειναι τελεια και ο μαστορας πολυ καλος..
    θεμα μετατροπης θα κατσει αδηλωτο

  2. #2
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mikezotos Εμφάνιση μηνυμάτων
    318is η μηχανη ειναι τελεια και ο μαστορας πολυ καλος..
    θεμα μετατροπης θα κατσει αδηλωτο
    αν δεν εχεις βλεψεις για παραπανω αργοτερα τοτε τουρμπισε το ...αλλιως μετα για να το ανεβασεις κιαλο θα πρεπει να δωσεις αρκετα λεφτα σαυτο το μοτερ ενω το 28αρι με ενα light τουρμπο παιζει ευκολα κοντα στα 400

  3. #3
    Εγγραφή
    28-03-10
    Περιοχή
    ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    544
    Thanked
    489
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mk52 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν δεν εχεις βλεψεις για παραπανω αργοτερα τοτε τουρμπισε το ...αλλιως μετα για να το ανεβασεις κιαλο θα πρεπει να δωσεις αρκετα λεφτα σαυτο το μοτερ ενω το 28αρι με ενα light τουρμπο παιζει ευκολα κοντα στα 400
    Συμφωνώ αλλά μέχρι τα 230 άλογα ίσως να μην χρειάζετε φρένα αναρτήσεις κ.τ.λ. ενώ με το άλλο μοτέρ αν φτάσει 400 άλογα θα θέλει άλλα τόσα για το στήσιμο του αυτοκινήτου απλά όλα είναι θέμα τσέπης.....


    https://www.airtrans.gr


    "Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
    Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."

  4. #4
    Εγγραφή
    23-07-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    141
    Thanked
    71
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mixalis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ αλλά μέχρι τα 230 άλογα ίσως να μην χρειάζετε φρένα αναρτήσεις κ.τ.λ. ενώ με το άλλο μοτέρ αν φτάσει 400 άλογα θα θέλει άλλα τόσα για το στήσιμο του αυτοκινήτου απλά όλα είναι θέμα τσέπης.....
    Μηπως κανετε λαθος!!!
    απο 140 σε 230 αλογα και ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΦΡΕΝΑ!! ΟΧΙ ρε παιδια υπερβαλεται,
    Εννοειται οτι θελει και φρενα!!!

  5. #5
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vaspap Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μηπως κανετε λαθος!!!
    απο 140 σε 230 αλογα και ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΦΡΕΝΑ!! ΟΧΙ ρε παιδια υπερβαλεται,
    Εννοειται οτι θελει και φρενα!!!
    Tα φρενα του 318is ειναι ιδια,με του 328 και του Μ3USA με τα 240 αλογα,στα μπροστινα και ιδια με του 325 πισω.Καλο θα'ναι ν'αλλαξει φρενα αν το τουρμπισει,αλλα δεν θα σκοτωθει με τα ΟΕΜ φρενα κιολας!Εξαρταται τι θες απ'τ'αμαξι σου....Αν ειχε ταμπουρα και μονες δισκοπλακες μπροστα θα ηταν επιτακτικη η αλλαγη,τωρα οχι.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stunt Mike : 09-02-11 στις 19:40

  6. #6
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tα φρενα του 318is ειναι ιδια,με του 328 και του Μ3USA με τα 240 αλογα,στα μπροστινα και ιδια με του 325 πισω.Καλο θα'ναι ν'αλλαξει φρενα αν το τουρμπισει,αλλα δεν θα σκοτωθει με τα ΟΕΜ φρενα κιολας!Εξαρταται τι θες απ'τ'αμαξι σου....Αν ειχε ταμπουρα και μονες δισκοπλακες μπροστα θα ηταν επιτακτικη η αλλαγη,τωρα οχι.
    Εγω παντως ξερω οτι απο 316 μεχρι και 323 τα φρενα ειναι ιδια.Απο 325 και πανω αλλαζουν μηπως κανεις λαθος?
    quattro ist fur sissies

  7. #7
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο savvas bmwdakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω παντως ξερω οτι απο 316 μεχρι και 323 τα φρενα ειναι ιδια.Απο 325 και πανω αλλαζουν μηπως κανεις λαθος?
    100% κανεις λαθος.......το 316-318 εχει μονες δισκοπλακες μπροστα και ταμπουρα πισω ή δισκοπλακες παλι μονες στα 316 τα τελευταια και σε ολα τα 318.Εχεις δει εσυ 6κυλινδρο με ταμπουρα πισω???Η μονες δισκοπλακες μπροστα????Και εισαι και bmwdakias.....απο 318is εως 325 ειναι ολα ιδια και το 328 εχει τα ιδια μπροστα αλλα πισω διπλες αεριζομενες 275mm....Ψαξε λιγο στο realoem.com θα σε βοηθησει πολυ.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  8. #8
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vaspap Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μηπως κανετε λαθος!!!
    απο 140 σε 230 αλογα και ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΦΡΕΝΑ!! ΟΧΙ ρε παιδια υπερβαλεται,
    Εννοειται οτι θελει και φρενα!!!
    μαζί με τ φρένα θα χρειαστεί να αλλάχθει κ η μετάδοση δεν υπάρχει να άντεξουν τόση ροπή ο συμπλέκτης μαζί με το σασμαν τ κεντρικό κ τ διαφορικό του is

  9. #9
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7382
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    πληροφοριακα και μονο..εμενα φιλοι μου που τα εχουν κανει υποστηριζουν οτι πολυ καλυτερος κινητηρας για turbisma και ασπαστος..ειναι ο 1.8λτ 115 αλογα...και οχι ο is που ειναι λιγο πιο ευαλωτος...βεβαια με τα ιδια πραγματα ο is βγαζει 20-30 αλογα πανω αλλα..ειναι και λιγο πιο ευαισθητος!

  10. #10
    Εγγραφή
    23-07-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    141
    Thanked
    71
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mk52 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν δεν εχεις βλεψεις για παραπανω αργοτερα τοτε τουρμπισε το ...αλλιως μετα για να το ανεβασεις κιαλο θα πρεπει να δωσεις αρκετα λεφτα σαυτο το μοτερ ενω το 28αρι με ενα light τουρμπο παιζει ευκολα κοντα στα 400
    EEεε οχι και light turbo για να πας 400αλογα.
    Το 2.8 θελει πολυ μεγαλο turbo και πολλα euro για να παει 400.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP