Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: Προς γνωστες Μ42-Μ44 (318is)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλημερα
    Περναει χοντρος πλαστικος σωληνας νερου κατω απο την εισαγωγη και διπλα στο μπλοκ του κινητηρα στο υψος των μπεκ.Το πιο πιθανο ειναι να εχει ραγισει και να χανεις νερα ή απο τις συνδεσεις στις διακλαδωσεις.Απλα βγαζεις την εισαγωγη ,αλλαζεις τους σαπιους σωληνες και τους σφιγγεις με κολιεδες βιδωτους.Επειδη αυτο το μοτερ εχω ακουσει οτι εχει ευπαθεια στην φλαντζα, προτεινω να βγαλεις το καπακι βαλβιδων και να δωσεις ενα σφιξιμο στη κυλινδροκεφαλη πριν προχωρισεις σε τιποτα φλαντζες κλπ.Αν δεν διορθωθουν τα πραγματα τοτε πας σε ενδοτερα. Αν θελεις να πας συμφωνα με τις ντιρεκτιβες τις bmw αλλαγμα στις βιδες, αλλα συμφωνα με την δικη μου θεωρια απλα ξανασφικτω με κιλα, χωρις μοιρες, το καπακι, δεν θα παθει και τιποτα..Δεν νομιζω οτι ειναι τιποτα σοβαρο.Εδω κανουμε κανιβαλισμους σε μαμα μοτερ χωρις κιχ, και θα πας να δωσεις ενα φορτηγο λεφτα σε αλλαγη φλαντζας σε μαμα μοτερ?
    Για τα λαδια και τη μουργα θα προτεινα να μην τα ριχνεις μεσα στην εισαγωγη αλλα παρε ενα εξωτερικο δοχειο.
    Φιλικα

  2. #2
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    232
    Thanked
    103
    Rides
    1

    Wink

    Όχι δεν εννοώ τον πλαστικό σωλήνα αν και τώρα που το λύνεις να τον αλλάξεις και αυτόν γιατί είναι συχνό πρόβλημα. Εννοώ τις τρύπες που δείχνουν τα βέλη στην εικόνα. Από αυτές τις τρύπες εξείχαν 2 χάλκινοι σωλήνες μερικούς πόντους μάκρος οι οποίοι είχαν ψωριάσει κι έχαναν νερό και από εκεί χάνει μάλλον και το δικό σου μοτέρ μιας και αυτό είναι επίσης συχνό θέμα σε αυτά τα μοτέρ. Ευτυχώς αυτά τα δύο χάλκινα κομμάτια αν τα χτυπήσεις λίγο θα φύγουν εντελώς από το μπλόκ (είναι ξεχωριστά κομμάτια) και θα μπορείς να κάνεις καινούργιες βόλτες ώστε να βιδώσεις δύο νέα κομμάτια και να ενώσεις πάλι τις σωλήνες του νερού πάνω τους. Ελπίζω να βοήθησα.

    https://img823.imageshack.us/i/imag0072by.jpg/

    Είχα κι εγώ διαρροή από εκεί αλλά και κατανάλωση λαδιού που αυτά τα μοτέρ την έχουν αν τα γκαζώνεις. Σκεφτόμουν κι εγώ για φλάτζα. Έφτιαξα τις διαρροές αυτές άλλαξα ψυγείο, αντικατέστησα σωλήνες νερού και σφιγκτήρες όπου ήθελε και τώρα δεν χάνω σταγόνα νερό εδώ και μήνες φτου φτου. Οπότε φτιάξε πρώτα το σύστημα της ψύξης να δουλεύει ρολόι και πολύ πιθανόν η φλάτζα σου να είναι οκ.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη valantis544 : 08-02-11 στις 18:23

  3. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Eυχαριστω για το χρονο σου Βαλαντη.
    Λοιπον αυτους τους δυο θα τους ελεγξω αυριο. Τους εχω βαλει στο ματι για τα καλα απο χθες που ελυσα εισαγωγη ,απλα περιμενω να ερθει ο μηχανικος πρωτα να ριξει ενα βλεφαρο.
    Πιθανον το οτι ειναι γεματο εξωτερικα το μπλοκ μουργα να οφειλεται σε κατι Ο-ring κατω απο το φιλτρο λαδιου που παρεθεσε σε εικονα ο kloukakis.
    Πολυ πιθανον να μην εχει θεμα φλατζας το αμαξι.

  4. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή update

    Βρεθηκε ο υπαιτιος των απωλειων του νερου.

    Ειναι η πλαστικη σωληνα πλαι της τρομπας του νερου.

    Για τις αναθυμιασεις λαδιου που εχουν γεμισει ολη την εισαγωγη ,η πρωτη γνωματευση δειχνει ως ενοχο τα τσιμουχακια των βαλβιδων.

    Παρα ταυτα αφου φτασαμε ως εδω θα ανοιξουμε κεφαλη να αλλαξουμε προληπτικα φλατζα,να τσεκαρουμε τα εσωτερικα του μοτερ κ να αλλαξω κ τσιμουχακια βαλβιδων....

  5. The Following User Says Thank You to aggelosmk2 For This Useful Post:

    bill_m3 (09-02-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP