Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
1)Το EDL ενεργοποιειται οταν διαπιστωνει ολικη μεταφορα ροπης στον ενα τροχο και επεμβαινει στο αντιστοιχο φρενο.Με το Quaife δεν συμβαινει ποτε αυτο στον δρομο,οποτε δεν επεμβαινει και ποτε το EDL καθως δεν αντιλαμβανεται τετοια μεταφορα ροπης.Τουτεστιν δεν υπαρχει λογος απενεργοποιησης του.Κι ενα καλο μυστικο:Το Quaife οταν ο ενας τροχος ειναι στον αερα δεν δουλευει σαν μπλοκε καθως ειναι Torgue sensitive οποτε ροπη επι 0 τριβη=0!!Εκει ερχεται να παιξει το ρολο του το EDL που θα σε βγαλει απ'τη δυσκολη θεση φρεναροντας τον τροχο που σπινιαρει ανεξελεγκτα!
2)Σ'αυτο εχεις απολυτο δικιο για τη δευτερη γενια των 335 και πραγματικα ειναι ρισκο.Θελω να πιστευω ομως οτι μια εταιρεια βελτιωτικη στο μεγεθος της Bird Garages μαλλον εχει μηχανηματα που πετυχαινουν το τελειο αποτελεσμα...
Mike νομίζω δεν χρειάζεται να υπάρχει μηδενική πρόσφυση για να πατήσει φρένο στον ένα τροχό και να δώσει ροπή στον άλλον. Γιατί εμένα σε 2000 km θέλουν άλλαγμα τα πίσω τακάκια μου επειδή απενεργοποιώ εντελώς το DSC και το EDL δουλεύει υπερωρίες. Επισης, το EDL δουλεύει μόνο τότε και όχι με ανοιχτό το DTC ή όλα τα άλλα ηλεκτρονικά βοηθήματα