
Αρχικό μήνυμα απο
Ptboul
Για αυτό έδωσα έμφαση στην πίεση που δούλευα καθώς και στο συνεργείο που έκανε την μετατροπή.
Anyway και πάλι έχω παραδείγματα από πρώτο χέρι ιδιοκτητών Vag και άουντι με σοβαρά προβλήματα και δυσθεώρητα ποσά στα συνεργεία (που αφορούσαν σε κομπρέσσορες).
Επαναλαμβάνω ότι είναι προσωπική εκτίμηση πάντα που έχω διαμορφώσει και δύσκολα αναστρέψιμη..
ps: για να μην βγω και εκτός θέματος, μακάρι να βγουν το μοτεράκια και να μη βγάζουν κανένα θέμα και ας είναι κ τιμολογημένα στα επίπεδα της 116.