Θα το επαναλαβω αλλη μια φορα, κοστος αλλαγης τουρμπινας κ λοιπων περιφερειακων γνωριζουμε;.. Ωραια η υπερπληρωση αλλα ποιος πληρωΝει;
Θα το επαναλαβω αλλη μια φορα, κοστος αλλαγης τουρμπινας κ λοιπων περιφερειακων γνωριζουμε;.. Ωραια η υπερπληρωση αλλα ποιος πληρωΝει;
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Δεν υπηρχαν ουτε υπαρχουν φθηνα bmw που να το αγορασεις οταν παραγεται και οχι μετα απο 15 χρονια και να μπορεις να το συντηρεις.
Τωρα αυτο για τον 1,6 καποιος Mod το ειχε ξαναθιξει το συγκεκριμενο θεμα με τους νεους κινητηρες και απο εκει ειδα για τον 1,6 με τα 177 που λεει ειναι της μινι αλλα θα το εξελιξη η bmw.
ωραια..αρα να πληρωνουμε 600ευρω τελη για 120 και οχι 240?
η τουρμπινα θελει αλλαγμα στις 100-120χιλ χιλομετρα...και θα κανει κανα 1000αρικο...πολλα ειναι???????????????
ναι βενζινη θα καιει παραπανω απο ατμοσφαιρα...αλλα θα χεις επιδοσεις...και πιστευω οτι οποιος εχει επιδοσεις λεει χαλαλι σε μια λιγο τσιμπημενη καταναλωση..
και στο κατω κατω οπως πανε τα πραγματα..σε 2 χρονια το αμαξι θα κανει ευκολα 20χιλ....αν παρουσιαστει τωρα πχ...ειναι παρα πολλα λεφτα???για ενα αμαξι πισωκινητο με 180hp??που προφανως με προγραμμα θα πηγαινει 200!!
για τους μερακληδες 180hp πισωκινητα ειναι μια χαρα...βαζεις και ενα μπλοκε και εισαι αρχοντας και ας ζυγιζει 1300 κιλα...
υγ..εχω τουρμπατο αμαξι και δεν ζηταει το καημενο τιποτα..και δεν κοστιζει και πολλα παραπανω..να το συντηρησεις..οταν θες αλογα θα πρεπει να πληρωνεις κιολας εστω και λιγο παραπανω..τσαμπα αλογα δεν υπαρχουν!
δηλαδη δεν θα επρεπε να χαιρομαι που επιτελους βγαζει σωστους κινητηρες για το αμαξωμα η bmw...εστω και τουρμπο..δηλαδη να παιρνεις το αναιμικο 116 και να σε περνανε τα παντα σχεδον ηταν σωστο????και πες οτι δεν σε νοιαζει αν σε περνανε..τι ενεργητικη ασφαλεια εχει ενα αμαξι πισωκινητο underpowered????που θα βγαζει μουτρα λογω ελειψης δυναμης οταν πας να το πατησεις, οσο και καλοστημενο να ειναι...αυτα ειναι ημιμετρα και αν η λυση ειναι το turbo so be it..δεν εχουν ολοι την δυνατοτητα να παρουν κυβικα..και ναι η χρυση τομη θα ηταν 3λτ ατμοσφαιρα..αλλα ποσοι μπορουν να το αποκτησουν????????
υγ..γιατι το tsi ξεπουλησε και εκλαιγαν αυτοι με τα 1.6λτ-2λτ ατμοσφαρικα golf???το ιδιο ακριβως θα γινει και εδω...
Nick bmwlover (31-03-11)
Δεν είπα αυτό, είπα ότι BMW & φτηνό όπως ανέφερες πιο πάνω δεν συμβαδίζει
Δεν υπάρχει περίπτωση 1600άρι turbo BMW να έχει κάτω από 30Κ
Και επίσης στην Ελλάδα του μνημονίου, την περίοδο αυτή μάλιστα που η αγορά ειναι -65% κάτω και δεν αγοράζεις ούτε smart, δύσκολα θα κάνει καριέρα, όχι μόνο το turbo BMW αλλά και οτιδήποτε άλλο!
Nick bmwlover (02-02-11), nik200 (02-02-11), oldcarskickass (02-02-11)
συμφωνοι...μεταχειρα ομως το αμαξακι μετα απο 2 χρονια θα κανει κανα 20αρικο και με 50χιλ χιλιομετρα στο κοντερ...εκει με λιγο ζορισμα το παιρνεις!(τι αλλο παιρνεις σε αυτα τα λεφτα με ποιοτητα bmw και αλογα???)
και στο κατω κατω η bmw εχει το κοινο της...που ζηταει αλογα, στησιμο και πικαντικη συμπεριφορα..αν αυτα μπορει να στα δωσει απο τα πιο βασικα της μοντελα, θα γινουν αναρπαστα...
σκεφτειτε τωρα να χεις 20-25 κιλα ροπης απο το turbato μοτερακι (απο τις 2000-2500rpm) και πισω κινηση..με ενα μπλοκε θα επιστρεψουμε στην εποχη της 2002 και ας ειναι βαρυ το αμαξι, και ας ακουγομαι βλασφημος που κανω τετοιο παραλληλισμο!!!εγω προσωπικα τετοια αυτοκινητα γουσταρω...αυτοκινητα που σου κανουν τα κεφια και δεν κοστιζουν εκατομυρια!
ClatanosZ4 (02-02-11), halkida116mpack (03-02-11), Nick bmwlover (02-02-11)
Η εικόνα αυτή δημοσιεύτηκε πριν λίγο στον ιστότοπο της γερμανικής Bild. Δεν ξέρω ακόμα αν είναι επίσημη φωτογραφία του αυτοκινήτου παραγωγής ή κάποια καλή CGI. Περισσότερα θα μάθουμε από αυριο!